549 classes acaben confinades en la setzena setmana del curs escolar valencià

 

En la primera setmana completa de classes d’enguany, la setzena del curs 2020-2021, dels 47.000 grups que hi ha en les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 98,8 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència.

 

A hores d’ara, 1.547 centres educatius, el 83,9 % dels 1.845 que conformen el sistema educatiu valencià, no tenen cap aula confinada. La setmana de l’11 al 15 de gener ha finalitzat amb 549 grups confinats en 298 centres educatius.

 

Desglossament per comarques

Per comarques, el 84 % dels 638 centres educatius de les d’Alacant no té cap grup confinat. Hi ha 102 centres educatius alacantins que tenen 174 grups confinats i, per tant, el 98,9 % dels 16.700 grups d’estes comarques rep classes presencials amb tota normalitat.

 

En les comarques de Castelló, el 84,3 % dels 249 centres educatius no té cap grup confinat. En este cas, són alumnes de 54 grups de 39 centres els que s’han hagut de confinar. Això vol dir que el 99,1 % dels més de 6.000 grups d’estes comarques fa classes presencials sense problemes.

 

Quant a les comarques de València, el 83,6 % dels 958 centres educatius sostinguts amb fons públics no té cap grup escolar confinat. Hi ha 157 centres que tenen 321 grups confinats, és a dir, el 98,7 % dels 24.300 grups fa classes presencials amb tota normalitat.

Últimes notícies

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.

Papi Robles recolza el retorn de Mónica Oltra i confia a recuperar l’alcaldia de València en 2027

La portaveu de Compromís a l'Ajuntament de València, Papi Robles, celebra el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política i la veu com la millor opció per a recuperar l'alcaldia en 2027.

Diana Morant insistix en el rebuig a la guerra i acusa el PP d’alinear-se amb Trump i Netanyahu

Diana Morant defén el rebuig a la guerra i el respecte al dret internacional, vincula el conflicte a l'Iran amb un greu cost humà i critica al PP per la seua postura exterior i la seua gestió de les crisis.

Ruga i Wilhelm dominen la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali en la seua vintena edició

Fábio Ruga revalida triomf i Annemarie Wilhelm s'estrena com a campiona de la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali, en una edició amb 550 participants i domini estranger en l'elit.

Rovira reclama a Arcadi España un fons d’anivellament transitori per a la Comunitat Valenciana

Rovira exigix al nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, un fons d'anivellament transitori i major sensibilitat amb l'infrafinançament de la Comunitat Valenciana.

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.