11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Una empresa valenciana dissenya pantalles individuals per a adaptar-se a taules escolars

 

Flome, empresa valenciana especialitzada en la fabricació de motles, peces i embalatge industrial, ha creat durant l’alerta sanitària del Covid-19 una mampara protectora individual, portàtil i de fàcil instal·lació pensada per a situar-se en pupitres, taules escolars, i en centres de treball a on no es pot guardar la distància de seguretat.

 

Amb este sistema, els alumnes i els professors estan «perfectament protegits», assegura la companyia en un comunicat. Es tracta d’una iniciativa amb la que Flome busca reinventar-se com a empresa, però també posar al servici de la societat un sistema de fàcil ús i accessible a tota classe de col·lectivitats.

 

Esta mampara individual té l’avantatge de ser «pràctica i molt econòmica», s’instal·la de manera senzilla i es pot acoblar a tota classe de grandària de taules i superfícies.

 

Donar servici a l’emergència del Covid-19

El projecte va eixir amb la finalitat d’aprofitar la capacitat productiva de l’empresa i donar servici a la urgència provocada pel Covid-19. A demés, tracta de «donar servici a nous nínxols de mercat», ha explicat Ignacio Belloch, responsable de l’àrea de projectes de Flome. 

 

Per a Flome, crear esta nova línia de negoci ha coincidit amb l’adaptació i automatització de les seues màquines, de la mateixa manera que amb la compra d’una màquina d’última generació de gran format que permet capacitat suficient de producció.

 

Segons el responsable comercial de l’empresa, Carles Doménech, ara com ara, ja s’han posat en contacte amb ells diferents col·legis i centres educatius perquè els permet protegir als seus alumnes i professors. També els han anomenat de centres de coworking, precisament perquè permet que les taules estiguen unides, però sense perdre la protecció necessària.

Últimes notícies

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.