Confirmats 14 casos de coronavirus entre la plantilla de l’Ajuntament de València

 

14 treballadors de l’Ajuntament de València estan contagiats de Covid-19. D’esta manera ho ha comunicat el mateix consistori en un comunicat. Per la seua banda, la regidora de Gestió de Recursos, Luisa Notario, ha explicat que només dos són casos sospitosos d’haver-se contagiat en l’àmbit laboral.

 

Ja s’han fet proves PCR al personal que ha presentat símptomes compatibles amb el coronavirus i als que es troben en quarantena perquè han estat en contacte directe amb persones positives, tant en l’àmbit laboral com en el personal, tal i com marquen els protocols de les autoritats sanitàries. En total, s’han fet 36 proves PCR, totes elles negatives

 

Amb estes dades, Notario ha destacat que «les mesures de protecció i prevenció dels treballadors que ha posat en marxa l’Ajuntament de València des de què es va decretar l’estat d’alarma han sigut exemplars». Segons Notario, «les dades reflectixen l’efectivitat d’estes mesures que han sigut consensuades amb els representants sindicals i seguint estrictament les instruccions que han establert en cada moment les autoritats sanitàries competents». 

 

La regidora explica que, d’una plantilla aproximada de 5.000 persones, de les que pràcticament la mitat han estat treballant presencialment per ser considerades servicis essencials, 14 persones han donat positiu en coronavirus des de la segona quinzena de març, quan es va decretat l’estat d’alarma. A demés, d’estes 14, només dos podrien haver sigut per contagi laboral

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU