11.2 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

L’Ajuntament de Gandia porta la cultura a les cases durant la quarantena pel coronavirus

 

El departament de Cultura de l’Ajuntament de Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha posat en marxa la campanya #CulturaACasa mentres estiga decretat l’estat d’alarma, el confinament de la població i el tancament de tots els espais culturals de la ciutat.

 

D’esta forma, portarà la cultura fins a les cases de la ciutadania a través de les xarxes socials de CulturaGandia. Exposicions, fotografies, música o poesia per a conscienciar a la població de què la millor manera de controlar la corba del coronavirus és ser responsable i quedar-se en casa.

 

La duració de la campanya serà, com a mínim, de dos setmanes (data decretada per l’estat d’alarma), encara que podria allargar-se en el temps, en funció de la propagació del virus i les mesures decretades per l’administració pública.

 

La campanya, que portarà com a títol i etiqueta #CulturaACasa, consistix en la difusió de la cultura generada en la comarca a través de les xarxes socials. D’esta manera, els ciutadans tindran a la seua disposició: música de grups locals, exposicions virtuals, fotografia explicada, monòlegs, poesia, Serpis Urban Project i cultura en els barris.

Últimes notícies

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.

Oliva cancel·la la cavalcada de Reis per la pluja i Xàtiva l’ajorna al 6

La previsió de pluges per la borrasca Francis ha obligat a Oliva a cancel·lar la cavalcada del 5 de gener. Xàtiva la trasllada al dia 6 al migdia i manté les visites del dia 5.