Consum oferix 5.000 llocs de treball per a contractacions de reforç i substitucions de vacacions

Treballadors de Consum seguint les mesures de seguretat contra el Covid-19

Els treballadors de Consum | Consum

 

La cooperativa valenciana Consum oferix 5.000 llocs de treball de cara a les contractacions de reforç per a estiu i substitució de vacacions del personal dels seus més de 450 supermercats, segons ha anunciat este dimarts en un comunicat.

 

Els llocs que s’oferixen són, majoritàriament, per a personal operatiu dels seus supermercats. Es requerix titulació de l’ESO, una clara orientació al client, ganes d’aprendre i actitud per al treball en equip. No és necessària experiència prèvia, ja que es facilitarà formació en el lloc, detalla Consum en un comunicat, a on recorda que la temporada estival anirà des de maig fins a finals de setembre.

 

La cooperativa informa que actualment es troben en ple procés de selecció de personal. Per a accedir a les ofertes els candidats han de registrar-se en este web.

 

Augment de treball pel coronavirus

A demés, per a fer front a l’augment de la càrrega de treball que s’ha produït per la crisi del coronavirus, Consum també ha reforçat la seua plantilla, a través de l’ampliació de jornades laborals, i a través de la contractació de personal per a les plataformes logístiques i els supermercats.

 

En concret, des del passat 13 de març, han sigut un total de 2.605 contractacions noves i 2.273 ampliacions de jornada. Els perfils que s’han contractat han sigut, majoritàriament, venedors de caixa-reposició i venedors de frescos. Amb estes iniciatives, la cooperativa genera més de 7.600 nous llocs de treball, destaca.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.