La festa de la ‘Cordà de Paterna’ serà una marca registrada oficial

Imatge de la marca oficial de la 'Cordà de Paterna'

La marca dissenyada | Ajuntament de Paterna

 

Des de l’Ajuntament de Paterna s’ha iniciat una iniciativa per a que la festa de la ‘Cordà de Paterna’ siga oficialment una marca registrada. Davant de la gran importància que té esta festa per al municipi, ubicat en l’Horta de València, unida a la gran projecció que té en el futur, des del consistori han fet un anagrama amb unes característiques gràfiques per tal de registrar-la.

 

El motiu d’esta iniciativa és que des de l’ajuntament es vol diferenciar la marca, protegir-la i distingir-la i, per això, van a inscriure la ‘Cordà de Paterna’ en el Registre de Patents i Marques tant a escala nacional com internacional. 

 

Esta festa, que va ser declarada Festa d’Interés Turístic Nacional des de l’any 2017, és una celebració que ha sigut identificada com a material de promoció de l’ajuntament per un distintiu gràfic, amb una tipografia i colors específics, que s’ha convertit en un referent d’esta popular festa.

 

El registre de la marca respon a una necessitat de formalitzar-la, derivada de la projecció nacional i internacional d’esta festa i, també, a causa del potencial turístic que es preveu que vaja creixent amb cada edició.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.