8 xiquets seguixen en quarantena i altres 12 tornen a la classe d’un col·legi de Burjassot

 

Un total de 12 alumnes de l’aula del col·legi Miguel Bordonau de Burjassot, en l’Horta Nord (València), a on es va detectar un cas positiu de coronavirus tornaran a classe, mentres que els huit restants, inclòs el contagiat, seguiran en quarantena per haver mantingut un contacte directe.

 

D’eixa manera ho han assegurat a EFE fonts de l’Ajuntament del municipi, els qui han precisat que encara que totes les proves fetes als alumnes d’esta classe bambolla han donat negatiu, set alumnes, a demés del positiu, hauran de guardar quarantena en casa per prevenció.

 

Els altres 12 alumnes podran reincorporar-se a l’aula, ja que les entrades al col·legi s’estan fent de manera escalonada, pel que es considera que no han tingut contacte directe amb la persona contagiada. Des de l’Ajuntament, han destacat que totes les famílies estan ja informades i que el protocol establit pel col·legi ha funcionat bé.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.