Consum oferix 5.000 llocs de treball per a contractacions de reforç i substitucions de vacacions

Treballadors de Consum seguint les mesures de seguretat contra el Covid-19

Els treballadors de Consum | Consum

 

La cooperativa valenciana Consum oferix 5.000 llocs de treball de cara a les contractacions de reforç per a estiu i substitució de vacacions del personal dels seus més de 450 supermercats, segons ha anunciat este dimarts en un comunicat.

 

Els llocs que s’oferixen són, majoritàriament, per a personal operatiu dels seus supermercats. Es requerix titulació de l’ESO, una clara orientació al client, ganes d’aprendre i actitud per al treball en equip. No és necessària experiència prèvia, ja que es facilitarà formació en el lloc, detalla Consum en un comunicat, a on recorda que la temporada estival anirà des de maig fins a finals de setembre.

 

La cooperativa informa que actualment es troben en ple procés de selecció de personal. Per a accedir a les ofertes els candidats han de registrar-se en este web.

 

Augment de treball pel coronavirus

A demés, per a fer front a l’augment de la càrrega de treball que s’ha produït per la crisi del coronavirus, Consum també ha reforçat la seua plantilla, a través de l’ampliació de jornades laborals, i a través de la contractació de personal per a les plataformes logístiques i els supermercats.

 

En concret, des del passat 13 de març, han sigut un total de 2.605 contractacions noves i 2.273 ampliacions de jornada. Els perfils que s’han contractat han sigut, majoritàriament, venedors de caixa-reposició i venedors de frescos. Amb estes iniciatives, la cooperativa genera més de 7.600 nous llocs de treball, destaca.

Últimes notícies

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.