Confirmats 14 casos de coronavirus entre la plantilla de l’Ajuntament de València

 

14 treballadors de l’Ajuntament de València estan contagiats de Covid-19. D’esta manera ho ha comunicat el mateix consistori en un comunicat. Per la seua banda, la regidora de Gestió de Recursos, Luisa Notario, ha explicat que només dos són casos sospitosos d’haver-se contagiat en l’àmbit laboral.

 

Ja s’han fet proves PCR al personal que ha presentat símptomes compatibles amb el coronavirus i als que es troben en quarantena perquè han estat en contacte directe amb persones positives, tant en l’àmbit laboral com en el personal, tal i com marquen els protocols de les autoritats sanitàries. En total, s’han fet 36 proves PCR, totes elles negatives

 

Amb estes dades, Notario ha destacat que «les mesures de protecció i prevenció dels treballadors que ha posat en marxa l’Ajuntament de València des de què es va decretar l’estat d’alarma han sigut exemplars». Segons Notario, «les dades reflectixen l’efectivitat d’estes mesures que han sigut consensuades amb els representants sindicals i seguint estrictament les instruccions que han establert en cada moment les autoritats sanitàries competents». 

 

La regidora explica que, d’una plantilla aproximada de 5.000 persones, de les que pràcticament la mitat han estat treballant presencialment per ser considerades servicis essencials, 14 persones han donat positiu en coronavirus des de la segona quinzena de març, quan es va decretat l’estat d’alarma. A demés, d’estes 14, només dos podrien haver sigut per contagi laboral

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.