La Fe de València edita una guia per al maneig i la prevenció del dolor crònic

Cada 17 d’octubre se celebra el Dia Mundial contra el dolor per a recordar la importància del tractament del dolor. Amb motiu d’este dia, la Unitat del Dolor de l’Hospital Universitari La Fe de València, ha editat una guia per al maneig i la prevenció del dolor crònic.

«Desafiar el dolor» és el lema amb el qual l’hospital ha publicat la guia de recomanacions per a prevenir o millorar la qualitat de vida dels pacients que senten dolor, una malaltia reconeguda per l’Organització Mundial de la Salut (OMS).

María Ángeles Canós, cap de la Unitat de Dolor de la Fe, ha assegurat que els pilars fonamentals de la guia i amb els quals el dolor disminueix o millora són, sense dubte, cuidar l’alimentació, detectar males postures, conrear relacions socials, dirigir les emocions o realitzar exercici periòdic entre molts altres.

Des de 1991 la Unitat del Dolor de l’Hospital de la Fe és referent en tota la Comunitat Valenciana. L’equip està compost per una gran quantitat d’especialistes que ofereixen un abordatge integral als pacients amb dolor. Des del mateix tractament de la malaltia, fins a la rehabilitació i la psicologia.

La radiofreqüència intradiscal coablática sense temperatura, tècniques regeneratives de patologies o la neuroestimulación medul·lar i perifèrica són moltes de les tècniques noves que utilitzen en els prop de 17.000 pacients anuals atesos en la Unitat.

Premi Best in Class 2020

La Unitat del Dolor de la Fe ha estat guardonada, un any més, amb el Premi ‘Best In Class’ (BIC) en l’última edició d’estos premis.

El dolor és la principal causa d’absentisme laboral a Espanya. Segons la Societat Espanyola del Dolor, un de cada sis ciutadans espanyols sofreix dolor crònic. Per això, des de la Unitat del Dolor de la Fe, continuen investigant per a tractar esta malaltia i que els pacients puguen viure més tranquils i tinguen millor qualitat de vida.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.