FGV mantindrà en 2019 el preu de tots els títols de transport de Metrovalencia i TRAM d’Alacant

.

Imatge d’arxiu de Metrovalència   | GVA

 

El Consell d’Administració de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) que presidix la consellera d’Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori, María José Salvador, ha aprovat mantenir en 2019 el preu dels diferents títols de transport de Metrovalencia i TRAMd’Alacant.

  

Aquesta decisió, segons ha explicat la consellera en un comunicat, «es pren amb l’objectiu de seguir afavorint l’ús dels serveis de transport que oferix FGV en les seues explotacions de València i Alacant».

    

«Apostem pel transport públic i així ho demostren les nostres mesures i que hem mantingut les tarifes durant aquesta legislatura», ha destacat per a assenyalar que tan solament es va produir una única variació en 2018 per a afavorir la migració de les persones usuàries cap a la targeta TuiN (targeta moneder única i intel·ligent) que manté, des d’aquesta última modificació, un preu per baix del bonometro de 10 viatges.

  

A més, amb aquest mateix objectiu, des d’abril d’enguany es comercialitza la nova Targeta Jove que permet que els joves, fins a 30 anys inclusivament, gaudisquen d’un 15% de descompte sobre la targeta moneder TuiN. Açò se suma als avantatges que s’oferixen per a menors de 10 anys, famílies nombroses, monoparentals i educadores, majors de 65 anys o persones de mobilitat reduïda.

  

Paterna passarà a ser zona A, i no B com en l’actualitat

  

En aquest mateix Consell d’Administració també s’ha tractat la proposta realitzada per l’Ajuntament de Paterna a FGV perquè la tarifa d’aplicació en la xarxa tranviaria, que discorre per aquest terme municipal, siga la corresponent a la Zona A, en lloc de l’actualment vigent, que és la Zona B.

    

Aquesta petició afecta a les parades de Lloma Llarga-Terramelar, Santa Gemma – Parc Científic UV, Tomás y Valiente, La Coma i Mas del Rosari. S’ha acordat aplicar-la a partir del segon semestre de 2019, ja que és necessari coordinar prèviament la modificació zonal proposta amb les accions pendents de canvis de denominació de parades, senyalització i altres elements d’informació

  

Amb aquesta actuació que ja s’aplica als usuaris de la targeta TuiN s’unificarà l’àmbit zonal de tota la xarxa tranviaria, en una única zona, afavorint l’ús del tramvia en les zones afectades.

 

Cessió d’un solar per a fer una zona verda a Alboraia

  

D’altra banda, també s’ha aprovat la cessió d’un solar, situat en el carrer Mossén José Lluch, 16, d’Alboraia, a l’ajuntament d’aquesta localitat perquè siga condicionat com a zona verda. La cessió d’aquest espai, situat al costat de l’estació d’Alboraia-Peris Aragó de Metrovalencia, es realitza per un període de 15 anys, prorrogable fins a un total de 30.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.

Guido Rodríguez firma el seu primer doblet en LaLiga encara que el València cau davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar els seus dos primers gols amb el València i va firmar el seu primer doblet en LaLiga, però l'equip va perdre 2-3 enfront del Celta a Mestalla.

Pérez Llorca destaca que l’atur de març en la Comunitat Valenciana és el més baix des de 2008

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana cau al març fins al seu nivell més baix des de setembre de 2008, amb descensos en tots els sectors i una millora destacada en dones i jóvens.

Gandia decreta tres dies de dol oficial per la mort del poeta Josep Piera

L'Ajuntament de Gandia ha declarat tres dies de dol oficial per la mort del poeta i escriptor valencià Josep Piera, fill predilecte de la ciutat. Les banderes onejaran a mitja asta i s'ha organitzat un comiat cívic en el Palau Ducal dels Borja.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i encadena un fort descens interanual de 19.440 aturats.

Gayà passa pàgina després de la remuntada del Cèltic i es bolca en el dol davant l’Elx

Gayà assumix com una pena la remuntada encaixada davant el Celta a Mestalla, però recalca que el vestuari ja mira al dol contra l'Elx, al qual s'aferren per a sumar tres punts clau.

Pedro Martínez fixa com a objectiu del València Basket assegurar el play off d’Eurolliga

Pedro Martínez considera que el València Basket té el play in encarrilat en l'Eurolliga i centra ara l'objectiu a assegurar l'accés directe al play off, sense perdre de vista el dol clau davant el Milà.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana baixa al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i situa el total d'aturats en 288.162. La caiguda anual aconseguix les 19.440 persones, amb descensos en les tres províncies i suport de l'estirada de l'ocupació per Setmana Santa.