Detectat un brot de coronavirus amb 17 casos en el departament de Traumatologia de l’Hospital d’Elda

 

Els brots de coronavirus continuen estan a l’ordre del dia en el territori valencià i ni els hospitals se salven d’ells. Ara ha sigut el departament de Traumatologia de l’Hospital General Universitari d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), a on s’ha detectat un nou focus que afecta a 17 persones del personal sanitari.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, de les 17 persones que hi ha contagiades, deu són infermeres i les altres set són auxiliars. Totes elles, que es troben aïllades i fent quarantena en les seues cases, han resultat ser asimptomàtiques.

 

Esta situació originada pel brot ha originat que els treballadors sense coronavirus estiguen doblant els seus horaris de treball i, a demés, que es contracte nou personal d’Infermeria per a cobrir les places de Traumatologia. Un departament que ha demanat que es faja un estudi epidemiològic per a saber l’origen del focus.

 

Tot indica que el brot ha pogut eixir en la sala de la planta a on el personal sanitari descansa i menja, ja que és un espai xicotet i sense finestres per a ventilar l’habitació.

Últimes notícies

El capità del vaixell afonat en Komodo amb una família valenciana va comprar la seua llicència, segons la cort

Un tribunal indonesi condemna a 3,5 anys de presó al capità del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, després de concloure que va comprar la seua llicència sense formació i va actuar amb negligència conscient.

Pérez Llorca acusa el Govern de desemparar als regants alacantins per les retallades del Tajo-Segura

Juanfran Pérez Llorca retrau al Govern central una situació de desemparament prolongat cap als regants valencians per la reducció de cabals del transvasament Tajo-Segura i reclama un gran pacte nacional de l'aigua.

Enrique Riquelme repta a Florentino Pérez a un debat per a contrastar els seus projectes per al Reial Madrid

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, reclama un debat públic amb Florentino Pérez perquè els socis puguen comparar els seus projectes i anuncia la imminent presentació del seu pla transformador per al club.

Pérez Llorca urgix a tancar un acord per a acabar amb la vaga de professors en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca afirma que és hora de tancar un acord amb els sindicats per a posar fi a la vaga de professors en la Comunitat Valenciana i es mostra optimista si s'aparquen les discrepàncies polítiques.

Grimaldo i Ferran Torres, únics valencians en la llista d’Espanya per al Mundial

Luis de la Font confirma una llista de 26 jugadors per al Mundial dels Estats Units, Mèxic i el Canadà amb Grimaldo i Ferran Torres com a representants valencians i el suport de Javi Guerra en els entrenaments.

Awa Fam firma el segon millor debut anotador d’una espanyola en la WNBA

L'aler alacantina Awa Fam, de 19 anys, arranca la seua etapa en la WNBA amb 10 punts davant Washington Mystics i firma el segon debut més anotador d'una espanyola en la lliga, només per darrere d'Anna Cruz.

La família valenciana del naufragi a Indonèsia denuncia la falta de seguretat en el vaixell turístic

Els familiars dels quatre valencians morts en el naufragi d'un vaixell turístic a Indonèsia insistixen que el juí ha evidenciat greus carències de seguretat abans, durant i després de l'accident.

Pérez Llorca recolza l’ampliació i transició energètica del port d’Alacant

Pérez Llorca reafirma el suport del Consell a l'ampliació, modernització i transició energètica del port d'Alacant per a guanyar competitivitat i atraure més trànsit i creuers.