Demanen a Educació que convoque els sindicats per a informar del canvi en la vacunació

 

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) ha demanat per escrit a la Conselleria d’Educació que convoque, amb caràcter urgent, als sindicats de la Taula Sectorial per a explicar la situació de la vacunació i proposar alternatives per si s’allarga la paralització de les dosis de la vacuna d’AstraZeneca.

 

CSIF ha registrat este dimarts un escrit davant de l’administració en el que reclama «una convocatòria específica sobre la paralització de la vacunació al col·lectiu docent». De la mateixa manera, sol·licita «possibles opcions, com ara remenar, si finalment s’allarga la paralització d¡esta vacuna, la utilització d’unes altres que no han presentat eixos problemes».

 

En el document, el sindicat recalca «la faena essencial que els docents i el col·lectiu en general de la comunitat educativa exercixen en el dia a dia. Hem de tindre pla b, c i d, donada la terrible experiència de contagis per Covid-19», subratlla.

 

Reclama que informe sobre el número exacte de docents vacunats amb AstraZeneca

La central sindical reclama que informe sobre el número exacte de docents vacunats amb AstraZeneca, el pla de seguiment dels docents o personal de la comunitat educativa i el protocol i organització si es prolonga la no administració d’esta vacuna, de manera que hi haja alternativa amb altres vacunes.

 

També demana «un procediment específic per a dones embarassades que posteriorment a donar a llum hagen de vacunar-se, igual que per a altres col·lectius als que per indicació mèdica els recomanen no vacunar-se en este moment».

 

CSIF insistix en el seu escrit en què «una pandèmia com la que ens colpeja i un procés de vacunació iniciat i posteriorment paralitzat requerixen de coordinació, informació i solucions». Per eixe motiu urgix a Conselleria al fet que convoque als sindicats de la Taula Sectorial i oferisca, amb la màxima transparència, dades sobre el quines ha ocorregut i quines possibilitats proporciona per a afrontar-lo.

Últimes notícies

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.

Rodríguez alerta que el municipalisme ja no fa gràcia als grans partits i “comença a fer por”

El secretari general d’Ens Uneix, Jorge Rodríguez, defensa a El Palomar que el municipalisme ja no “fa gràcia” als partits tradicionals i reivindica el dret a competir amb igual dignitat. El president d’Unión Municipalista, David García, assegura que este espai supera ja les 60 alcaldies a la Comunitat Valenciana.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres semblants a l’any passat

L’Operació Pas de l’Estret ha superat els 458.000 passatgers i els 115.000 vehicles des del 15 de juny, amb un lleu descens respecte al mateix període de 2025 però amb un dispositiu que està funcionant amb fluïdesa als ports i a la frontera del Tarajal.

Matt Costello deixa el Valencia Basket després de dos anys i apunta al Japó

Matt Costello no seguirà al Valencia Basket la pròxima temporada després de dos anys al club i podria fitxar pel Chiba Jets japonés, dirigit per l’exassistent taronja Adrian Kovacks.