La festa de la ‘Cordà de Paterna’ serà una marca registrada oficial

Imatge de la marca oficial de la 'Cordà de Paterna'

La marca dissenyada | Ajuntament de Paterna

 

Des de l’Ajuntament de Paterna s’ha iniciat una iniciativa per a que la festa de la ‘Cordà de Paterna’ siga oficialment una marca registrada. Davant de la gran importància que té esta festa per al municipi, ubicat en l’Horta de València, unida a la gran projecció que té en el futur, des del consistori han fet un anagrama amb unes característiques gràfiques per tal de registrar-la.

 

El motiu d’esta iniciativa és que des de l’ajuntament es vol diferenciar la marca, protegir-la i distingir-la i, per això, van a inscriure la ‘Cordà de Paterna’ en el Registre de Patents i Marques tant a escala nacional com internacional. 

 

Esta festa, que va ser declarada Festa d’Interés Turístic Nacional des de l’any 2017, és una celebració que ha sigut identificada com a material de promoció de l’ajuntament per un distintiu gràfic, amb una tipografia i colors específics, que s’ha convertit en un referent d’esta popular festa.

 

El registre de la marca respon a una necessitat de formalitzar-la, derivada de la projecció nacional i internacional d’esta festa i, també, a causa del potencial turístic que es preveu que vaja creixent amb cada edició.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els metges mantenen la pressió: pols per les xifres de seguiment en la penúltima jornada de vaga

La quarta i penúltima jornada de vaga mèdica en juny ha tingut quasi un 90 % de seguiment segons el sindicat convocant, front al 6,66 % que calcula la Conselleria de Sanitat, en un conflicte obert per l’estatut marc i les condicions laborals.

El sector del calcer perd més d’un terç d’empreses i AEC reclama un pla industrial urgent

La patronal AEC alerta que el sector del calcer ha perdut un 35 % d’empreses des de 2020 i milers de llocs de treball, i reclama a les administracions un pla d’acció industrial urgent per a frenar el deteriorament.

34 autobusos substituiran els trens entre Tavernes i Gandia este cap de setmana per obres

Renfe ha organitzat 34 circulacions d'autobús este dissabte i diumenge entre Tavernes de la Valldigna i Gandia, amb parada a Xeraco, per un tall total de la línia C1 de Rodalia per obres d'Adif.

Diana Morant reafirma el suport a Zapatero: continua en la mateixa línia

La ministra Diana Morant ha reafirmat a València el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero en plena investigació del cas Plus Ultra i ha assegurat que manté les seues sospites sobre el paper dels Estats Units.

La parella de Pérez Llorca renuncia a la plaça en la Diputació enmig de dubtes ètics

La ministra Diana Morant interpreta la renúncia de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la comissió de servicis en la Diputació de València com un reconeixement que la plaça no era ètica ni estètica i possiblement tampoc legal, i exigeix explicacions a la corporació provincial.

La Universitat de València crea bessons digitals per a estudiar l’arrítmia cardíaca més freqüent

L’equip investigador desenvolupa rèpliques virtuals personalitzades de l’aurícula esquerra per a avançar cap a tractaments més adaptats en fibril·lació auricular

Alicant preveu 550 vivendes noves al PAU 2-La Torreta, la mitat protegides

L’Ajuntament d’Alacant ha encetat la tramitació del Pla Parcial 2 del PAU 2-La Torreta, que preveu unes 550 vivendes noves en 5,5 hectàrees, amb almenys la mitat de protecció pública.

Un espectacle de 150 drons il·luminarà el cel d’Alacant amb un viatge espacial dissabte a la nit

El port d’Alacant acollirà este dissabte a les 23.00 hores un espectacle nocturn de 150 drons que recrearan un viatge espacial amb motiu de les Fogueres de Sant Joan.