Demanen a Educació que convoque els sindicats per a informar del canvi en la vacunació

 

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) ha demanat per escrit a la Conselleria d’Educació que convoque, amb caràcter urgent, als sindicats de la Taula Sectorial per a explicar la situació de la vacunació i proposar alternatives per si s’allarga la paralització de les dosis de la vacuna d’AstraZeneca.

 

CSIF ha registrat este dimarts un escrit davant de l’administració en el que reclama «una convocatòria específica sobre la paralització de la vacunació al col·lectiu docent». De la mateixa manera, sol·licita «possibles opcions, com ara remenar, si finalment s’allarga la paralització d¡esta vacuna, la utilització d’unes altres que no han presentat eixos problemes».

 

En el document, el sindicat recalca «la faena essencial que els docents i el col·lectiu en general de la comunitat educativa exercixen en el dia a dia. Hem de tindre pla b, c i d, donada la terrible experiència de contagis per Covid-19», subratlla.

 

Reclama que informe sobre el número exacte de docents vacunats amb AstraZeneca

La central sindical reclama que informe sobre el número exacte de docents vacunats amb AstraZeneca, el pla de seguiment dels docents o personal de la comunitat educativa i el protocol i organització si es prolonga la no administració d’esta vacuna, de manera que hi haja alternativa amb altres vacunes.

 

També demana «un procediment específic per a dones embarassades que posteriorment a donar a llum hagen de vacunar-se, igual que per a altres col·lectius als que per indicació mèdica els recomanen no vacunar-se en este moment».

 

CSIF insistix en el seu escrit en què «una pandèmia com la que ens colpeja i un procés de vacunació iniciat i posteriorment paralitzat requerixen de coordinació, informació i solucions». Per eixe motiu urgix a Conselleria al fet que convoque als sindicats de la Taula Sectorial i oferisca, amb la màxima transparència, dades sobre el quines ha ocorregut i quines possibilitats proporciona per a afrontar-lo.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.

El PP qüestiona la celebració del 25 d’abril i reivindica el 9 d’Octubre com a dia dels valencians

Les Corts encara no han decidit si celebraran el 25 d'abril com a dia institucional, mentres el PP sosté que la verdadera festa dels valencians és el 9 d'Octubre i critica l'ús polític d'esta efemèride.

Els embassaments del Xúquer freguen el 70% i el Segura seguix a l’alça fins al 56,6%

La conca del Xúquer aconseguix el 68,1% de la seua capacitat i la del Segura puja al 56,6%, en un context de reserves d'aigua a Espanya en màxims històrics recents.

PSPV i Compromís acusen a Mazón de dificultar la investigació judicial de la dana

PSPV i Compromís critiquen que Carlos Mazón recórrega la seua no personació en la causa sobre la gestió de la dana i l'acusen d'entorpir la instrucció, mentres PP i Vox apel·len al respecte a la justícia.

El PSPV recorrerà a la justícia per la falta de dades sobre derivacions sanitàries a la privada

El PSPV-PSOE presentarà un recurs per vulneració de drets fonamentals contra la Generalitat al no rebre les dades completes sobre derivacions de pacients a concessions sanitàries privatitzades.