Les famílies d’una escola de Silla no porten als seus fills a classe per falta de PCR

 

Alguns pares d’alumnes de sext curs de Primària del col·legi del Pati de Silla, en la comarca de l’Horta (València), a on una companya va donar positiu en Covid-19, han decidit no portar als seus fills a classe fins que Sanitat els faça una PCR per a confirmar que no estan afectats i, fins i tot, un d’ells ja li ha fet a la seua filla la prova de manera privada.

 

A demés, presentaran en les pròximes hores en el registre d’entrada de la Conselleria de Sanitat un escrit exigint que els facen les proves PCR i l’aïllament per als seus fills, després de la negativa de l’administració sanitària a fer-ho per no considerar als xiquets de la classe com a «contactes estrets», seguint el protocol que s’aplica en esta classe de casos.

 

També presentaran el mateix escrit a l’Ajuntament de Silla, amb la confiança que l’equip de govern municipal els done suport en la seua reivindicació, alguna cosa que ja està fent l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) del centre escolar, segons ha explicat a EFE Rafael Jiménez, un dels pares.

 

Més de la mitat no han tornat a classe

Jiménez ha dit que este dilluns va fer a la seua filla la prova PCR de manera privada i tindrà els resultats demà dimecres, i ha afegit que hi ha altres pares que s’estan plantejant fer el mateix si finalment Sanitat no canvia la seua decisió.

 

A demés, ha assegurat que més de la mitat dels alumnes de la classe, a on acudixen 15 escolars, no està anant al col·legi des que van conéixer divendres passat que una companya de l’aula havia donat positiu en Covid-19.

 

Encara que el divendres al matí els van informar que posaven en quarantena a la classe durant 14 dies i que es posarien en contacte amb ells per a fer les PCR a tots els alumnes, al llarg d’eixe mateix matí se’ls va dir que s’alçava la quarantena dels alumnes i no s’anaven a fer les proves, segons expliquen els pares.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.