Acusen a Alliance Healthcare de presentar dos «ERTO injustificats» aprofitant la pandèmia

 

L’empresa de distribució farmacèutica Alliance Healthcare ha presentat dos Expedients de Regulació Temporal d’Ocupació (ERTO) des de què es declarà l’estat d’alarma en Espanya per la pandèmia del coronavirus. Dos ERTO que són «injustificats», segons denuncia el sindicat Comissions Obreres.

 

Els dies 3, 6, 7 i 8 de juliol, els treballadors d’esta empresa que té dos delegacions en el territori valencià —en Alacant i en Riba-Roja de Túria (València)— han organitzat parons de tres hores per torn. El sindicat ha acusat a la corporació d’«aprofitar-se de la pandèmia» per a «presentar ERTO que no justifica». A demés, denuncien que «es riu de l’Estat espanyol, de la seua plantilla i saqueja les arques públiques».

 

CCOO assegura que l’empresa no ha pogut justificar estos ERTO i «sempre han sigut denunciats pels sindicats davant la Inspecció de Treball. «A demés, Alliance Healthcare va modificar substancialment les condicions laborals del seu personal de forma unilateral (horaris, comissions..) i va fer setze acomiadaments disciplinaris per escàs rendiment. I per si això no fora suficient, va obstaculitzar el treball dels seus representants baix l’amenaça de sanció».

 

Per la seua banda, l’empresa no ha donat respostes concretes. Segons han traslladat a ‘Redacción Médica’, respecten el dret de vaga i el dret al treball de tots els seus empleats. «La nostra companyia respecta escrupolosament la legalitat vigent en tots els àmbits a on opera i garantix, en qualsevol cas i circumstància, el servici als nostres clients», han conclòs.

Últimes notícies

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.