13.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

La festa de la ‘Cordà de Paterna’ serà una marca registrada oficial

Imatge de la marca oficial de la 'Cordà de Paterna'

La marca dissenyada | Ajuntament de Paterna

 

Des de l’Ajuntament de Paterna s’ha iniciat una iniciativa per a que la festa de la ‘Cordà de Paterna’ siga oficialment una marca registrada. Davant de la gran importància que té esta festa per al municipi, ubicat en l’Horta de València, unida a la gran projecció que té en el futur, des del consistori han fet un anagrama amb unes característiques gràfiques per tal de registrar-la.

 

El motiu d’esta iniciativa és que des de l’ajuntament es vol diferenciar la marca, protegir-la i distingir-la i, per això, van a inscriure la ‘Cordà de Paterna’ en el Registre de Patents i Marques tant a escala nacional com internacional. 

 

Esta festa, que va ser declarada Festa d’Interés Turístic Nacional des de l’any 2017, és una celebració que ha sigut identificada com a material de promoció de l’ajuntament per un distintiu gràfic, amb una tipografia i colors específics, que s’ha convertit en un referent d’esta popular festa.

 

El registre de la marca respon a una necessitat de formalitzar-la, derivada de la projecció nacional i internacional d’esta festa i, també, a causa del potencial turístic que es preveu que vaja creixent amb cada edició.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.