Dissenyen una dessuadora que «neutralitza» la covid-19 en menys d’un minut

Uns emprenedors han llançat al mercat una dessuadora amb una tecnologia innovadora que «neutralitza» les bactèries i els virus com la covid-19 en menys d’un minut. El mes de desembre passat ja van patentar un escut de mans per no tocar mobiliari d’ús públic i evitar la propagació de la covid-19. 

 

«Hem evolucionat i estem pensant nous productes perquè la gent vaja més protegida pel carrer amb l’objectiu de promoure una mobilitat més segura», explica a l’ACN l’impulsor del projecte, Roger González. Assegura que el virus pot perdurar a la roba fins a tres dies, «però esta dessuadora l’elimina en menys d’un minut». També estan a punt de llançar al mercat un líquid per rentar la roba que permetria protegir-la del virus fins a la següent rentada.

 

Una dessuadora que «elimina» el virus en menys d’un minut

El mes de desembre passat, Roger González, juntament amb dos socis més, Marc Torres i Annabel Medina, van crear la marca ‘Handshield’. Es tracta d’un escut de mans per evitar el contacte directe amb objectes i mobiliari d’ús públic amb l’objectiu de prevenir el contagi de la covid-19. 

Ara, González ha aprofitat l’experiència per a llançar al mercat una dessuadora que «neutralitza» i «elimina» el virus en menys d’un minut. En concert, esta peça de roba està feta amb un teixit similar al de la mascareta, antivíric i antibacterià. La protecció de la dessuadora es garanteix en un màxim de 100 rentades.

González creu que «no podem sortir al carrer amb les mateixes armes que teníem fins ara perquè ens tornaran a tancar a casa i no acabarem mai». Per això, el seu objectiu és idear productes que garantisquen una «mobilitat més segura». «Tothom porta mascareta que surt al carrer, però ens seguim contagiant, per tant alguna cosa s’ha de fer», conclou l’emprenedor.

 

Un líquid protector per afegir a la rentadora de casa

D’altra banda, des de ‘Handshield’ estan dissenyant també un líquid que es podrà afegir a la rentadora al mateix caixetí on es posa el suavitzant i garantirà una protecció temporal a la roba. Segons ha detallat González, es tracta d’un líquid concentrat que conté unes nanopartícules que s’adhereixen als teixits i «es queden fixades a la roba fins que la tornes a rentar». La idea és que este producte «puga arribar a les llars de tot arreu com més prompte millor».

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.