Casado recorrerà al Constitucional la candidatura de Puigdemont a les europees

Pablo Casado en una entrevista amb l'Agència EFE

Pablo Casado en una entrevista amb l’Agència EFE | EFE

 

Pablo Casado no es rendix en la seua lluita per a evitar que Puigdemont es presente a les europees. El líder del PP ha anunciat que recorrerà al Tribunal Constitucional la candidatura de l’expresident de la Generalitat. Este dilluns el jutjat de Madrid ha avalat la presència dels tres polítics fugits en llistes, en contra de la decisió de vet de la Junta Electoral.

 

Casado considera que «a un pròfug de la Justícia no se li hauria de donar el benefici de representar el seu país en les institucions comunitàries» i ha afegit que «pensem que la democràcia espanyola no mereix esta burla de vore com persones que estan reclamades per la Justícia volen representar el nostre país en unes eleccions europees» perquè, segons ha indicat, d’esta manera podran «seguir fent propaganda pagada amb els nostres impostos i intentar traslladar la postveritat falsària que a Espanya no hi ha democràcia i no es respecten els drets i les llibertats polítiques».

 

Casado reitera la seva aposta per aplicar el 155

Casado reitera la seua aposta per a aplicar el 155 | Cedida

 

«En Catalunya hi ha un problema greu de compliment de la legalitat»

El PP i C’s van ser les dos formacions que van recórrer la candidatura de Puigdemont, Comín i Ponsatí a Europa i, a pesar de què la JEC els va donar la raó en un primer moment, finalment la Fiscalia, el Tribunal Suprem i el contenciós-administratiu de Madrid s’han posicionat a favor del dret dels tres polítics a presentar-se a les eleccions.

 

El líder del PP  ha insistit que «en Catalunya continua havent un problema greu de compliment de la legalitat» i ha reiterat la seua aposta per a aplicar el 155 o altres normes com la Llei de partits, de finançament d’organitzacions polítiques. «Espere que el govern que isca de la ronda de consultes i d’esta investidura pose ordre en Catalunya», ha dit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.