16.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Acusen a Alliance Healthcare de presentar dos «ERTO injustificats» aprofitant la pandèmia

 

L’empresa de distribució farmacèutica Alliance Healthcare ha presentat dos Expedients de Regulació Temporal d’Ocupació (ERTO) des de què es declarà l’estat d’alarma en Espanya per la pandèmia del coronavirus. Dos ERTO que són «injustificats», segons denuncia el sindicat Comissions Obreres.

 

Els dies 3, 6, 7 i 8 de juliol, els treballadors d’esta empresa que té dos delegacions en el territori valencià —en Alacant i en Riba-Roja de Túria (València)— han organitzat parons de tres hores per torn. El sindicat ha acusat a la corporació d’«aprofitar-se de la pandèmia» per a «presentar ERTO que no justifica». A demés, denuncien que «es riu de l’Estat espanyol, de la seua plantilla i saqueja les arques públiques».

 

CCOO assegura que l’empresa no ha pogut justificar estos ERTO i «sempre han sigut denunciats pels sindicats davant la Inspecció de Treball. «A demés, Alliance Healthcare va modificar substancialment les condicions laborals del seu personal de forma unilateral (horaris, comissions..) i va fer setze acomiadaments disciplinaris per escàs rendiment. I per si això no fora suficient, va obstaculitzar el treball dels seus representants baix l’amenaça de sanció».

 

Per la seua banda, l’empresa no ha donat respostes concretes. Segons han traslladat a ‘Redacción Médica’, respecten el dret de vaga i el dret al treball de tots els seus empleats. «La nostra companyia respecta escrupolosament la legalitat vigent en tots els àmbits a on opera i garantix, en qualsevol cas i circumstància, el servici als nostres clients», han conclòs.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.