9.7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Calendari d’admissió i matriculació per al curs 2020-2021

Una de les aules de l'escola Marta Mata de Girona, buida el 21 d'abril del 2020

El procés d’admissió es farà de manera telemàtica | ACN

 

La Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana ha fet públic el calendari d’admissió i matriculació per al curs escolar 2020-2021 de tots els nivells educatius no universitaris.

 

En Infantil i Primària, la presentació de sol·licituds es farà del 8 al 16 de juny i les llistes provisionals, després de la corresponent baremació, eixiran l’1 de juliol. Fins al dia 3 es podran presentar les reclamacions davant la direcció o titularitat del col·legi i els llistats definitius es coneixeran el dia 10 de juliol. Quant a la matrícula, el termini habilitat és del 13 al 29 de juliol.

 

D’altra banda, la presentació de sol·licituds per a l’ESO, Batxillerat i Formació Professional s’ha fixat del 17 al 25 de juny. El període de matrícula en Secundària Obligatòria i Batxillerat s’ha establit entre el 28 al 31 de juliol i l’1 i 2 de setembre; en FP Bàsica, del 22 al 28 de juliol, i els cicles formatius (grau mitjà i superior), de l’1 al 9 de setembre.

 

Calendari d'admissió i matriculació per al curs 2020-2021

Calendari d’admissió i matriculació per al curs 2020-2021 | GVA

 

La Conselleria d’Educació assegura que en breu informarà de com fer tots els tràmits telemàtics necessaris, davant la circumstància excepcional per la pandèmia del coronavirus.

 

Esta mateixa setmana, el titular d’este departament, Vicent Marzà, assegurava que el procés d’admissió es podrà fer de manera telemàtica —també estan previstos espais físics per a aquells que no disposen d’internet— i que anava a ser «més ràpid i amb totes les garanties».

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.