11.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Detinguda una dona com a presumpta autora de l’enviament dels vídeos sexuals del cirurgià valencià

 

La Policia nacional ha detingut a una dona com a presumpta autora de la distribució dels vídeos sexuals en els quals apareixia el cirurgià maxil·lofacial valencià Luis Senís.

 

La dona va ser citada a declarar i detinguda en la comissaria de Patraix aquesta setmana, després que s’haguera posat en marxa una investigació per esclarir l’autoria dels fets, arran d’una denúncia del mateix Senís i altra dona afectada.

 

Aquestes gravacions eren vídeos amb relacions sexuals explícites on apareixia el cirurgià i altres dones. Els vídeos, que estaven en un telèfon mòbil, van ser distribuïts a totes les dones de l’agenda de Senís, i posteriorment van ser compartits de forma massiva, arribant a milers de persones en poques hores.

 

Quan els vídeos ja havien sigut distribuïts, segons sembla, Senís es va posar en contacte amb dos dones, de les quals sospitava que podien haver sigut autores dels fets, per intentar resoldre la situació sense precisar la intervenció policial. No obstant això, el cirurgià va acabar denunciant els fets, i es va posar en marxa la investigació. També va denunciar la situació altra dona afectada, que apareixia en les gravacions.

 

La detinguda va furtar un dels telèfons a Senís el passat mes de febrer. Posteriorment se li va sostraure el segon telèfon, per part d’una segona dona, on es trobaven els continguts sexuals.

 

L’arrestada és exparella de Senís i després de ser interrogada va ser posada en llibertat, amb l’obligació de comparéixer quan siga requerida. Així mateix, la investigació continua oberta, enfocada cap a una segona dona que podria haver intervingut en els mateixos fets.

 

Entre les hipòtesis sobre els motius d’aquesta acció, es considera la possibilitat que siga una venjança personal o una forma de desprestigiar a Senís.

 

Polèmica pels vídeos

Aquests vídeos sexuals van ser distribuïts de forma massiva i entre ells un va suposar una polèmica considerable, pel lloc on havia sigut gravat.

 

Senís apareixia en aquestes imatges mantenint relacions sexuals en un habitacle previ a un quiròfan. L’escàndol estava relacionat amb el fet que una zona com aquesta ha d’estar totalment asèptica, lliure de qualsevol germen que puga provocar infeccions que des d’aquest espai puguen introduir-se al quiròfan i afectar al pacient.

 

Alguns mitjans, com El Español, apuntaven que a causa d’aquestes imatges el cirurgià havia sigut acomiadat de diverses clíniques on treballava.

Últimes notícies

Emergències ha establit per a este dilluns l’alerta taronja per nevades a l’interior nord de Castelló

Emergències ha establit l'alerta taronja per nevades a l'interior nord de Castelló per a este dilluns, amb fins a 20 cm per damunt de 1.200-1.300 metres des de les 18.00. També hi haurà avisos grocs per pluges en el litoral nord de Castelló i per mala mar en la costa nord d'Alacant.

Foyth després del 0-2 davant el Betis: ‘Esta derrota no ha de canviar res’

El defensa del Vila-real va assumir la mala actuació en el 0-2 davant el Betis, va demanar autocrítica i equilibri i va posar el focus a reaccionar davant Ajax i Reial Madrid.

Ferrero reapareix en xarxes, agraïx el suport i no descarta tornar al circuit

Juan Carlos Ferrero va reaparéixer en Instagram el dia del debut de Carlos Alcaraz a Austràlia. Va agrair el suport i va deixar oberta la porta a un retorn.

Voluntaris han netejat la ruta del colesterol de Paiporta i reclamen la seua renaturalització

Unes 40 persones han netejat la ruta del colesterol de Paiporta després de la dana de 2024. L'acció ha reclamat renaturalitzar el passeig perquè actue com a refugi climàtic.

València suma quasi 15.000 veïns en un any i arriba a 840.792 residents

València ha guanyat 14.844 habitants en 2025 i ha aconseguit 840.792, segons l'INE. La ciutat es manté com la tercera més poblada i registra un augment del 1,8%.

Turisme i cultura impulsen els preparatius del primer eclipsi solar total en un segle

Les reserves per al 12 d'agost ja es noten en les zones de millor visibilitat i es multipliquen les iniciatives culturals i educatives. L'observació exigirà ubicacions amb horitzó buidat i protecció ocular adequada.

Detingut a Elx un pròfug reclamat per França per delictes sexuals contra menors

La Policia Nacional ha arrestat a Elx a un home de 37 anys buscat per França per delictes sexuals contra menors. Va ser localitzat en acudir a una comissaria per a tràmits i ha passat a l'Audiència Nacional.

Cel nuvolós i pluges a Castelló; màximes sense canvis este diumenge en la Comunitat Valenciana

Domingo amb nuvolositat i pluges a Castelló i altres trams del litoral, sense canvis en les màximes. El dilluns podran donar-se precipitacions fortes en el nord de Castelló i nevades en cotes altes.