La Fe de València edita una guia per al maneig i la prevenció del dolor crònic

Cada 17 d’octubre se celebra el Dia Mundial contra el dolor per a recordar la importància del tractament del dolor. Amb motiu d’este dia, la Unitat del Dolor de l’Hospital Universitari La Fe de València, ha editat una guia per al maneig i la prevenció del dolor crònic.

«Desafiar el dolor» és el lema amb el qual l’hospital ha publicat la guia de recomanacions per a prevenir o millorar la qualitat de vida dels pacients que senten dolor, una malaltia reconeguda per l’Organització Mundial de la Salut (OMS).

María Ángeles Canós, cap de la Unitat de Dolor de la Fe, ha assegurat que els pilars fonamentals de la guia i amb els quals el dolor disminueix o millora són, sense dubte, cuidar l’alimentació, detectar males postures, conrear relacions socials, dirigir les emocions o realitzar exercici periòdic entre molts altres.

Des de 1991 la Unitat del Dolor de l’Hospital de la Fe és referent en tota la Comunitat Valenciana. L’equip està compost per una gran quantitat d’especialistes que ofereixen un abordatge integral als pacients amb dolor. Des del mateix tractament de la malaltia, fins a la rehabilitació i la psicologia.

La radiofreqüència intradiscal coablática sense temperatura, tècniques regeneratives de patologies o la neuroestimulación medul·lar i perifèrica són moltes de les tècniques noves que utilitzen en els prop de 17.000 pacients anuals atesos en la Unitat.

Premi Best in Class 2020

La Unitat del Dolor de la Fe ha estat guardonada, un any més, amb el Premi ‘Best In Class’ (BIC) en l’última edició d’estos premis.

El dolor és la principal causa d’absentisme laboral a Espanya. Segons la Societat Espanyola del Dolor, un de cada sis ciutadans espanyols sofreix dolor crònic. Per això, des de la Unitat del Dolor de la Fe, continuen investigant per a tractar esta malaltia i que els pacients puguen viure més tranquils i tinguen millor qualitat de vida.

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.