Dos de les 11 embarassades amb Covid-19 en la Comunitat estan en l’UCI

 

Un total d’onze dones embarassades es troben ingressades en diferents hospitals del territori valencià a conseqüència del coronavirus. Dos d’ells estan en la Unitat de Cuidats Intensius (UCI). D’acord amb les dades facilitades per la Conselleria de Sanitat, de les 689 persones ingressades hui dia en la Comunitat Valenciana, 11 estan embarassades, de les quals dos estan en estat crític.

 

Des de la Conselleria de Sanitat, adverteixen que, per protocol, i per precaució depenent de l’avançada que estiga la gestació, les dones embarassades poden requerir hospitalització malgrat tindre símptomes lleus. D’aquesta manera, el personal mèdic pot seguir més de prop l’evolució de l’embaràs i la malaltia

 

Precisament, la ministra de Sanitat, Carolina Darias, va subratllar aquest dimecres la importància que les embarassades es vacunen contra el coronavirus i, de fet, va anunciar que mantindran reunions amb les societats de ginecologia, matrones i llevadores per a incidir en la importància que aquest col·lectiu es vacune. «Sabem que les vacunes salven vides i d’ací la importància que tenen per a tot el conjunt de la població», va emfatitzar Darias.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.