Cristina Medina, actriu de ‘La que se avecina’, revela que pateix càncer de mama

L’actriu Cristina Medina, coneguda per interpretar a Nines Chacón en ‘La que se avecina’, ha sorprés a tots els seus seguidors amb una notícia que ha publicat en les seues xarxes socials. La intèrpret sevillana ha publicat un vídeo en el seu perfil oficial d’Instagram en el qual ha revelat que pateix càncer de mama.

Un video de l’actriu

«Vull parlar-vos d’una cosa circumstancial en la meua vida. Estic lluitant contra un càncer de mama, tot té molt bon pronòstic i no us deslliurareu de mi tan fàcilment«, comença informant l’artista. En el vídeo que s’ha gravat l’actriu mentre passeja pel carrer la hi pot veure amb unes ulleres de sol, els seus llavis pintats de vermell, un mocador que cobreix el seu cap i un barret.

Després d’anunciar a tots els seus seguidors d’esta notícia, l’actriu utilitzar esta publicació per a reivindicar i demanar més ajudes per a tots aquells malalts de càncer. «El que vull és aprofitar esta oportunitat per a explicar un parell de coses que només el poden entendre el que ho estan passant i els que els acompanyen. Jo tinc la fortuna de sentir-me molt volguda, però hi ha una cosa… No són suficients les ajudes que dóna l’Estat«.

<

>
«Són moltíssims els efectes secundaris que es pateixen, no solament la calvicie. El cos, l’insomni, el vaivé emocional, això és un carrusel, tot… Hi ha moltes coses on una s’ha de buscar la vida. Tot és el mateix, diners i diners. Jo tinc la fortuna de tenir uns estalvis i no patesc res a l’hora de, però hi ha moltíssima gent que estos recursos no els té. Llavors, no sols m’agradaria que el Govern fes a poc a poc apilament d’això perquè hi ha moltes maneres de combatre això que no s’investiguen«, relata l’actriu sevillana.

La petició de Cristina Medina

Després d’esta reivindicació, Cristina Medina ha demanat a tots aquells que acompanyen als malalts de càncer que els ajuden econòmicament, ja que les despeses que comporta esta malaltia són massa alts. «Les cremes oncològiques per a la teua calba són una dinerada, els turbants, els capells… No tingueu pudor a regalar un turbant. Entenc que hi ha coses que tenen una càrrega emocional molt forta, però que no us done pudor«.

Ajuda per als pacients de càncer

Per això, Cristina Medina ha animat a tots aquells familiars i amics dels pacients amb càncer que ajuden als malalts. L’artista ha suggerit idees com regalar els turbants, ajudar amb l’acupuntura per a poder rebaixar l’ansietat o crear un micromecenatge per a poder cobrir les despeses mèdiques i personals de tots i totes els malalts i malaltes de càncer.

Després de destacar que la força i l’acompanyament emocional són importants per als pacients de càncer, l’actriu ha destacat la importància de l’ajuda econòmica. «La força ens la traiem al final, la qual cosa no ens traiem són els bitllets del cony que ens poden arribar a fer falta», amb estes paraules l’actriu anima a tots aquells que puguen aportar una petita quantitat econòmica als pacients de càncer.

Finalment, Cristina Medina ha volgut enviar un petó enorme a tots aquells que sofreixen la malaltia. Res més publicar el vídeo en les seues xarxes socials, l’actriu ha rebut el suport de la majoria dels seus seguidors que li han deixat missatges d’ànim en els seus perfils socials.

A més dels seus seguidors, alguns companys seus de professió com Vanesa Romero o Nacho Guerreros també li han transmés les seues forces a través de bonics missatges que han publicat en el seu perfil.

 

Últimes notícies

‘El Apio’, l’assassí masclista confés de Callosa de Segura, acumulava un llarg historial delictiu

L’home de 48 anys conegut com ‘El Apio’, que ha confessat haver estrangulat la seua parella en Callosa de Segura, compta amb prop d’una vintena de detencions prèvies per robatoris violents i maltractaments anteriors.

El consum d’esperit uoses cau un 3,8 % en 2025 per canvis en els hàbits de beure

La venda de begudes espirituoses en Espanya baixa un 3,8 % en 2025, fins als 173 milions de litres, per un canvi en els hàbits de consum cap a menys freqüència i més qualitat, amb auge de productes de baixa o nul·la graduació i formats 'ready to drink'.

Mbappé i Lamine desbanquen Cristiano i Messi com a reis de les marques registrades

Kylian Mbappé lidera amb 15 marques registrades i un dibuix davant l’EUIPO d’Alacant, seguit de Lamine Yamal amb set, i desplaça Lionel Messi i Cristiano Ronaldo en explotació comercial del seu nom a Europa.

Quatre ferits lleus en bolcar un cotxe després d’un xoc en el centre de València

Un abast entre dos cotxes a la cruïlla de la gran via Marquès del Túria amb el carrer Félix Pizcueta, en hora punta, deixa un vehicle bolcat, quatre persones ferides lleus i importants retencions.

Reprenen la busca de l’home desaparegut mentres es banyava a la platja d’Almassora

Els equips d’emergència reprenen este divendres a primera hora la busca de l’home que va desaparèixer ahir a la vesprada mentre es banyava a la platja Pla de la Torre d’Almassora.

Javi Guerra torna a posar un valencianista al mapa de la selecció espanyola

El migcampista del Valencia, Javi Guerra, debuta amb la selecció espanyola absoluta en l amistós contra l Irak i es convertix en el primer jugador valencianista que s estrena amb Espanya en quasi cinc anys.

La UPV desenvolupa un xip fotònic reprogramable ràpid i sense consum elèctric continu

Un equip del Photonic Research Lab de la UPV lidera el desenvolupament d'un xip fotònic reprogramable que aconseguix grans velocitats de funcionament sense necessitat d'alimentació elèctrica contínua, clau per a la computació òptica i la IA del futur.

Reclamen més protecció per a llauradors i ramaders davant els efectes del canvi climàtic

En els últims set anys ha pujat de manera sostinguda la contractació de seguros agraris a Espanya, mentre la Fundació Microfinanzas BBVA alerta que llauradors, ramaders i xicotetes empreses continuen molt exposats als impactes del canvi climàtic.