La Generalitat destinarà prop de 7,4 milions d’euros en la millora dels ports

 

La Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat té previst invertir prop de 7,4 milions d’euros en obres d’emergència per a reparar els danys causats pels últims temporals en diferents ports del territori valencià.

 

El conseller responsable del departament, Arcadi España, s’ha reunit per videoconferència amb responsables municipals de Peníscola, Borriana, Cullera, Xàbia, Altea, Dénia i Calp per a informar-los de la situació, inversió i termini d’execució de les actuacions a executar en les instal·lacions portuàries dels seus municipis.

 

«Des de l’Administració valenciana considerem els ports prioritaris, no sols perquè són una peça clau del desenvolupament econòmic i de l’ocupació, sinó també pel seu component cultural i turístic, així com per la influència i arrelament que tenen en les localitats a on se situen», ha recalcat el conseller.

 

Reparar danys causats pels últims temporals

En este sentit, ha afegit que «s’estan duent a terme tota una sèrie d’obres d’emergència necessàries per a reparar els danys causats pels últims temporals que han afectat els ports autonòmics perquè recuperen la total normalitat, però alhora, es continua amb l’impuls a l’accessibilitat i millora dels ports de la Generalitat».

 

Com ha destacat el titular d’Obres Públiques, «la Conselleria està treballant per a modernitzar i fer dels ports de la Generalitat un motor econòmic, turístic i social», i ha valorat la importància de la col·laboració entre totes les administracions per a la consecució d’estos objectius en benefici de tota la ciutadania.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els regants del Tajo-Segura culpen a l’Estat del conflicte pel transvasament

Els regants del Tajo-Segura acusen l'Estat d'alimentar la divisió entre comunitats i de planificar l'aigua amb criteris electorals, perjudicant el transvasament.

El València Basket es juga la passada davant el Ensino amb avantatge de pista i molts dubtes

El València Basket inicia la seua eliminatòria de quarts de final davant el Durán Maquinaria Ensino amb factor pista a favor, però preocupat per la seua mala ratxa i els precedents equilibrats de la temporada.

Vega Gimeno i Sandra Ygueravide s’acomiaden del bàsquet 3×3 després d’una carrera plena d’èxits

Vega Gimeno i Sandra Ygueravide anuncien la seua retirada del bàsquet 3x3 en un acte en el Museu de la FEB, després de liderar una generació que va acumular medalles europees i una plata olímpica.

València i Múrcia s’alineen en defensa del transvasament Tajo-Segura per considerar que a Espanya sobra aigua

Els governs de la Comunitat Valenciana i la Regió de Múrcia reivindiquen la continuïtat del transvasament Tajo-Segura al·legant que a Espanya es genera més aigua de la que es consumix i que és possible compatibilitzar el subministrament amb la protecció ambiental.

L’UCO situa a Ábalos com a peça clau en la trama de màscares però apunta a Aldama com a verdader cap

Agents de l'UCO descriuen en el Suprem a José Luis Ábalos com a peça fonamental de la suposada organització criminal de les màscares, però assenyalen que el comisionista Víctor de Aldama era qui imposava les decisions perquè era qui pagava.

El València Basket s’agarra al seu fortí davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket inicia els quarts de final de l'Eurolliga davant el Panathinaikos amb un balanç molt favorable a casa: cinc victòries en set visites del conjunt grec.

Hugo González assaborix el seu debut en LaLiga amb el Celta malgrat la derrota a Vila-real

Hugo González celebra la seua estrena en LaLiga amb el Celta i admet sensacions agredolces després de la derrota davant el Vila-real, encara que confia a reaccionar en la lluita per Europa.

Elx firma tres victòries seguides en Primera per primera vegada des de 2013

L'Elx encadena tres triomfs consecutius en Primera per primera vegada des de 2013 i s'allunya del descens, impulsat per una plantilla en la qual ja han marcat 18 jugadors en Lliga.