Detinguda una dona com a presumpta autora de l’enviament dels vídeos sexuals del cirurgià valencià

 

La Policia nacional ha detingut a una dona com a presumpta autora de la distribució dels vídeos sexuals en els quals apareixia el cirurgià maxil·lofacial valencià Luis Senís.

 

La dona va ser citada a declarar i detinguda en la comissaria de Patraix aquesta setmana, després que s’haguera posat en marxa una investigació per esclarir l’autoria dels fets, arran d’una denúncia del mateix Senís i altra dona afectada.

 

Aquestes gravacions eren vídeos amb relacions sexuals explícites on apareixia el cirurgià i altres dones. Els vídeos, que estaven en un telèfon mòbil, van ser distribuïts a totes les dones de l’agenda de Senís, i posteriorment van ser compartits de forma massiva, arribant a milers de persones en poques hores.

 

Quan els vídeos ja havien sigut distribuïts, segons sembla, Senís es va posar en contacte amb dos dones, de les quals sospitava que podien haver sigut autores dels fets, per intentar resoldre la situació sense precisar la intervenció policial. No obstant això, el cirurgià va acabar denunciant els fets, i es va posar en marxa la investigació. També va denunciar la situació altra dona afectada, que apareixia en les gravacions.

 

La detinguda va furtar un dels telèfons a Senís el passat mes de febrer. Posteriorment se li va sostraure el segon telèfon, per part d’una segona dona, on es trobaven els continguts sexuals.

 

L’arrestada és exparella de Senís i després de ser interrogada va ser posada en llibertat, amb l’obligació de comparéixer quan siga requerida. Així mateix, la investigació continua oberta, enfocada cap a una segona dona que podria haver intervingut en els mateixos fets.

 

Entre les hipòtesis sobre els motius d’aquesta acció, es considera la possibilitat que siga una venjança personal o una forma de desprestigiar a Senís.

 

Polèmica pels vídeos

Aquests vídeos sexuals van ser distribuïts de forma massiva i entre ells un va suposar una polèmica considerable, pel lloc on havia sigut gravat.

 

Senís apareixia en aquestes imatges mantenint relacions sexuals en un habitacle previ a un quiròfan. L’escàndol estava relacionat amb el fet que una zona com aquesta ha d’estar totalment asèptica, lliure de qualsevol germen que puga provocar infeccions que des d’aquest espai puguen introduir-se al quiròfan i afectar al pacient.

 

Alguns mitjans, com El Español, apuntaven que a causa d’aquestes imatges el cirurgià havia sigut acomiadat de diverses clíniques on treballava.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.