Demanen a Educació que convoque els sindicats per a informar del canvi en la vacunació

 

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) ha demanat per escrit a la Conselleria d’Educació que convoque, amb caràcter urgent, als sindicats de la Taula Sectorial per a explicar la situació de la vacunació i proposar alternatives per si s’allarga la paralització de les dosis de la vacuna d’AstraZeneca.

 

CSIF ha registrat este dimarts un escrit davant de l’administració en el que reclama «una convocatòria específica sobre la paralització de la vacunació al col·lectiu docent». De la mateixa manera, sol·licita «possibles opcions, com ara remenar, si finalment s’allarga la paralització d¡esta vacuna, la utilització d’unes altres que no han presentat eixos problemes».

 

En el document, el sindicat recalca «la faena essencial que els docents i el col·lectiu en general de la comunitat educativa exercixen en el dia a dia. Hem de tindre pla b, c i d, donada la terrible experiència de contagis per Covid-19», subratlla.

 

Reclama que informe sobre el número exacte de docents vacunats amb AstraZeneca

La central sindical reclama que informe sobre el número exacte de docents vacunats amb AstraZeneca, el pla de seguiment dels docents o personal de la comunitat educativa i el protocol i organització si es prolonga la no administració d’esta vacuna, de manera que hi haja alternativa amb altres vacunes.

 

També demana «un procediment específic per a dones embarassades que posteriorment a donar a llum hagen de vacunar-se, igual que per a altres col·lectius als que per indicació mèdica els recomanen no vacunar-se en este moment».

 

CSIF insistix en el seu escrit en què «una pandèmia com la que ens colpeja i un procés de vacunació iniciat i posteriorment paralitzat requerixen de coordinació, informació i solucions». Per eixe motiu urgix a Conselleria al fet que convoque als sindicats de la Taula Sectorial i oferisca, amb la màxima transparència, dades sobre el quines ha ocorregut i quines possibilitats proporciona per a afrontar-lo.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.