Consum oferix 5.000 llocs de treball per a contractacions de reforç i substitucions de vacacions

Treballadors de Consum seguint les mesures de seguretat contra el Covid-19

Els treballadors de Consum | Consum

 

La cooperativa valenciana Consum oferix 5.000 llocs de treball de cara a les contractacions de reforç per a estiu i substitució de vacacions del personal dels seus més de 450 supermercats, segons ha anunciat este dimarts en un comunicat.

 

Els llocs que s’oferixen són, majoritàriament, per a personal operatiu dels seus supermercats. Es requerix titulació de l’ESO, una clara orientació al client, ganes d’aprendre i actitud per al treball en equip. No és necessària experiència prèvia, ja que es facilitarà formació en el lloc, detalla Consum en un comunicat, a on recorda que la temporada estival anirà des de maig fins a finals de setembre.

 

La cooperativa informa que actualment es troben en ple procés de selecció de personal. Per a accedir a les ofertes els candidats han de registrar-se en este web.

 

Augment de treball pel coronavirus

A demés, per a fer front a l’augment de la càrrega de treball que s’ha produït per la crisi del coronavirus, Consum també ha reforçat la seua plantilla, a través de l’ampliació de jornades laborals, i a través de la contractació de personal per a les plataformes logístiques i els supermercats.

 

En concret, des del passat 13 de març, han sigut un total de 2.605 contractacions noves i 2.273 ampliacions de jornada. Els perfils que s’han contractat han sigut, majoritàriament, venedors de caixa-reposició i venedors de frescos. Amb estes iniciatives, la cooperativa genera més de 7.600 nous llocs de treball, destaca.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.