9.9 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Calendari d’admissió i matriculació per al curs 2020-2021

Una de les aules de l'escola Marta Mata de Girona, buida el 21 d'abril del 2020

El procés d’admissió es farà de manera telemàtica | ACN

 

La Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana ha fet públic el calendari d’admissió i matriculació per al curs escolar 2020-2021 de tots els nivells educatius no universitaris.

 

En Infantil i Primària, la presentació de sol·licituds es farà del 8 al 16 de juny i les llistes provisionals, després de la corresponent baremació, eixiran l’1 de juliol. Fins al dia 3 es podran presentar les reclamacions davant la direcció o titularitat del col·legi i els llistats definitius es coneixeran el dia 10 de juliol. Quant a la matrícula, el termini habilitat és del 13 al 29 de juliol.

 

D’altra banda, la presentació de sol·licituds per a l’ESO, Batxillerat i Formació Professional s’ha fixat del 17 al 25 de juny. El període de matrícula en Secundària Obligatòria i Batxillerat s’ha establit entre el 28 al 31 de juliol i l’1 i 2 de setembre; en FP Bàsica, del 22 al 28 de juliol, i els cicles formatius (grau mitjà i superior), de l’1 al 9 de setembre.

 

Calendari d'admissió i matriculació per al curs 2020-2021

Calendari d’admissió i matriculació per al curs 2020-2021 | GVA

 

La Conselleria d’Educació assegura que en breu informarà de com fer tots els tràmits telemàtics necessaris, davant la circumstància excepcional per la pandèmia del coronavirus.

 

Esta mateixa setmana, el titular d’este departament, Vicent Marzà, assegurava que el procés d’admissió es podrà fer de manera telemàtica —també estan previstos espais físics per a aquells que no disposen d’internet— i que anava a ser «més ràpid i amb totes les garanties».

Últimes notícies

El Llevant ultima el fitxatge de l’extrem Tai Abed, del PSV, fins a 2029

El Llevant negocia els últims serrells per a incorporar a l'extrem esquerrà Tai Abed, de 21 anys i amb passaport espanyol, procedent del PSV. L'acord preveu un contracte fins a juny de 2029 amb una compensació econòmica reduïda al club neerlandés.

La borrasca Harry encara deixa hui pluges, neu a l’interior i vent fort en la Comunitat Valenciana

Els últims efectes d'Harry mantenen les precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis localment forts, neu des de 1.000-1.400 m i ratxes intenses del nord.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.