Anuncios

Dos de les 11 embarassades amb Covid-19 en la Comunitat estan en l’UCI

 

Un total d’onze dones embarassades es troben ingressades en diferents hospitals del territori valencià a conseqüència del coronavirus. Dos d’ells estan en la Unitat de Cuidats Intensius (UCI). D’acord amb les dades facilitades per la Conselleria de Sanitat, de les 689 persones ingressades hui dia en la Comunitat Valenciana, 11 estan embarassades, de les quals dos estan en estat crític.

 

Des de la Conselleria de Sanitat, adverteixen que, per protocol, i per precaució depenent de l’avançada que estiga la gestació, les dones embarassades poden requerir hospitalització malgrat tindre símptomes lleus. D’aquesta manera, el personal mèdic pot seguir més de prop l’evolució de l’embaràs i la malaltia

Anuncios

 

Precisament, la ministra de Sanitat, Carolina Darias, va subratllar aquest dimecres la importància que les embarassades es vacunen contra el coronavirus i, de fet, va anunciar que mantindran reunions amb les societats de ginecologia, matrones i llevadores per a incidir en la importància que aquest col·lectiu es vacune. “Sabem que les vacunes salven vides i d’ací la importància que tenen per a tot el conjunt de la població”, va emfatitzar Darias.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios