Demanen a Educació que convoque els sindicats per a informar del canvi en la vacunació

 

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) ha demanat per escrit a la Conselleria d’Educació que convoque, amb caràcter urgent, als sindicats de la Taula Sectorial per a explicar la situació de la vacunació i proposar alternatives per si s’allarga la paralització de les dosis de la vacuna d’AstraZeneca.

 

CSIF ha registrat este dimarts un escrit davant de l’administració en el que reclama «una convocatòria específica sobre la paralització de la vacunació al col·lectiu docent». De la mateixa manera, sol·licita «possibles opcions, com ara remenar, si finalment s’allarga la paralització d¡esta vacuna, la utilització d’unes altres que no han presentat eixos problemes».

 

En el document, el sindicat recalca «la faena essencial que els docents i el col·lectiu en general de la comunitat educativa exercixen en el dia a dia. Hem de tindre pla b, c i d, donada la terrible experiència de contagis per Covid-19», subratlla.

 

Reclama que informe sobre el número exacte de docents vacunats amb AstraZeneca

La central sindical reclama que informe sobre el número exacte de docents vacunats amb AstraZeneca, el pla de seguiment dels docents o personal de la comunitat educativa i el protocol i organització si es prolonga la no administració d’esta vacuna, de manera que hi haja alternativa amb altres vacunes.

 

També demana «un procediment específic per a dones embarassades que posteriorment a donar a llum hagen de vacunar-se, igual que per a altres col·lectius als que per indicació mèdica els recomanen no vacunar-se en este moment».

 

CSIF insistix en el seu escrit en què «una pandèmia com la que ens colpeja i un procés de vacunació iniciat i posteriorment paralitzat requerixen de coordinació, informació i solucions». Per eixe motiu urgix a Conselleria al fet que convoque als sindicats de la Taula Sectorial i oferisca, amb la màxima transparència, dades sobre el quines ha ocorregut i quines possibilitats proporciona per a afrontar-lo.

Últimes notícies

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.