L’Ajuntament de Gandia porta la cultura a les cases durant la quarantena pel coronavirus

 

El departament de Cultura de l’Ajuntament de Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha posat en marxa la campanya #CulturaACasa mentres estiga decretat l’estat d’alarma, el confinament de la població i el tancament de tots els espais culturals de la ciutat.

 

D’esta forma, portarà la cultura fins a les cases de la ciutadania a través de les xarxes socials de CulturaGandia. Exposicions, fotografies, música o poesia per a conscienciar a la població de què la millor manera de controlar la corba del coronavirus és ser responsable i quedar-se en casa.

 

La duració de la campanya serà, com a mínim, de dos setmanes (data decretada per l’estat d’alarma), encara que podria allargar-se en el temps, en funció de la propagació del virus i les mesures decretades per l’administració pública.

 

La campanya, que portarà com a títol i etiqueta #CulturaACasa, consistix en la difusió de la cultura generada en la comarca a través de les xarxes socials. D’esta manera, els ciutadans tindran a la seua disposició: música de grups locals, exposicions virtuals, fotografia explicada, monòlegs, poesia, Serpis Urban Project i cultura en els barris.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.