9.2 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Demanen a Educació que convoque els sindicats per a informar del canvi en la vacunació

 

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) ha demanat per escrit a la Conselleria d’Educació que convoque, amb caràcter urgent, als sindicats de la Taula Sectorial per a explicar la situació de la vacunació i proposar alternatives per si s’allarga la paralització de les dosis de la vacuna d’AstraZeneca.

 

CSIF ha registrat este dimarts un escrit davant de l’administració en el que reclama «una convocatòria específica sobre la paralització de la vacunació al col·lectiu docent». De la mateixa manera, sol·licita «possibles opcions, com ara remenar, si finalment s’allarga la paralització d¡esta vacuna, la utilització d’unes altres que no han presentat eixos problemes».

 

En el document, el sindicat recalca «la faena essencial que els docents i el col·lectiu en general de la comunitat educativa exercixen en el dia a dia. Hem de tindre pla b, c i d, donada la terrible experiència de contagis per Covid-19», subratlla.

 

Reclama que informe sobre el número exacte de docents vacunats amb AstraZeneca

La central sindical reclama que informe sobre el número exacte de docents vacunats amb AstraZeneca, el pla de seguiment dels docents o personal de la comunitat educativa i el protocol i organització si es prolonga la no administració d’esta vacuna, de manera que hi haja alternativa amb altres vacunes.

 

També demana «un procediment específic per a dones embarassades que posteriorment a donar a llum hagen de vacunar-se, igual que per a altres col·lectius als que per indicació mèdica els recomanen no vacunar-se en este moment».

 

CSIF insistix en el seu escrit en què «una pandèmia com la que ens colpeja i un procés de vacunació iniciat i posteriorment paralitzat requerixen de coordinació, informació i solucions». Per eixe motiu urgix a Conselleria al fet que convoque als sindicats de la Taula Sectorial i oferisca, amb la màxima transparència, dades sobre el quines ha ocorregut i quines possibilitats proporciona per a afrontar-lo.

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.