La Generalitat destinarà prop de 7,4 milions d’euros en la millora dels ports

 

La Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat té previst invertir prop de 7,4 milions d’euros en obres d’emergència per a reparar els danys causats pels últims temporals en diferents ports del territori valencià.

 

El conseller responsable del departament, Arcadi España, s’ha reunit per videoconferència amb responsables municipals de Peníscola, Borriana, Cullera, Xàbia, Altea, Dénia i Calp per a informar-los de la situació, inversió i termini d’execució de les actuacions a executar en les instal·lacions portuàries dels seus municipis.

 

«Des de l’Administració valenciana considerem els ports prioritaris, no sols perquè són una peça clau del desenvolupament econòmic i de l’ocupació, sinó també pel seu component cultural i turístic, així com per la influència i arrelament que tenen en les localitats a on se situen», ha recalcat el conseller.

 

Reparar danys causats pels últims temporals

En este sentit, ha afegit que «s’estan duent a terme tota una sèrie d’obres d’emergència necessàries per a reparar els danys causats pels últims temporals que han afectat els ports autonòmics perquè recuperen la total normalitat, però alhora, es continua amb l’impuls a l’accessibilitat i millora dels ports de la Generalitat».

 

Com ha destacat el titular d’Obres Públiques, «la Conselleria està treballant per a modernitzar i fer dels ports de la Generalitat un motor econòmic, turístic i social», i ha valorat la importància de la col·laboració entre totes les administracions per a la consecució d’estos objectius en benefici de tota la ciutadania.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Llevant es torna a quedar a un només partit de la permanència en LaLiga

El Llevant, encara penúltim amb 26 punts, se situa de nou a només tres punts de la permanència en LaLiga EA Sports després d'enllaçar quatre jornades sense perdre, la seua millor ratxa del curs.

Juí a un home acusat d’agredir sexualment a una menor que caminava amb la seua mare a Alacant

La fiscalia sol·licita dos anys i mig de presó per a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 15 anys que passejava al costat de la seua mare per un carrer d'Alacant.

Desarticulat un punt de venda de cocaïna a la menuda a Carcaixent amb dos detinguts

La Guàrdia Civil ha desmantellat un punt de venda de cocaïna a la menuda en una vivenda de Carcaixent i ha detingut a un home de 63 anys i a una dona amb una orde d'ingrés a la presó.

Descens de les temperatures i núvols dispersos a l’inici de setmana en la Comunitat Valenciana

La setmana comença en la Comunitat Valenciana amb més núvols, un descens de les temperatures màximes en la major part del territori i possibilitat de pluges febles i disperses.

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.