12.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Confirmats 14 casos de coronavirus entre la plantilla de l’Ajuntament de València

 

14 treballadors de l’Ajuntament de València estan contagiats de Covid-19. D’esta manera ho ha comunicat el mateix consistori en un comunicat. Per la seua banda, la regidora de Gestió de Recursos, Luisa Notario, ha explicat que només dos són casos sospitosos d’haver-se contagiat en l’àmbit laboral.

 

Ja s’han fet proves PCR al personal que ha presentat símptomes compatibles amb el coronavirus i als que es troben en quarantena perquè han estat en contacte directe amb persones positives, tant en l’àmbit laboral com en el personal, tal i com marquen els protocols de les autoritats sanitàries. En total, s’han fet 36 proves PCR, totes elles negatives

 

Amb estes dades, Notario ha destacat que «les mesures de protecció i prevenció dels treballadors que ha posat en marxa l’Ajuntament de València des de què es va decretar l’estat d’alarma han sigut exemplars». Segons Notario, «les dades reflectixen l’efectivitat d’estes mesures que han sigut consensuades amb els representants sindicals i seguint estrictament les instruccions que han establert en cada moment les autoritats sanitàries competents». 

 

La regidora explica que, d’una plantilla aproximada de 5.000 persones, de les que pràcticament la mitat han estat treballant presencialment per ser considerades servicis essencials, 14 persones han donat positiu en coronavirus des de la segona quinzena de març, quan es va decretat l’estat d’alarma. A demés, d’estes 14, només dos podrien haver sigut per contagi laboral

Últimes notícies

Pluges en la Comunitat Valenciana deixen un incendi per llamp i una teulada esfondrada a Vinaròs

La borrasca ha desencadenat quatre actuacions del Consorci de Castelló, amb tres avisos a Vinaròs per acovardisques, un incendi i una solsida. Alacant no ha registrat incidents.

Avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 30 litres en una hora

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís groc en la Comunitat Valenciana per ruixats i tempestes, amb fins a 30 l/m² en una hora i 80 en 12. El risc es repartix per províncies amb franges horàries diferenciades.

UPV i UV reprenen les classes presencials després de passar l’alerta a nivell groc

Les universitats de València reprenen hui l'activitat lectiva presencial en normalitzar-se les alertes meteorològiques. La UV torna a les 15.00 i la UPV a les 14.00 a València i Gandia.

Revolta nega desviament de diners després de la dana i acusa a Vox de voler controlar-la

L'organització juvenil rebutja irregularitats en els fons per a l'emergència de València i atribuïx les denúncies a una maniobra política de part de Vox. Anuncia que publicarà una auditoria externa per a acreditar la seua gestió.

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 30 l/m²

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís groc en la Comunitat Valenciana per precipitacions intenses i tempestes. El litoral de Castelló concentrarà els majors acumulats, amb 30 l/m² en una hora i 80 en 12.

Pérez Llorca diu que la comissió de la DANA li decep per ‘vendre un relat’

Juanfran Pérez Llorca ha dit que la investigació sobre la DANA de València li està decebent perquè, al seu juí, els grups busquen vendre un relat. Ha evitat pronunciar-se sobre Salomé Pradas i ha criticat que la comissió avance en paral·lel a causes judicials.

Dos detinguts per robatoris amb força en locals d’hostaleria de La Font, Xeraco i Cullera

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i a una dona per tres robatoris amb força en locals d'hostaleria de La Font d'en Carròs, Xeraco i Cullera. Van sostraure uns 5.000 euros i van causar danys materials.

Pradas s’acull al dret a no declarar davant la comissió d’investigació de la dana

La exconsellera valenciana s'ha acollit al seu dret a no declarar en la comissió del Congrés que analitza la dana d'octubre de 2024, en estar investigada.