La festa de la ‘Cordà de Paterna’ serà una marca registrada oficial

Imatge de la marca oficial de la 'Cordà de Paterna'

La marca dissenyada | Ajuntament de Paterna

 

Des de l’Ajuntament de Paterna s’ha iniciat una iniciativa per a que la festa de la ‘Cordà de Paterna’ siga oficialment una marca registrada. Davant de la gran importància que té esta festa per al municipi, ubicat en l’Horta de València, unida a la gran projecció que té en el futur, des del consistori han fet un anagrama amb unes característiques gràfiques per tal de registrar-la.

 

El motiu d’esta iniciativa és que des de l’ajuntament es vol diferenciar la marca, protegir-la i distingir-la i, per això, van a inscriure la ‘Cordà de Paterna’ en el Registre de Patents i Marques tant a escala nacional com internacional. 

 

Esta festa, que va ser declarada Festa d’Interés Turístic Nacional des de l’any 2017, és una celebració que ha sigut identificada com a material de promoció de l’ajuntament per un distintiu gràfic, amb una tipografia i colors específics, que s’ha convertit en un referent d’esta popular festa.

 

El registre de la marca respon a una necessitat de formalitzar-la, derivada de la projecció nacional i internacional d’esta festa i, també, a causa del potencial turístic que es preveu que vaja creixent amb cada edició.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.