Detinguda una dona com a presumpta autora de l’enviament dels vídeos sexuals del cirurgià valencià

 

La Policia nacional ha detingut a una dona com a presumpta autora de la distribució dels vídeos sexuals en els quals apareixia el cirurgià maxil·lofacial valencià Luis Senís.

 

La dona va ser citada a declarar i detinguda en la comissaria de Patraix aquesta setmana, després que s’haguera posat en marxa una investigació per esclarir l’autoria dels fets, arran d’una denúncia del mateix Senís i altra dona afectada.

 

Aquestes gravacions eren vídeos amb relacions sexuals explícites on apareixia el cirurgià i altres dones. Els vídeos, que estaven en un telèfon mòbil, van ser distribuïts a totes les dones de l’agenda de Senís, i posteriorment van ser compartits de forma massiva, arribant a milers de persones en poques hores.

 

Quan els vídeos ja havien sigut distribuïts, segons sembla, Senís es va posar en contacte amb dos dones, de les quals sospitava que podien haver sigut autores dels fets, per intentar resoldre la situació sense precisar la intervenció policial. No obstant això, el cirurgià va acabar denunciant els fets, i es va posar en marxa la investigació. També va denunciar la situació altra dona afectada, que apareixia en les gravacions.

 

La detinguda va furtar un dels telèfons a Senís el passat mes de febrer. Posteriorment se li va sostraure el segon telèfon, per part d’una segona dona, on es trobaven els continguts sexuals.

 

L’arrestada és exparella de Senís i després de ser interrogada va ser posada en llibertat, amb l’obligació de comparéixer quan siga requerida. Així mateix, la investigació continua oberta, enfocada cap a una segona dona que podria haver intervingut en els mateixos fets.

 

Entre les hipòtesis sobre els motius d’aquesta acció, es considera la possibilitat que siga una venjança personal o una forma de desprestigiar a Senís.

 

Polèmica pels vídeos

Aquests vídeos sexuals van ser distribuïts de forma massiva i entre ells un va suposar una polèmica considerable, pel lloc on havia sigut gravat.

 

Senís apareixia en aquestes imatges mantenint relacions sexuals en un habitacle previ a un quiròfan. L’escàndol estava relacionat amb el fet que una zona com aquesta ha d’estar totalment asèptica, lliure de qualsevol germen que puga provocar infeccions que des d’aquest espai puguen introduir-se al quiròfan i afectar al pacient.

 

Alguns mitjans, com El Español, apuntaven que a causa d’aquestes imatges el cirurgià havia sigut acomiadat de diverses clíniques on treballava.

Últimes notícies

Igualtat confirma l’assassinat masclista d’una dona en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores

Igualtat confirma com a crim masclista l'assassinat d'una dona de 51 anys en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, on també van ser trobats morts el seu marit i el seu fill de 24 anys.

Una funcionària revela que l’oferta guanyadora de les VPP d’Alacant va arribar només 24 hores després de publicar-se els plecs

La cap de Gestió Patrimonial de l'Ajuntament d'Alacant declara que la promotora adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan a penes un dia després de publicar-se els plecs, en un cas que manté oberta una causa judicial i una forta polèmica política.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb nou jugadors al final de contracte

El València es juga a Mestalla la seua classificació per a la Lliga Conferència davant el Barcelona en un dol marcat pel possible adeu de fins a nou futbolistes entre cessions i contractes que expiren.

Ford Almussafes obri la negociació del marc laboral per a l’electrificació i el nou Bast

Ford Almussafes i els sindicats UGT i STM han constituït la comissió que negociarà les condicions laborals i salarials a partir de 2027, lligades a l'Acord per l'Electrificació 2030 i al llançament del nou model de la família Bast.

Ryan i Dela seguiran fins a 2027 si el Llevant assegura la permanència

Ryan i Dela ampliaran el seu contracte amb el Llevant fins a 2027 si l'equip certifica la permanència en Primera, en un estiu marcat per eixides i cessions que conclouen.

Ximo Puig assenyala a Diana Morant com la candidata capaç de donar la volta a la Comunitat Valenciana

Ximo Puig destaca a Diana Morant com la dirigent capaç de revertir la situació econòmica i social de la Comunitat Valenciana i subratlla que el seu lideratge partix del PSPV i no del càrrec de ministra.

PP i Vox bloquegen en Les Corts la tramitació de la taxa turística proposada per l’oposició

PP i Vox s'oposen en Les Corts a tramitar les proposicions de llei de PSPV i Compromís per a implantar la taxa turística en la Comunitat Valenciana, reobrint el debat polític sobre com finançar l'impacte del turisme.

Javi Guerra arriba al final de la temporada en el seu millor moment al València

Javi Guerra afronta l'últim partit de Lliga després de completar la seua millor temporada amb el València, amb més protagonisme, gols i assistències decisives.