Acusen a Alliance Healthcare de presentar dos «ERTO injustificats» aprofitant la pandèmia

 

L’empresa de distribució farmacèutica Alliance Healthcare ha presentat dos Expedients de Regulació Temporal d’Ocupació (ERTO) des de què es declarà l’estat d’alarma en Espanya per la pandèmia del coronavirus. Dos ERTO que són «injustificats», segons denuncia el sindicat Comissions Obreres.

 

Els dies 3, 6, 7 i 8 de juliol, els treballadors d’esta empresa que té dos delegacions en el territori valencià —en Alacant i en Riba-Roja de Túria (València)— han organitzat parons de tres hores per torn. El sindicat ha acusat a la corporació d’«aprofitar-se de la pandèmia» per a «presentar ERTO que no justifica». A demés, denuncien que «es riu de l’Estat espanyol, de la seua plantilla i saqueja les arques públiques».

 

CCOO assegura que l’empresa no ha pogut justificar estos ERTO i «sempre han sigut denunciats pels sindicats davant la Inspecció de Treball. «A demés, Alliance Healthcare va modificar substancialment les condicions laborals del seu personal de forma unilateral (horaris, comissions..) i va fer setze acomiadaments disciplinaris per escàs rendiment. I per si això no fora suficient, va obstaculitzar el treball dels seus representants baix l’amenaça de sanció».

 

Per la seua banda, l’empresa no ha donat respostes concretes. Segons han traslladat a ‘Redacción Médica’, respecten el dret de vaga i el dret al treball de tots els seus empleats. «La nostra companyia respecta escrupolosament la legalitat vigent en tots els àmbits a on opera i garantix, en qualsevol cas i circumstància, el servici als nostres clients», han conclòs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un terratrémol de magnitud 2,6 sacseja Oliva i es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta

Un terratrémol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva es va registrar sobre les 21.53 hores i va ser percebut en nombroses localitats de la Safor i la Marina Alta, sense incidents ressenyables.

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.