13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Cicles d’activitats per a l’estiu en el Castell d’Alacant

 

El regidor de Cultura i portaveu de l’Ajuntament d’Alacant, Antonio Manresa, ha presentat este matí de dimecres els cicles d’activitats culturals que conformen els programes que oferix per a tots els públics el castell de Santa Bàrbara durant l’estiu.

 

La programació preparada pel departament es compon de visites guiades, sopars amb espectacle, concerts i altres activitats culturals, com el teatre. Els noms dels artistes encara poden patir algun canvi. Manresa ha especificat que este programa estiuenc està coordinat amb les Nits Mediterrànies que el Patronat Municipal de Turisme impulsa en la zona Volvo del Port d’Alacant.

 

Aliança per a estimular i diversificar

Els dos llistats d’actes pretenen ajudar a reactivar la ciutat, estimular als sectors artístics i creatius i diversificar l’oferta d’oci i entreteniment per a alacantins i visitants, segons ha manifestat.

 

L’àrea municipal de Cultura, junt amb l’equip del castell de Santa Bàrbara, ha comptat amb la col·laboració dels promotors Pepe Ten (Shiroten), José Piñero (Produccions Baltimore) i Sara Rivera (Amamusic – Meet & Live), que disposen d’una important experiència, per a conformar bona part de l’oferta lúdica.

 

Aforaments i horaris

L’obertura de portes del castell per a estos cicles serà a les 20.00 hores i les entrades es poden conseguir a través de les plataformes de les productores. La places d’armes del castell, de 860 metres quadrats, admetrà un aforament de 250 persones per acte.

 

El bloc d’actes de ‘Live the roof’ tindrà aforaments més reduïts, de 150 persones, segons han explicat. La finalització d’actes i eixida del públic està prevista per a les 00.30 hores.

 

Alacant, visca culturalment

El regidor de Cultura i els promotors que li han acompanyat -Sara Rivera, José Piñero i Pepe Ten – han coincidit en afirmar que l‘ambició com a empreses i com a administració pròxima als ciutadans se satisfà en esta edició de les nits del castell – «estant presents i demostrant que la vida no s’ha parat». 

Últimes notícies

Zulima Pérez demana a Martínez Mus explicacions per la retirada en FGV d’una campanya del Govern sobre la reconstrucció postdana

La comissionada per a la reconstrucció després de la dana ha reclamat al vicepresident segon en funcions que aclarisca per quin FGV va retirar abans d'hora una campanya institucional, una decisió que ha vinculat amb censura per la falta d'explicacions.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura al seu pas per Orihuela

Els bombers han recuperat el cos d'un home en el riu Segura, a Orihuela, i la Policia Nacional ha obert una investigació. A l'espera de l'autòpsia, no s'han apreciat signes aparents de violència.

Ramazani no viatja a Vallecas i és baixa per al València-Raig

L'extrem belga va quedar fora de la llista i no va viatjar per al València-Raig després de valorar les seues sensacions en l'últim assaig. Diakhaby va seguir de baixa.

El Vila-real encadena tres victòries a domicili dos anys i mig després

El Vila-real va guanyar 2-3 a la Reial Societat i va encadenar el seu tercer triomf seguit com a visitant, alguna cosa que no aconseguia des de feia més de dos anys i mig. La sèrie es va iniciar amb dos 0-2 a Mestalla i Cornellà.

Desmantellada la primera cèl·lula de The Base a Espanya: tres detinguts a Castelló

La Policia Nacional ha detingut a tres presumptes membres de la primera cèl·lula de The Base a Espanya a la província de Castelló. El líder va ingressar a la presó i es van intervindre armes, material paramilitar i propaganda neonazi.

Desmantellada la primera cèl·lula de l’organització neonazi The Base a Espanya

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a tres presumptes membres de The Base i ha confiscat armes i material supremacista. El líder de la cèl·lula ha ingressat a la presó provisional i la investigació continua oberta.

Desembre comença hivernal en la Comunitat Valenciana, amb núvols, pluges i gelades

La setmana i el mes arranquen amb cels nuvolosos, ruixats que de matinada poden ser fortes en el sud de València i nord d'Alacant, gelades a l'interior i més fred. Demà es mantenen els núvols amb pluges febles en el terç nord.

Pérez Llorca reivindica l’estabilitat en la Comunitat enfront del ‘embolic i el fang’ del Govern

El president electe ha contraposat l'estabilitat després de la seua investidura amb PP i Vox a les ensopegades del Govern en el Congrés. També ha demanat una comissió mixta per la dana i ha reclamat eleccions generals.