Mastodon
28.2 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Dos de les 11 embarassades amb Covid-19 en la Comunitat estan en l’UCI

 

Un total d’onze dones embarassades es troben ingressades en diferents hospitals del territori valencià a conseqüència del coronavirus. Dos d’ells estan en la Unitat de Cuidats Intensius (UCI). D’acord amb les dades facilitades per la Conselleria de Sanitat, de les 689 persones ingressades hui dia en la Comunitat Valenciana, 11 estan embarassades, de les quals dos estan en estat crític.

 

Des de la Conselleria de Sanitat, adverteixen que, per protocol, i per precaució depenent de l’avançada que estiga la gestació, les dones embarassades poden requerir hospitalització malgrat tindre símptomes lleus. D’aquesta manera, el personal mèdic pot seguir més de prop l’evolució de l’embaràs i la malaltia

 

Precisament, la ministra de Sanitat, Carolina Darias, va subratllar aquest dimecres la importància que les embarassades es vacunen contra el coronavirus i, de fet, va anunciar que mantindran reunions amb les societats de ginecologia, matrones i llevadores per a incidir en la importància que aquest col·lectiu es vacune. “Sabem que les vacunes salven vides i d’ací la importància que tenen per a tot el conjunt de la població”, va emfatitzar Darias.

Últimes notícies

El València Basket incorpora ratpenats al seu primer equipament per a Europa

El club adapta la seua samarreta taronja per a Europa amb ratpenats en la part superior i manté el nom en el frontal. A la venda des de l'1 d'octubre per 70 euros.

La defensa de Sergio Blasco demana la nul·litat de la causa de l’Hospital General

El juí per les presumptes irregularitats a l'Hospital General arranca amb 11 acusats i la defensa de Sergio Blasco sol·licita anul·lar tot el procediment per investigació prospectiva i proves obtingudes sense autorització.

RTVE retirarà a Espanya d’Eurovisió 2026 si participa Israel i manté el Benidorm Fest

RTVE condiciona la participació espanyola en Eurovisió 2026 a l'absència d'Israel. La corporació confirma que el Benidorm Fest celebrarà la seua quinta edició sense canvis.

Calp decreta tres dies de dol per la mort d’una bebé i una xiqueta de 4 anys

L'ajuntament acorda per unanimitat tres dies de dol després de dos accidents mortals que han commocionat la localitat: una bebé de 20 dies i una xiqueta de 4 anys.

La taula de la comissió de la DANA en Les Corts es reunix el dijous per a fixar el calendari de compareixences

La taula de la comissió que investiga la DANA del 29 d'octubre fixarà este dijous el calendari de compareixences per a l'actual període de sessions. La reunió reactivarà uns treballs pausats a l'estiu i marcats pel pols polític entre els grups.

Protesta en la Universitat d’Alacant exigix la dimissió de Mazón en l’obertura del curs

Unes 150 persones van rebre amb crits i pancartes a la comitiva acadèmica a les portes del Paranimf de la UA. Van increpar al conseller Rovira i l'acte va començar amb lleuger retard, sense incidents.

Els accidents laborals amb bicicletes i patinets es disparen un 400% en nou anys en la Comunitat Valenciana

Bicicletes i patinets ja són el tercer vehicle amb més sinistres laborals amb baixa en la Comunitat, amb 2.981 casos des de 2016. El 91% ocorre in itinere i els dies perduts es multipliquen.

València afronta un dèficit de 133.340 vivendes i mira a l’àrea metropolitana per a créixer

Un informe calcula un dèficit de 133.340 vivendes a la província fins a 2030. L'eixida passa per planificar el creixement en l'àrea metropolitana amb més sòl, densitat i transport àgil.