27.3 C
València
Dissabte, 12 juliol, 2025

Confirmats 14 casos de coronavirus entre la plantilla de l’Ajuntament de València

 

- Advertisement -Telegram València Diari

14 treballadors de l’Ajuntament de València estan contagiats de Covid-19. D’esta manera ho ha comunicat el mateix consistori en un comunicat. Per la seua banda, la regidora de Gestió de Recursos, Luisa Notario, ha explicat que només dos són casos sospitosos d’haver-se contagiat en l’àmbit laboral.

 

Ja s’han fet proves PCR al personal que ha presentat símptomes compatibles amb el coronavirus i als que es troben en quarantena perquè han estat en contacte directe amb persones positives, tant en l’àmbit laboral com en el personal, tal i com marquen els protocols de les autoritats sanitàries. En total, s’han fet 36 proves PCR, totes elles negatives

 

Amb estes dades, Notario ha destacat que «les mesures de protecció i prevenció dels treballadors que ha posat en marxa l’Ajuntament de València des de què es va decretar l’estat d’alarma han sigut exemplars». Segons Notario, «les dades reflectixen l’efectivitat d’estes mesures que han sigut consensuades amb els representants sindicals i seguint estrictament les instruccions que han establert en cada moment les autoritats sanitàries competents». 

 

La regidora explica que, d’una plantilla aproximada de 5.000 persones, de les que pràcticament la mitat han estat treballant presencialment per ser considerades servicis essencials, 14 persones han donat positiu en coronavirus des de la segona quinzena de març, quan es va decretat l’estat d’alarma. A demés, d’estes 14, només dos podrien haver sigut per contagi laboral

Últimes notícies

Emergències activa alerta taronja per pluges intenses en el litoral nord d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències eleva a alerta taronja les pluges en el litoral nord d'Alacant i manté alertes en zones de Castelló i València per fenòmens meteorològics.

Calamarsades i fortes tempestes assoten la província de Castelló amb ratxes de vent de fins a 114 km/h

La província de Castelló patix intenses tempestes acompanyades de graníssol, forts vents de fins a 114 km/h i precipitacions que superen els 100 litres per metre quadrat en diverses localitats.

Tres mitjans aeris intervenen en un incendi forestal en zona de difícil accés a Moixent

Tres mitjans aeris i unitats terrestres combaten un incendi forestal declarat en una zona de difícil accés a Moixent, València.

Màlaga renuncia a ser seu del Mundial 2030 i obri la porta a València

L'Ajuntament i la Junta d'Andalusia renuncien al fet que Màlaga siga seu del Mundial 2030 a causa de problemes en la remodelació de l'estadi El Roserar. València podria ocupar el seu lloc.

Màlaga renuncia a ser seu del Mundial de Futbol 2030 i recolza la candidatura de València

L'Ajuntament de Màlaga renuncia a ser seu del Mundial 2030 per l'impacte al Màlaga CF i la seua afició, donant suport a la candidatura de València després de la reactivació d'obres del Nou Mestalla.

Tempestes en la Comunitat Valenciana deixen mànegues marines i generen nombroses intervencions d’emergència

Fortes tempestes en la Comunitat Valenciana deixen mànegues marines a Xàbia, Vinaròs i Peníscola. Emergències gestionen més de 130 incidències i suspenen esdeveniments a València.

Renfe suspén trens entre Barcelona i València per pluges torrencials: mesures i recomanacions

Renfe interromp trens de llarga distància entre Barcelona i València davant previsions de pluges torrencials, amb avisos d'emergència a Catalunya fins a les 21 hores.

Tempestes causen mànegues marines i provoquen suspensió d’esdeveniments en la Comunitat Valenciana

Les fortes tempestes d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han generat mànegues marines enfront de les costes de Xàbia, Vinaròs i Peníscola, a més de provocar la suspensió d'activitats a València i tancaments en diverses localitats.