Dissenyen una dessuadora que «neutralitza» la covid-19 en menys d’un minut

Uns emprenedors han llançat al mercat una dessuadora amb una tecnologia innovadora que «neutralitza» les bactèries i els virus com la covid-19 en menys d’un minut. El mes de desembre passat ja van patentar un escut de mans per no tocar mobiliari d’ús públic i evitar la propagació de la covid-19. 

 

«Hem evolucionat i estem pensant nous productes perquè la gent vaja més protegida pel carrer amb l’objectiu de promoure una mobilitat més segura», explica a l’ACN l’impulsor del projecte, Roger González. Assegura que el virus pot perdurar a la roba fins a tres dies, «però esta dessuadora l’elimina en menys d’un minut». També estan a punt de llançar al mercat un líquid per rentar la roba que permetria protegir-la del virus fins a la següent rentada.

 

Una dessuadora que «elimina» el virus en menys d’un minut

El mes de desembre passat, Roger González, juntament amb dos socis més, Marc Torres i Annabel Medina, van crear la marca ‘Handshield’. Es tracta d’un escut de mans per evitar el contacte directe amb objectes i mobiliari d’ús públic amb l’objectiu de prevenir el contagi de la covid-19. 

Ara, González ha aprofitat l’experiència per a llançar al mercat una dessuadora que «neutralitza» i «elimina» el virus en menys d’un minut. En concert, esta peça de roba està feta amb un teixit similar al de la mascareta, antivíric i antibacterià. La protecció de la dessuadora es garanteix en un màxim de 100 rentades.

González creu que «no podem sortir al carrer amb les mateixes armes que teníem fins ara perquè ens tornaran a tancar a casa i no acabarem mai». Per això, el seu objectiu és idear productes que garantisquen una «mobilitat més segura». «Tothom porta mascareta que surt al carrer, però ens seguim contagiant, per tant alguna cosa s’ha de fer», conclou l’emprenedor.

 

Un líquid protector per afegir a la rentadora de casa

D’altra banda, des de ‘Handshield’ estan dissenyant també un líquid que es podrà afegir a la rentadora al mateix caixetí on es posa el suavitzant i garantirà una protecció temporal a la roba. Segons ha detallat González, es tracta d’un líquid concentrat que conté unes nanopartícules que s’adhereixen als teixits i «es queden fixades a la roba fins que la tornes a rentar». La idea és que este producte «puga arribar a les llars de tot arreu com més prompte millor».

 

 

Últimes notícies

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.