12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Detinguda una dona com a presumpta autora de l’enviament dels vídeos sexuals del cirurgià valencià

 

La Policia nacional ha detingut a una dona com a presumpta autora de la distribució dels vídeos sexuals en els quals apareixia el cirurgià maxil·lofacial valencià Luis Senís.

 

La dona va ser citada a declarar i detinguda en la comissaria de Patraix aquesta setmana, després que s’haguera posat en marxa una investigació per esclarir l’autoria dels fets, arran d’una denúncia del mateix Senís i altra dona afectada.

 

Aquestes gravacions eren vídeos amb relacions sexuals explícites on apareixia el cirurgià i altres dones. Els vídeos, que estaven en un telèfon mòbil, van ser distribuïts a totes les dones de l’agenda de Senís, i posteriorment van ser compartits de forma massiva, arribant a milers de persones en poques hores.

 

Quan els vídeos ja havien sigut distribuïts, segons sembla, Senís es va posar en contacte amb dos dones, de les quals sospitava que podien haver sigut autores dels fets, per intentar resoldre la situació sense precisar la intervenció policial. No obstant això, el cirurgià va acabar denunciant els fets, i es va posar en marxa la investigació. També va denunciar la situació altra dona afectada, que apareixia en les gravacions.

 

La detinguda va furtar un dels telèfons a Senís el passat mes de febrer. Posteriorment se li va sostraure el segon telèfon, per part d’una segona dona, on es trobaven els continguts sexuals.

 

L’arrestada és exparella de Senís i després de ser interrogada va ser posada en llibertat, amb l’obligació de comparéixer quan siga requerida. Així mateix, la investigació continua oberta, enfocada cap a una segona dona que podria haver intervingut en els mateixos fets.

 

Entre les hipòtesis sobre els motius d’aquesta acció, es considera la possibilitat que siga una venjança personal o una forma de desprestigiar a Senís.

 

Polèmica pels vídeos

Aquests vídeos sexuals van ser distribuïts de forma massiva i entre ells un va suposar una polèmica considerable, pel lloc on havia sigut gravat.

 

Senís apareixia en aquestes imatges mantenint relacions sexuals en un habitacle previ a un quiròfan. L’escàndol estava relacionat amb el fet que una zona com aquesta ha d’estar totalment asèptica, lliure de qualsevol germen que puga provocar infeccions que des d’aquest espai puguen introduir-se al quiròfan i afectar al pacient.

 

Alguns mitjans, com El Español, apuntaven que a causa d’aquestes imatges el cirurgià havia sigut acomiadat de diverses clíniques on treballava.

Últimes notícies

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.