12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Dos de les 11 embarassades amb Covid-19 en la Comunitat estan en l’UCI

 

Un total d’onze dones embarassades es troben ingressades en diferents hospitals del territori valencià a conseqüència del coronavirus. Dos d’ells estan en la Unitat de Cuidats Intensius (UCI). D’acord amb les dades facilitades per la Conselleria de Sanitat, de les 689 persones ingressades hui dia en la Comunitat Valenciana, 11 estan embarassades, de les quals dos estan en estat crític.

 

Des de la Conselleria de Sanitat, adverteixen que, per protocol, i per precaució depenent de l’avançada que estiga la gestació, les dones embarassades poden requerir hospitalització malgrat tindre símptomes lleus. D’aquesta manera, el personal mèdic pot seguir més de prop l’evolució de l’embaràs i la malaltia

 

Precisament, la ministra de Sanitat, Carolina Darias, va subratllar aquest dimecres la importància que les embarassades es vacunen contra el coronavirus i, de fet, va anunciar que mantindran reunions amb les societats de ginecologia, matrones i llevadores per a incidir en la importància que aquest col·lectiu es vacune. “Sabem que les vacunes salven vides i d’ací la importància que tenen per a tot el conjunt de la població”, va emfatitzar Darias.

Últimes notícies

Pérez Llorca rebutja el pla de finançament per excloure la condonació de deute i el fons d’anivellament

El president ha avançat que no donarà suport a la proposta del Govern per mancar d'un fons d'anivellament transitori i de la condonació de 40.000 milions. Advertix que el model dividix i no té l'aire d'aprovar-se.

Pérez Llorca no donarà suport al finançament autonòmic sense condonació de deute ni fons d’anivellament

Pérez Llorca ha rebutjat donar suport al pla de finançament autonòmic del Govern en considerar que no és bo per a la Comunitat Valenciana. Critica que no incloga un fons d'anivellament transitori ni la condonació d'un deute de 40.000 milions per infrafinançament.

Pérez Llorca defén centrar-se en l’oferta de vivenda i no a regular la demanda

Pérez Llorca ha plantejat que la solució a la crisi de vivenda passa per augmentar l'oferta i ha advertit que sense un pla específic serà difícil avançar. També ha qüestionat la bonificació fiscal anunciada per Sánchez.

L’aeroport d’Alacant tanca un any rècord i frega els 20 milions de passatgers en 2025

La terminal ha registrat 19.950.394 passatgers en 2025 (+8,5%) i 126.081 operacions (+8,4%). El 88% del trànsit ha sigut internacional, amb el Regne Unit al capdavant.

Pérez Llorca no donarà suport al nou model de finançament per excloure el deute i el fons d’anivellament

Pérez Llorca ha anunciat que no recolzarà la proposta de finançament autonòmic del Govern per no contemplar la condonació de 40.000 milions ni un fons d'anivellament transitori. Advertix que el pla dividix, no té l'aire d'aprovar-se i prolonga la falta de mesures pal·liatives.

La revisió del Patricova ampliarà les restriccions a la construcció en zones inundables

La Generalitat revisarà el Patricova per a endurir el control urbanístic en àrees amb el risc d'inundació. El procés es farà en dos fases i actualitzarà els mapes de risc.

El València no gana al Getafe en el Coliseum des de 2018

El València visita este diumenge al Getafe amb una ratxa sense victòries en el Coliseum des de 2018: quatre derrotes i dos empats, amb un 1-1 com a últim antecedent. El balanç allí afavorix al conjunt local.

L’Aeroport de València tanca 2025 amb rècord de 11,8 milions de passatgers

L'Aeroport de València ha tancat 2025 amb 11,8 milions de passatgers, un 9,6% més, i 93.110 vols. El mercat internacional va suposar tres de cada quatre viatgers.