12.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Consum oferix 5.000 llocs de treball per a contractacions de reforç i substitucions de vacacions

Treballadors de Consum seguint les mesures de seguretat contra el Covid-19

Els treballadors de Consum | Consum

 

La cooperativa valenciana Consum oferix 5.000 llocs de treball de cara a les contractacions de reforç per a estiu i substitució de vacacions del personal dels seus més de 450 supermercats, segons ha anunciat este dimarts en un comunicat.

 

Els llocs que s’oferixen són, majoritàriament, per a personal operatiu dels seus supermercats. Es requerix titulació de l’ESO, una clara orientació al client, ganes d’aprendre i actitud per al treball en equip. No és necessària experiència prèvia, ja que es facilitarà formació en el lloc, detalla Consum en un comunicat, a on recorda que la temporada estival anirà des de maig fins a finals de setembre.

 

La cooperativa informa que actualment es troben en ple procés de selecció de personal. Per a accedir a les ofertes els candidats han de registrar-se en este web.

 

Augment de treball pel coronavirus

A demés, per a fer front a l’augment de la càrrega de treball que s’ha produït per la crisi del coronavirus, Consum també ha reforçat la seua plantilla, a través de l’ampliació de jornades laborals, i a través de la contractació de personal per a les plataformes logístiques i els supermercats.

 

En concret, des del passat 13 de març, han sigut un total de 2.605 contractacions noves i 2.273 ampliacions de jornada. Els perfils que s’han contractat han sigut, majoritàriament, venedors de caixa-reposició i venedors de frescos. Amb estes iniciatives, la cooperativa genera més de 7.600 nous llocs de treball, destaca.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.