Cristina Medina, actriu de ‘La que se avecina’, revela que pateix càncer de mama

L’actriu Cristina Medina, coneguda per interpretar a Nines Chacón en ‘La que se avecina’, ha sorprés a tots els seus seguidors amb una notícia que ha publicat en les seues xarxes socials. La intèrpret sevillana ha publicat un vídeo en el seu perfil oficial d’Instagram en el qual ha revelat que pateix càncer de mama.

Un video de l’actriu

«Vull parlar-vos d’una cosa circumstancial en la meua vida. Estic lluitant contra un càncer de mama, tot té molt bon pronòstic i no us deslliurareu de mi tan fàcilment«, comença informant l’artista. En el vídeo que s’ha gravat l’actriu mentre passeja pel carrer la hi pot veure amb unes ulleres de sol, els seus llavis pintats de vermell, un mocador que cobreix el seu cap i un barret.

Després d’anunciar a tots els seus seguidors d’esta notícia, l’actriu utilitzar esta publicació per a reivindicar i demanar més ajudes per a tots aquells malalts de càncer. «El que vull és aprofitar esta oportunitat per a explicar un parell de coses que només el poden entendre el que ho estan passant i els que els acompanyen. Jo tinc la fortuna de sentir-me molt volguda, però hi ha una cosa… No són suficients les ajudes que dóna l’Estat«.

<

>
«Són moltíssims els efectes secundaris que es pateixen, no solament la calvicie. El cos, l’insomni, el vaivé emocional, això és un carrusel, tot… Hi ha moltes coses on una s’ha de buscar la vida. Tot és el mateix, diners i diners. Jo tinc la fortuna de tenir uns estalvis i no patesc res a l’hora de, però hi ha moltíssima gent que estos recursos no els té. Llavors, no sols m’agradaria que el Govern fes a poc a poc apilament d’això perquè hi ha moltes maneres de combatre això que no s’investiguen«, relata l’actriu sevillana.

La petició de Cristina Medina

Després d’esta reivindicació, Cristina Medina ha demanat a tots aquells que acompanyen als malalts de càncer que els ajuden econòmicament, ja que les despeses que comporta esta malaltia són massa alts. «Les cremes oncològiques per a la teua calba són una dinerada, els turbants, els capells… No tingueu pudor a regalar un turbant. Entenc que hi ha coses que tenen una càrrega emocional molt forta, però que no us done pudor«.

Ajuda per als pacients de càncer

Per això, Cristina Medina ha animat a tots aquells familiars i amics dels pacients amb càncer que ajuden als malalts. L’artista ha suggerit idees com regalar els turbants, ajudar amb l’acupuntura per a poder rebaixar l’ansietat o crear un micromecenatge per a poder cobrir les despeses mèdiques i personals de tots i totes els malalts i malaltes de càncer.

Després de destacar que la força i l’acompanyament emocional són importants per als pacients de càncer, l’actriu ha destacat la importància de l’ajuda econòmica. «La força ens la traiem al final, la qual cosa no ens traiem són els bitllets del cony que ens poden arribar a fer falta», amb estes paraules l’actriu anima a tots aquells que puguen aportar una petita quantitat econòmica als pacients de càncer.

Finalment, Cristina Medina ha volgut enviar un petó enorme a tots aquells que sofreixen la malaltia. Res més publicar el vídeo en les seues xarxes socials, l’actriu ha rebut el suport de la majoria dels seus seguidors que li han deixat missatges d’ànim en els seus perfils socials.

A més dels seus seguidors, alguns companys seus de professió com Vanesa Romero o Nacho Guerreros també li han transmés les seues forces a través de bonics missatges que han publicat en el seu perfil.

 

Últimes notícies

Presó provisional per a dos detinguts per robatoris violents a ancians a Torrevieja

Dos hòmens de 31 i 32 anys han ingressat a la presó provisional acusats de cometre almenys quatre robatoris amb violència a persones d'entre 75 i 93 anys a Torrevieja i La Mata mitjançant el mètode de l'estirada.

Detingut a Torrent un home per agredir i amenaçar a la seua parella embarassada

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un home de 28 anys per presumptes maltractaments físics i psicològics a la seua parella, a la qual hauria agredit durant l'embaràs i després del naixement del bebé.

Detingut a Oliva un jove per agredir a un vianant per a robar-li una cadena d’or

Un jove de 18 anys ha sigut detingut a Oliva acusat de colpejar en la cara a un vianant per a arrabassar-li una cadena d'or. La Guàrdia Civil ho va identificar gràcies a testimonis i va recuperar la joia sostreta.

‘El meu pare és un Millennial’, el llibre que acosta a la generació Alfa a la vida sense mòbil

‘El meu pare és un Millennial’ és una novel·la juvenil del professor Jorge Morcillo que explica a la generació Alfa com era créixer en els 90 i 2000 sense mòbils ni Internet per a millorar el diàleg amb els seus pares.

Possibles ruixats este dissabte a l’interior de Castelló i València i baixada de les màximes

El dissabte es presenta amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, augment de núvols a la vesprada i possibles ruixats a l'interior de Castelló i València, amb descens de les màximes en el nord i el litoral central.

Mor un copilot i el pilot resulta ferit molt greu en el Rallye de la Ceràmica a Castelló

Un greu accident en el segon tram del Rallye de la Ceràmica, en la carretera entre L'Alcora i Onda, causa la mort del copilot Samuel Ortiz i deixa molt greu al seu germà i pilot, Jordi.

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.