10.7 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Detectat un brot de coronavirus amb 17 casos en el departament de Traumatologia de l’Hospital d’Elda

 

Els brots de coronavirus continuen estan a l’ordre del dia en el territori valencià i ni els hospitals se salven d’ells. Ara ha sigut el departament de Traumatologia de l’Hospital General Universitari d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), a on s’ha detectat un nou focus que afecta a 17 persones del personal sanitari.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, de les 17 persones que hi ha contagiades, deu són infermeres i les altres set són auxiliars. Totes elles, que es troben aïllades i fent quarantena en les seues cases, han resultat ser asimptomàtiques.

 

Esta situació originada pel brot ha originat que els treballadors sense coronavirus estiguen doblant els seus horaris de treball i, a demés, que es contracte nou personal d’Infermeria per a cobrir les places de Traumatologia. Un departament que ha demanat que es faja un estudi epidemiològic per a saber l’origen del focus.

 

Tot indica que el brot ha pogut eixir en la sala de la planta a on el personal sanitari descansa i menja, ja que és un espai xicotet i sense finestres per a ventilar l’habitació.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.