Una empresa valenciana dissenya pantalles individuals per a adaptar-se a taules escolars

 

Flome, empresa valenciana especialitzada en la fabricació de motles, peces i embalatge industrial, ha creat durant l’alerta sanitària del Covid-19 una mampara protectora individual, portàtil i de fàcil instal·lació pensada per a situar-se en pupitres, taules escolars, i en centres de treball a on no es pot guardar la distància de seguretat.

 

Amb este sistema, els alumnes i els professors estan «perfectament protegits», assegura la companyia en un comunicat. Es tracta d’una iniciativa amb la que Flome busca reinventar-se com a empresa, però també posar al servici de la societat un sistema de fàcil ús i accessible a tota classe de col·lectivitats.

 

Esta mampara individual té l’avantatge de ser «pràctica i molt econòmica», s’instal·la de manera senzilla i es pot acoblar a tota classe de grandària de taules i superfícies.

 

Donar servici a l’emergència del Covid-19

El projecte va eixir amb la finalitat d’aprofitar la capacitat productiva de l’empresa i donar servici a la urgència provocada pel Covid-19. A demés, tracta de «donar servici a nous nínxols de mercat», ha explicat Ignacio Belloch, responsable de l’àrea de projectes de Flome. 

 

Per a Flome, crear esta nova línia de negoci ha coincidit amb l’adaptació i automatització de les seues màquines, de la mateixa manera que amb la compra d’una màquina d’última generació de gran format que permet capacitat suficient de producció.

 

Segons el responsable comercial de l’empresa, Carles Doménech, ara com ara, ja s’han posat en contacte amb ells diferents col·legis i centres educatius perquè els permet protegir als seus alumnes i professors. També els han anomenat de centres de coworking, precisament perquè permet que les taules estiguen unides, però sense perdre la protecció necessària.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.