Calendari d’admissió i matriculació per al curs 2020-2021

Una de les aules de l'escola Marta Mata de Girona, buida el 21 d'abril del 2020

El procés d’admissió es farà de manera telemàtica | ACN

 

La Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana ha fet públic el calendari d’admissió i matriculació per al curs escolar 2020-2021 de tots els nivells educatius no universitaris.

 

En Infantil i Primària, la presentació de sol·licituds es farà del 8 al 16 de juny i les llistes provisionals, després de la corresponent baremació, eixiran l’1 de juliol. Fins al dia 3 es podran presentar les reclamacions davant la direcció o titularitat del col·legi i els llistats definitius es coneixeran el dia 10 de juliol. Quant a la matrícula, el termini habilitat és del 13 al 29 de juliol.

 

D’altra banda, la presentació de sol·licituds per a l’ESO, Batxillerat i Formació Professional s’ha fixat del 17 al 25 de juny. El període de matrícula en Secundària Obligatòria i Batxillerat s’ha establit entre el 28 al 31 de juliol i l’1 i 2 de setembre; en FP Bàsica, del 22 al 28 de juliol, i els cicles formatius (grau mitjà i superior), de l’1 al 9 de setembre.

 

Calendari d'admissió i matriculació per al curs 2020-2021

Calendari d’admissió i matriculació per al curs 2020-2021 | GVA

 

La Conselleria d’Educació assegura que en breu informarà de com fer tots els tràmits telemàtics necessaris, davant la circumstància excepcional per la pandèmia del coronavirus.

 

Esta mateixa setmana, el titular d’este departament, Vicent Marzà, assegurava que el procés d’admissió es podrà fer de manera telemàtica —també estan previstos espais físics per a aquells que no disposen d’internet— i que anava a ser «més ràpid i amb totes les garanties».

Últimes notícies

Educació i sindicats seguixen sense acord després de cinc hores de negociació per la vaga docent

La Conselleria d'Educació i els sindicats de docents encadenen cinc hores de negociació sense tancar acords per a resoldre la vaga indefinida, després d'una nova manifestació massiva del professorat a València.

Ford Almussafes encara una setmana clau per a definir el seu nou marc laboral

La planta de Ford a Almussafes celebrarà la setmana vinent la segona reunió per a renovar l'Acord per l'Electrificació i fixar les noves condicions laborals i salarials lligades a l'arribada del Bast a partir de 2028.

Obrin juí oral per delictes d’odi contra la regidora de Vox a València

El Tribunal d'Instància de València obri juí oral contra la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi lligat a la difusió reiterada de missatges contra migrants, persones LGTBI i amb discapacitat en xarxes socials.

Castro reivindica el gran final de temporada del Llevant i apunta a Europa pel nivell a casa

Luis Castro subratlla que l'excel·lent rendiment del Llevant a casa va ser clau per a la permanència i sosté que, amb eixe nivell fora, l'equip hauria pogut barallar per Europa.

La Venus de l’Almadrava es consolida com a nou símbol arqueològic d’Alacant

La troballa de la Venus de l'Almadrava, una escultura romana del segle I d. C. prop del jaciment de Lucentum, es presenta com un de les fites arqueològiques més rellevants d'Alacant i com a nou emblema de la ciutat.

Condemnat a 15 anys de presó per degollar a un home en un pont de València

Un jurat popular declara culpable a un home per degollar a un altre en un pont de València al juliol de 2024. L'Audiència Provincial li imposa 15 anys de presó i fortes indemnitzacions a la família de la víctima.

València llança una campanya per a frenar la sobrepoblació de coloms i recorda les multes per donar-los menjar

L'Ajuntament de València posa en marxa la campanya 'No alimentes el problema' per a demanar a la ciutadania que deixe de donar menjar als coloms i reduir la seua sobrepoblació, que ja ha començat a descendir.

Eder Sarabia anuncia entre llàgrimes que deixa la banqueta de l’Elx

Eder Sarabia comunica entre llàgrimes que no continuarà com a entrenador de l'Elx la pròxima temporada malgrat tindre contracte en vigor, després d'aconseguir un ascens i la permanència en Primera.