L’Ajuntament de Gandia porta la cultura a les cases durant la quarantena pel coronavirus

 

El departament de Cultura de l’Ajuntament de Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha posat en marxa la campanya #CulturaACasa mentres estiga decretat l’estat d’alarma, el confinament de la població i el tancament de tots els espais culturals de la ciutat.

 

D’esta forma, portarà la cultura fins a les cases de la ciutadania a través de les xarxes socials de CulturaGandia. Exposicions, fotografies, música o poesia per a conscienciar a la població de què la millor manera de controlar la corba del coronavirus és ser responsable i quedar-se en casa.

 

La duració de la campanya serà, com a mínim, de dos setmanes (data decretada per l’estat d’alarma), encara que podria allargar-se en el temps, en funció de la propagació del virus i les mesures decretades per l’administració pública.

 

La campanya, que portarà com a títol i etiqueta #CulturaACasa, consistix en la difusió de la cultura generada en la comarca a través de les xarxes socials. D’esta manera, els ciutadans tindran a la seua disposició: música de grups locals, exposicions virtuals, fotografia explicada, monòlegs, poesia, Serpis Urban Project i cultura en els barris.

Últimes notícies

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.