Detectat un brot de coronavirus amb 17 casos en el departament de Traumatologia de l’Hospital d’Elda

 

Els brots de coronavirus continuen estan a l’ordre del dia en el territori valencià i ni els hospitals se salven d’ells. Ara ha sigut el departament de Traumatologia de l’Hospital General Universitari d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), a on s’ha detectat un nou focus que afecta a 17 persones del personal sanitari.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, de les 17 persones que hi ha contagiades, deu són infermeres i les altres set són auxiliars. Totes elles, que es troben aïllades i fent quarantena en les seues cases, han resultat ser asimptomàtiques.

 

Esta situació originada pel brot ha originat que els treballadors sense coronavirus estiguen doblant els seus horaris de treball i, a demés, que es contracte nou personal d’Infermeria per a cobrir les places de Traumatologia. Un departament que ha demanat que es faja un estudi epidemiològic per a saber l’origen del focus.

 

Tot indica que el brot ha pogut eixir en la sala de la planta a on el personal sanitari descansa i menja, ja que és un espai xicotet i sense finestres per a ventilar l’habitació.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.