La Generalitat destinarà prop de 7,4 milions d’euros en la millora dels ports

 

La Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat té previst invertir prop de 7,4 milions d’euros en obres d’emergència per a reparar els danys causats pels últims temporals en diferents ports del territori valencià.

 

El conseller responsable del departament, Arcadi España, s’ha reunit per videoconferència amb responsables municipals de Peníscola, Borriana, Cullera, Xàbia, Altea, Dénia i Calp per a informar-los de la situació, inversió i termini d’execució de les actuacions a executar en les instal·lacions portuàries dels seus municipis.

 

«Des de l’Administració valenciana considerem els ports prioritaris, no sols perquè són una peça clau del desenvolupament econòmic i de l’ocupació, sinó també pel seu component cultural i turístic, així com per la influència i arrelament que tenen en les localitats a on se situen», ha recalcat el conseller.

 

Reparar danys causats pels últims temporals

En este sentit, ha afegit que «s’estan duent a terme tota una sèrie d’obres d’emergència necessàries per a reparar els danys causats pels últims temporals que han afectat els ports autonòmics perquè recuperen la total normalitat, però alhora, es continua amb l’impuls a l’accessibilitat i millora dels ports de la Generalitat».

 

Com ha destacat el titular d’Obres Públiques, «la Conselleria està treballant per a modernitzar i fer dels ports de la Generalitat un motor econòmic, turístic i social», i ha valorat la importància de la col·laboració entre totes les administracions per a la consecució d’estos objectius en benefici de tota la ciutadania.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla