Una empresa valenciana dissenya pantalles individuals per a adaptar-se a taules escolars

 

Flome, empresa valenciana especialitzada en la fabricació de motles, peces i embalatge industrial, ha creat durant l’alerta sanitària del Covid-19 una mampara protectora individual, portàtil i de fàcil instal·lació pensada per a situar-se en pupitres, taules escolars, i en centres de treball a on no es pot guardar la distància de seguretat.

 

Amb este sistema, els alumnes i els professors estan «perfectament protegits», assegura la companyia en un comunicat. Es tracta d’una iniciativa amb la que Flome busca reinventar-se com a empresa, però també posar al servici de la societat un sistema de fàcil ús i accessible a tota classe de col·lectivitats.

 

Esta mampara individual té l’avantatge de ser «pràctica i molt econòmica», s’instal·la de manera senzilla i es pot acoblar a tota classe de grandària de taules i superfícies.

 

Donar servici a l’emergència del Covid-19

El projecte va eixir amb la finalitat d’aprofitar la capacitat productiva de l’empresa i donar servici a la urgència provocada pel Covid-19. A demés, tracta de «donar servici a nous nínxols de mercat», ha explicat Ignacio Belloch, responsable de l’àrea de projectes de Flome. 

 

Per a Flome, crear esta nova línia de negoci ha coincidit amb l’adaptació i automatització de les seues màquines, de la mateixa manera que amb la compra d’una màquina d’última generació de gran format que permet capacitat suficient de producció.

 

Segons el responsable comercial de l’empresa, Carles Doménech, ara com ara, ja s’han posat en contacte amb ells diferents col·legis i centres educatius perquè els permet protegir als seus alumnes i professors. També els han anomenat de centres de coworking, precisament perquè permet que les taules estiguen unides, però sense perdre la protecció necessària.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.