8.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Calendari d’admissió i matriculació per al curs 2020-2021

Una de les aules de l'escola Marta Mata de Girona, buida el 21 d'abril del 2020

El procés d’admissió es farà de manera telemàtica | ACN

 

La Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana ha fet públic el calendari d’admissió i matriculació per al curs escolar 2020-2021 de tots els nivells educatius no universitaris.

 

En Infantil i Primària, la presentació de sol·licituds es farà del 8 al 16 de juny i les llistes provisionals, després de la corresponent baremació, eixiran l’1 de juliol. Fins al dia 3 es podran presentar les reclamacions davant la direcció o titularitat del col·legi i els llistats definitius es coneixeran el dia 10 de juliol. Quant a la matrícula, el termini habilitat és del 13 al 29 de juliol.

 

D’altra banda, la presentació de sol·licituds per a l’ESO, Batxillerat i Formació Professional s’ha fixat del 17 al 25 de juny. El període de matrícula en Secundària Obligatòria i Batxillerat s’ha establit entre el 28 al 31 de juliol i l’1 i 2 de setembre; en FP Bàsica, del 22 al 28 de juliol, i els cicles formatius (grau mitjà i superior), de l’1 al 9 de setembre.

 

Calendari d'admissió i matriculació per al curs 2020-2021

Calendari d’admissió i matriculació per al curs 2020-2021 | GVA

 

La Conselleria d’Educació assegura que en breu informarà de com fer tots els tràmits telemàtics necessaris, davant la circumstància excepcional per la pandèmia del coronavirus.

 

Esta mateixa setmana, el titular d’este departament, Vicent Marzà, assegurava que el procés d’admissió es podrà fer de manera telemàtica —també estan previstos espais físics per a aquells que no disposen d’internet— i que anava a ser «més ràpid i amb totes les garanties».

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.