10.1 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Acusen a Alliance Healthcare de presentar dos «ERTO injustificats» aprofitant la pandèmia

 

L’empresa de distribució farmacèutica Alliance Healthcare ha presentat dos Expedients de Regulació Temporal d’Ocupació (ERTO) des de què es declarà l’estat d’alarma en Espanya per la pandèmia del coronavirus. Dos ERTO que són «injustificats», segons denuncia el sindicat Comissions Obreres.

 

Els dies 3, 6, 7 i 8 de juliol, els treballadors d’esta empresa que té dos delegacions en el territori valencià —en Alacant i en Riba-Roja de Túria (València)— han organitzat parons de tres hores per torn. El sindicat ha acusat a la corporació d’«aprofitar-se de la pandèmia» per a «presentar ERTO que no justifica». A demés, denuncien que «es riu de l’Estat espanyol, de la seua plantilla i saqueja les arques públiques».

 

CCOO assegura que l’empresa no ha pogut justificar estos ERTO i «sempre han sigut denunciats pels sindicats davant la Inspecció de Treball. «A demés, Alliance Healthcare va modificar substancialment les condicions laborals del seu personal de forma unilateral (horaris, comissions..) i va fer setze acomiadaments disciplinaris per escàs rendiment. I per si això no fora suficient, va obstaculitzar el treball dels seus representants baix l’amenaça de sanció».

 

Per la seua banda, l’empresa no ha donat respostes concretes. Segons han traslladat a ‘Redacción Médica’, respecten el dret de vaga i el dret al treball de tots els seus empleats. «La nostra companyia respecta escrupolosament la legalitat vigent en tots els àmbits a on opera i garantix, en qualsevol cas i circumstància, el servici als nostres clients», han conclòs.

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.