La festa de la ‘Cordà de Paterna’ serà una marca registrada oficial

Imatge de la marca oficial de la 'Cordà de Paterna'

La marca dissenyada | Ajuntament de Paterna

 

Des de l’Ajuntament de Paterna s’ha iniciat una iniciativa per a que la festa de la ‘Cordà de Paterna’ siga oficialment una marca registrada. Davant de la gran importància que té esta festa per al municipi, ubicat en l’Horta de València, unida a la gran projecció que té en el futur, des del consistori han fet un anagrama amb unes característiques gràfiques per tal de registrar-la.

 

El motiu d’esta iniciativa és que des de l’ajuntament es vol diferenciar la marca, protegir-la i distingir-la i, per això, van a inscriure la ‘Cordà de Paterna’ en el Registre de Patents i Marques tant a escala nacional com internacional. 

 

Esta festa, que va ser declarada Festa d’Interés Turístic Nacional des de l’any 2017, és una celebració que ha sigut identificada com a material de promoció de l’ajuntament per un distintiu gràfic, amb una tipografia i colors específics, que s’ha convertit en un referent d’esta popular festa.

 

El registre de la marca respon a una necessitat de formalitzar-la, derivada de la projecció nacional i internacional d’esta festa i, també, a causa del potencial turístic que es preveu que vaja creixent amb cada edició.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.