Cristina Medina, actriu de ‘La que se avecina’, revela que pateix càncer de mama

L’actriu Cristina Medina, coneguda per interpretar a Nines Chacón en ‘La que se avecina’, ha sorprés a tots els seus seguidors amb una notícia que ha publicat en les seues xarxes socials. La intèrpret sevillana ha publicat un vídeo en el seu perfil oficial d’Instagram en el qual ha revelat que pateix càncer de mama.

Un video de l’actriu

«Vull parlar-vos d’una cosa circumstancial en la meua vida. Estic lluitant contra un càncer de mama, tot té molt bon pronòstic i no us deslliurareu de mi tan fàcilment«, comença informant l’artista. En el vídeo que s’ha gravat l’actriu mentre passeja pel carrer la hi pot veure amb unes ulleres de sol, els seus llavis pintats de vermell, un mocador que cobreix el seu cap i un barret.

Després d’anunciar a tots els seus seguidors d’esta notícia, l’actriu utilitzar esta publicació per a reivindicar i demanar més ajudes per a tots aquells malalts de càncer. «El que vull és aprofitar esta oportunitat per a explicar un parell de coses que només el poden entendre el que ho estan passant i els que els acompanyen. Jo tinc la fortuna de sentir-me molt volguda, però hi ha una cosa… No són suficients les ajudes que dóna l’Estat«.

<

>
«Són moltíssims els efectes secundaris que es pateixen, no solament la calvicie. El cos, l’insomni, el vaivé emocional, això és un carrusel, tot… Hi ha moltes coses on una s’ha de buscar la vida. Tot és el mateix, diners i diners. Jo tinc la fortuna de tenir uns estalvis i no patesc res a l’hora de, però hi ha moltíssima gent que estos recursos no els té. Llavors, no sols m’agradaria que el Govern fes a poc a poc apilament d’això perquè hi ha moltes maneres de combatre això que no s’investiguen«, relata l’actriu sevillana.

La petició de Cristina Medina

Després d’esta reivindicació, Cristina Medina ha demanat a tots aquells que acompanyen als malalts de càncer que els ajuden econòmicament, ja que les despeses que comporta esta malaltia són massa alts. «Les cremes oncològiques per a la teua calba són una dinerada, els turbants, els capells… No tingueu pudor a regalar un turbant. Entenc que hi ha coses que tenen una càrrega emocional molt forta, però que no us done pudor«.

Ajuda per als pacients de càncer

Per això, Cristina Medina ha animat a tots aquells familiars i amics dels pacients amb càncer que ajuden als malalts. L’artista ha suggerit idees com regalar els turbants, ajudar amb l’acupuntura per a poder rebaixar l’ansietat o crear un micromecenatge per a poder cobrir les despeses mèdiques i personals de tots i totes els malalts i malaltes de càncer.

Després de destacar que la força i l’acompanyament emocional són importants per als pacients de càncer, l’actriu ha destacat la importància de l’ajuda econòmica. «La força ens la traiem al final, la qual cosa no ens traiem són els bitllets del cony que ens poden arribar a fer falta», amb estes paraules l’actriu anima a tots aquells que puguen aportar una petita quantitat econòmica als pacients de càncer.

Finalment, Cristina Medina ha volgut enviar un petó enorme a tots aquells que sofreixen la malaltia. Res més publicar el vídeo en les seues xarxes socials, l’actriu ha rebut el suport de la majoria dels seus seguidors que li han deixat missatges d’ànim en els seus perfils socials.

A més dels seus seguidors, alguns companys seus de professió com Vanesa Romero o Nacho Guerreros també li han transmés les seues forces a través de bonics missatges que han publicat en el seu perfil.

 

Últimes notícies

La jutgessa de la dana reny als manifestants i els recorda que ja són acusació particular

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana insta almenys dos manifestants, personats com a acusació particular, a canalitzar les seues peticions de prova i protestes per via judicial i no amb altaveus davant del jutjat.

Barcala assegura que només queden quatre flecos per a les llicències de les fogueres d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, garantix que les subvencions a les fogueres ja estan abonades, que les de les barraques es pagaran en els pròxims dies i que les llicències estan pràcticament resoltes, a l’espera de quatre detalls tècnics.

Barcala es ratifica i manté el silenci sobre el cas de Les Naus a la Platja de Sant Joan

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, reitera que no farà cap declaració sobre el cas de Les Naus, malgrat la comissió municipal i la investigació judicial per les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, i participa en l’homenatge a l’enginyer Florentino Regalado.

CSIF porta a Fiscalia les suposades coaccions als seus delegats en la negociació d’Educació

El sindicat CSIF ha presentat un escrit a Fiscalia i a Delegacio del Govern perque investiguen els intents de coaccio i intimidacio que, segons denuncia, van patir els seus delegats en la mesa de negociacio d’Educacio per la vaga indefinida del professorat no universitari.

El Ministeri envia a Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni del Parc Central

El Ministeri de Transports ha remés a l’Ajuntament d’Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni per al futur Parc Central, amb una inversió prevista de 347 milions d’euros, que ara analitzen els tècnics municipals.

Patricia, assassinada a Callosa de Segura, és la víctima 23 de violència masclista en 2026

Patricia, de 48 anys, ha sigut assassinada presumptament per la seua parella a Callosa de Segura i es convertix en la víctima número 23 de violència masclista en 2026 i la 1.364 des de 2003. Igualtat confirma el cas, trasllada el seu suport a l'entorn de la víctima i recorda els recursos d'atenció disponibles les 24 hores.

El Levante llançarà este dijous la campanya d’abonaments, que començarà el 8 de juny

El Levante presentarà este dijous la campanya d’abonaments per a la pròxima temporada, que arrancarà el 8 de juny i no admetrà noves altes, prioritzant la fidelització dels actuals abonats.

Parker avisa abans de la Copa: Huesca no té res a perdre i és la seua última bala

James Lewis Parker, lateral argentí del Horneo Alicante, advertix que l BM Huesca arriba als quarts de final de la Copa del Rei sense res a perdre després del descens i que per a molts jugadors el torneig és la seua última oportunitat. El jugador remarca el factor pista i anima l afició alacantina a omplir el pavelló.