Detinguda una dona com a presumpta autora de l’enviament dels vídeos sexuals del cirurgià valencià

 

La Policia nacional ha detingut a una dona com a presumpta autora de la distribució dels vídeos sexuals en els quals apareixia el cirurgià maxil·lofacial valencià Luis Senís.

 

La dona va ser citada a declarar i detinguda en la comissaria de Patraix aquesta setmana, després que s’haguera posat en marxa una investigació per esclarir l’autoria dels fets, arran d’una denúncia del mateix Senís i altra dona afectada.

 

Aquestes gravacions eren vídeos amb relacions sexuals explícites on apareixia el cirurgià i altres dones. Els vídeos, que estaven en un telèfon mòbil, van ser distribuïts a totes les dones de l’agenda de Senís, i posteriorment van ser compartits de forma massiva, arribant a milers de persones en poques hores.

 

Quan els vídeos ja havien sigut distribuïts, segons sembla, Senís es va posar en contacte amb dos dones, de les quals sospitava que podien haver sigut autores dels fets, per intentar resoldre la situació sense precisar la intervenció policial. No obstant això, el cirurgià va acabar denunciant els fets, i es va posar en marxa la investigació. També va denunciar la situació altra dona afectada, que apareixia en les gravacions.

 

La detinguda va furtar un dels telèfons a Senís el passat mes de febrer. Posteriorment se li va sostraure el segon telèfon, per part d’una segona dona, on es trobaven els continguts sexuals.

 

L’arrestada és exparella de Senís i després de ser interrogada va ser posada en llibertat, amb l’obligació de comparéixer quan siga requerida. Així mateix, la investigació continua oberta, enfocada cap a una segona dona que podria haver intervingut en els mateixos fets.

 

Entre les hipòtesis sobre els motius d’aquesta acció, es considera la possibilitat que siga una venjança personal o una forma de desprestigiar a Senís.

 

Polèmica pels vídeos

Aquests vídeos sexuals van ser distribuïts de forma massiva i entre ells un va suposar una polèmica considerable, pel lloc on havia sigut gravat.

 

Senís apareixia en aquestes imatges mantenint relacions sexuals en un habitacle previ a un quiròfan. L’escàndol estava relacionat amb el fet que una zona com aquesta ha d’estar totalment asèptica, lliure de qualsevol germen que puga provocar infeccions que des d’aquest espai puguen introduir-se al quiròfan i afectar al pacient.

 

Alguns mitjans, com El Español, apuntaven que a causa d’aquestes imatges el cirurgià havia sigut acomiadat de diverses clíniques on treballava.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.