Consum oferix 5.000 llocs de treball per a contractacions de reforç i substitucions de vacacions

Treballadors de Consum seguint les mesures de seguretat contra el Covid-19

Els treballadors de Consum | Consum

 

La cooperativa valenciana Consum oferix 5.000 llocs de treball de cara a les contractacions de reforç per a estiu i substitució de vacacions del personal dels seus més de 450 supermercats, segons ha anunciat este dimarts en un comunicat.

 

Els llocs que s’oferixen són, majoritàriament, per a personal operatiu dels seus supermercats. Es requerix titulació de l’ESO, una clara orientació al client, ganes d’aprendre i actitud per al treball en equip. No és necessària experiència prèvia, ja que es facilitarà formació en el lloc, detalla Consum en un comunicat, a on recorda que la temporada estival anirà des de maig fins a finals de setembre.

 

La cooperativa informa que actualment es troben en ple procés de selecció de personal. Per a accedir a les ofertes els candidats han de registrar-se en este web.

 

Augment de treball pel coronavirus

A demés, per a fer front a l’augment de la càrrega de treball que s’ha produït per la crisi del coronavirus, Consum també ha reforçat la seua plantilla, a través de l’ampliació de jornades laborals, i a través de la contractació de personal per a les plataformes logístiques i els supermercats.

 

En concret, des del passat 13 de març, han sigut un total de 2.605 contractacions noves i 2.273 ampliacions de jornada. Els perfils que s’han contractat han sigut, majoritàriament, venedors de caixa-reposició i venedors de frescos. Amb estes iniciatives, la cooperativa genera més de 7.600 nous llocs de treball, destaca.

Últimes notícies

Les entitats d’infància alerten que la falta de finançament digne posa en risc l’acolliment de 2.300 menors en la Comunitat

Les entitats d'infància de la Comunitat Valenciana rebutgen la pròrroga de l'acció concertada fins a 2028 al no garantir un finançament suficient, la qual cosa, advertixen, compromet l'acolliment de 2.300 xiquets i xiquetes i l'estabilitat de 3.500 professionals.

L’IPC es modera al 3,2% a l’abril en la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana nacional

La inflació se situa en el 3,2% interanual a l'abril en la Comunitat Valenciana, igual que en el conjunt d'Espanya, amb l'electricitat a la baixa i els carburants encara a l'alça.

Compromís equipara les crítiques de Camps i Catalá sobre el PAI del Grau i denúncia un rescat a promotors

Compromís acusa l'Ajuntament de València de rebaixar més de 10 milions en càrregues urbanístiques del PAI del Grau i denúncia que se socialitzen les pèrdues de la Fórmula 1 mentres es garantix la rendibilitat dels promotors.

El València Basket fa història com a quint equip espanyol en una Final Four de l’Eurolliga

El València Basket es classifica per a la seua primera Final Four de l'Eurolliga i es convertix en el quint club espanyol que aconseguix les semifinals del màxim torneig europeu sota este format.

Quatre partits de sanció per a Sarabia, que es perd el final de Lliga amb l’Elx

Eder Sarabia ha sigut castigat amb quatre partits pels seus insults a l'equip arbitral després del Betis-Elx i no podrà dirigir des de la banqueta les dos últimes jornades de Lliga.

El Llevant de Luís Castro frega la salvació després d’un ressorgir inesperat

El Llevant ha passat de cuer desnonat a barallar per la permanència gràcies a l'impacte de Luís Castro, els seus números d'Europa i l'aposta per la fe i la meritocràcia.

Educació oferix un preacord sense recuperar el salari del professorat en vaga

La Conselleria d'Educació planteja un preacord amb rebaixa de ràtios, mesures d'inclusió i simplificació burocràtica, però sense recuperació del poder adquisitiu ni millores clares de plantilles.

València Basket fa història com a quint equip espanyol en una Final Four d’Eurolliga

El València Basket es classifica per a la Final Four de l'Eurolliga després de véncer al Panathinaikos en el quint partit de quarts, i se suma a Baskonia, Barcelona, Unicaja i Reial Madrid en la llista de semifinalistes espanyols.