Acusen a Alliance Healthcare de presentar dos «ERTO injustificats» aprofitant la pandèmia

 

L’empresa de distribució farmacèutica Alliance Healthcare ha presentat dos Expedients de Regulació Temporal d’Ocupació (ERTO) des de què es declarà l’estat d’alarma en Espanya per la pandèmia del coronavirus. Dos ERTO que són «injustificats», segons denuncia el sindicat Comissions Obreres.

 

Els dies 3, 6, 7 i 8 de juliol, els treballadors d’esta empresa que té dos delegacions en el territori valencià —en Alacant i en Riba-Roja de Túria (València)— han organitzat parons de tres hores per torn. El sindicat ha acusat a la corporació d’«aprofitar-se de la pandèmia» per a «presentar ERTO que no justifica». A demés, denuncien que «es riu de l’Estat espanyol, de la seua plantilla i saqueja les arques públiques».

 

CCOO assegura que l’empresa no ha pogut justificar estos ERTO i «sempre han sigut denunciats pels sindicats davant la Inspecció de Treball. «A demés, Alliance Healthcare va modificar substancialment les condicions laborals del seu personal de forma unilateral (horaris, comissions..) i va fer setze acomiadaments disciplinaris per escàs rendiment. I per si això no fora suficient, va obstaculitzar el treball dels seus representants baix l’amenaça de sanció».

 

Per la seua banda, l’empresa no ha donat respostes concretes. Segons han traslladat a ‘Redacción Médica’, respecten el dret de vaga i el dret al treball de tots els seus empleats. «La nostra companyia respecta escrupolosament la legalitat vigent en tots els àmbits a on opera i garantix, en qualsevol cas i circumstància, el servici als nostres clients», han conclòs.

Últimes notícies

Diego López demana un València més ambiciós després de l’empat davant el Raig

Diego López reclama que el València tanque bé la temporada i faça un salt competitiu el pròxim curs, després d'un empat davant el Raig que deixa la salvació pendent.

Martínez Mus reafirma que presentarà este mes la nova regulació per a taxis i VTC

Vicente Martínez Mus assegura que la Generalitat manté el compromís de disposar este mes d'una nova regulació del sector, que busca un millor servici públic i preus raonables per als usuaris.

Hisenda pactarà amb la Generalitat una reunió sobre el nou model de finançament autonòmic

El ministre d'Hisenda anuncia que contactarà en breu amb la Generalitat per a abordar el nou model de finançament, que inclou condonació de deute i més recursos per a les autonomies.

Mediterrània Triatló bat rècord a Alacant amb 1.600 participants este cap de setmana

El Mediterrània Triatló d'Alacant reunix prop de 1.600 participants i firma la seua edició més multitudinària, amb proves sprint, olímpica, supersprint i un duatló familiar.

El València encadena quatre anys sense guanyar a la Reial Societat a Anoeta

El València afronta la seua visita de lliga a la Reial Societat a Anoeta amb una ratxa de quatre anys sense véncer, marcada per dos empats i dos derrotes a Sant Sebastià.

Arcadi España urgix a la Generalitat a pujar el salari dels professors i no usar el finançament com a excusa

Arcadi España reclama a la Generalitat que deixe d'usar el finançament com a argument per a no respondre a les demandes salarials del professorat i li insta a dialogar per a resoldre la vaga.

Quatre anys de presó per intentar matar a un perruquer amb un ganivet i un cúter a Benicarló

L'Audiència de Castelló imposa quatre anys de presó a un home que va intentar matar a un perruquer a Benicarló amb un ganivet i un cúter i l'obliga a indemnitzar-li per les greus seqüeles oculars.

Sarabia apel·la a la ràbia de l’Elx per a les dos últimes jornades davant la lluita per la salvació

Eder Sarabia afirma que l'Elx arriba amb ràbia i convicció a les dos últimes jornades de Lliga, clau per a certificar la permanència, i advertix de l'exigència del dol davant el Getafe.