9.9 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Una empresa valenciana dissenya pantalles individuals per a adaptar-se a taules escolars

 

Flome, empresa valenciana especialitzada en la fabricació de motles, peces i embalatge industrial, ha creat durant l’alerta sanitària del Covid-19 una mampara protectora individual, portàtil i de fàcil instal·lació pensada per a situar-se en pupitres, taules escolars, i en centres de treball a on no es pot guardar la distància de seguretat.

 

Amb este sistema, els alumnes i els professors estan «perfectament protegits», assegura la companyia en un comunicat. Es tracta d’una iniciativa amb la que Flome busca reinventar-se com a empresa, però també posar al servici de la societat un sistema de fàcil ús i accessible a tota classe de col·lectivitats.

 

Esta mampara individual té l’avantatge de ser «pràctica i molt econòmica», s’instal·la de manera senzilla i es pot acoblar a tota classe de grandària de taules i superfícies.

 

Donar servici a l’emergència del Covid-19

El projecte va eixir amb la finalitat d’aprofitar la capacitat productiva de l’empresa i donar servici a la urgència provocada pel Covid-19. A demés, tracta de «donar servici a nous nínxols de mercat», ha explicat Ignacio Belloch, responsable de l’àrea de projectes de Flome. 

 

Per a Flome, crear esta nova línia de negoci ha coincidit amb l’adaptació i automatització de les seues màquines, de la mateixa manera que amb la compra d’una màquina d’última generació de gran format que permet capacitat suficient de producció.

 

Segons el responsable comercial de l’empresa, Carles Doménech, ara com ara, ja s’han posat en contacte amb ells diferents col·legis i centres educatius perquè els permet protegir als seus alumnes i professors. També els han anomenat de centres de coworking, precisament perquè permet que les taules estiguen unides, però sense perdre la protecció necessària.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.