16 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Dos de les 11 embarassades amb Covid-19 en la Comunitat estan en l’UCI

 

Un total d’onze dones embarassades es troben ingressades en diferents hospitals del territori valencià a conseqüència del coronavirus. Dos d’ells estan en la Unitat de Cuidats Intensius (UCI). D’acord amb les dades facilitades per la Conselleria de Sanitat, de les 689 persones ingressades hui dia en la Comunitat Valenciana, 11 estan embarassades, de les quals dos estan en estat crític.

 

Des de la Conselleria de Sanitat, adverteixen que, per protocol, i per precaució depenent de l’avançada que estiga la gestació, les dones embarassades poden requerir hospitalització malgrat tindre símptomes lleus. D’aquesta manera, el personal mèdic pot seguir més de prop l’evolució de l’embaràs i la malaltia

 

Precisament, la ministra de Sanitat, Carolina Darias, va subratllar aquest dimecres la importància que les embarassades es vacunen contra el coronavirus i, de fet, va anunciar que mantindran reunions amb les societats de ginecologia, matrones i llevadores per a incidir en la importància que aquest col·lectiu es vacune. “Sabem que les vacunes salven vides i d’ací la importància que tenen per a tot el conjunt de la població”, va emfatitzar Darias.

Últimes notícies

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.

La Generalitat defén que lidera amb serietat el Pla Endavant i reclama corresponsabilitat al Govern

La Generalitat ha defés avanços en la reconstrucció després de la dana amb 176 de 343 actuacions en marxa o completades i un ritme d'execució duplicat. Ha reclamat coordinar-se amb el Govern i reactivar de manera urgent la comissió mixta.