21.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Una empresa valenciana dissenya pantalles individuals per a adaptar-se a taules escolars

 

Flome, empresa valenciana especialitzada en la fabricació de motles, peces i embalatge industrial, ha creat durant l’alerta sanitària del Covid-19 una mampara protectora individual, portàtil i de fàcil instal·lació pensada per a situar-se en pupitres, taules escolars, i en centres de treball a on no es pot guardar la distància de seguretat.

 

Amb este sistema, els alumnes i els professors estan «perfectament protegits», assegura la companyia en un comunicat. Es tracta d’una iniciativa amb la que Flome busca reinventar-se com a empresa, però també posar al servici de la societat un sistema de fàcil ús i accessible a tota classe de col·lectivitats.

 

Esta mampara individual té l’avantatge de ser «pràctica i molt econòmica», s’instal·la de manera senzilla i es pot acoblar a tota classe de grandària de taules i superfícies.

 

Donar servici a l’emergència del Covid-19

El projecte va eixir amb la finalitat d’aprofitar la capacitat productiva de l’empresa i donar servici a la urgència provocada pel Covid-19. A demés, tracta de «donar servici a nous nínxols de mercat», ha explicat Ignacio Belloch, responsable de l’àrea de projectes de Flome. 

 

Per a Flome, crear esta nova línia de negoci ha coincidit amb l’adaptació i automatització de les seues màquines, de la mateixa manera que amb la compra d’una màquina d’última generació de gran format que permet capacitat suficient de producció.

 

Segons el responsable comercial de l’empresa, Carles Doménech, ara com ara, ja s’han posat en contacte amb ells diferents col·legis i centres educatius perquè els permet protegir als seus alumnes i professors. També els han anomenat de centres de coworking, precisament perquè permet que les taules estiguen unides, però sense perdre la protecció necessària.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé defén que denunciar la violència masclista és clau i té conseqüències

La secretària d'Igualtat del PSOE ha demanat no fer un pas arrere i ha subratllat que denunciar és la clau perquè activa respostes institucionals. Ha recolzat l'actuació d'Interior en el cas del número dos de la Policia i ha retret al PP la seua posició.

Tres obrers han resultat ferits després de la solsida parcial d’un edifici en El Saler

Tres obrers han resultat ferits en quedar atrapats per la solsida parcial de l'ampit d'una terrassa en un edifici en obres del Saler. Van ser rescatats amb mesures de seguretat i traslladats a diferents hospitals.

Puente xifra en 1.470 milions les obres mobilitzades per a millorar la Rodalia valenciana

Transports ha xifrat en 1.470 milions les actuacions ja mobilitzades per a modernitzar la Rodalia valenciana i ha reafirmat el Pla de Rodalia, que frega 1.900 milions. Adif i Renfe han detallat obres, compres de trens i millores en estacions, amb incidències temporals pels treballs en marxa.

Presó provisional per al detingut per assassinar a la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per l'assassinat de la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim. Igualtat va confirmar que es tracta d'un crim masclista i no constaven denúncies prèvies.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana arranca amb consens i col·laboració

La nova Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana del 29 d'octubre de 2024 naix amb voluntat de coordinació entre administracions i un pla de treball definit.

Detingut l’exmarit com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble assassinat a Xilxes. La investigació revisa cambres i s'analitza si és violència masclista.

La jutgessa demana a Ajuntament i Generalitat dades sobre les vivendes públiques d’Alacant

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat expedients a l'Ajuntament, la Generalitat i la cooperativa Els Naus. El jutjat ha acumulat quatre denúncies i el cas ja ha provocat dimissions i renúncies d'adjudicataris.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens i quatre grups de treball

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana naix amb un full de ruta compartit per a accelerar la recuperació i reunions trimestrals.