Calendari d’admissió i matriculació per al curs 2020-2021

Una de les aules de l'escola Marta Mata de Girona, buida el 21 d'abril del 2020

El procés d’admissió es farà de manera telemàtica | ACN

 

La Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana ha fet públic el calendari d’admissió i matriculació per al curs escolar 2020-2021 de tots els nivells educatius no universitaris.

 

En Infantil i Primària, la presentació de sol·licituds es farà del 8 al 16 de juny i les llistes provisionals, després de la corresponent baremació, eixiran l’1 de juliol. Fins al dia 3 es podran presentar les reclamacions davant la direcció o titularitat del col·legi i els llistats definitius es coneixeran el dia 10 de juliol. Quant a la matrícula, el termini habilitat és del 13 al 29 de juliol.

 

D’altra banda, la presentació de sol·licituds per a l’ESO, Batxillerat i Formació Professional s’ha fixat del 17 al 25 de juny. El període de matrícula en Secundària Obligatòria i Batxillerat s’ha establit entre el 28 al 31 de juliol i l’1 i 2 de setembre; en FP Bàsica, del 22 al 28 de juliol, i els cicles formatius (grau mitjà i superior), de l’1 al 9 de setembre.

 

Calendari d'admissió i matriculació per al curs 2020-2021

Calendari d’admissió i matriculació per al curs 2020-2021 | GVA

 

La Conselleria d’Educació assegura que en breu informarà de com fer tots els tràmits telemàtics necessaris, davant la circumstància excepcional per la pandèmia del coronavirus.

 

Esta mateixa setmana, el titular d’este departament, Vicent Marzà, assegurava que el procés d’admissió es podrà fer de manera telemàtica —també estan previstos espais físics per a aquells que no disposen d’internet— i que anava a ser «més ràpid i amb totes les garanties».

Últimes notícies

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.

Víctor Muñoz i Christian Mosquera celebren un debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz marca en la seua estrena amb la selecció absoluta i destaca el suport del vestuari, mentres Christian Mosquera celebra un debut molt especial prop de casa en el 3-0 a Sèrbia.

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.