La Generalitat valora alçar els tancaments perimetrals a les ciutats els caps de setmana a partir de març

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha apuntat que està «damunt de la taula» alçar els tancaments perimetrals de cap de setmana en les grans ciutats a partir de l’1 de març, quan expiren les actuals restriccions. D’eixa manera s’ha pronunciat Puig este dimarts a on ha advocat per una desescalada «extraordinàriament prudent» i ha afirmat que el territori valencià està «en condicions» de flexibilitzar les mesures restrictives que van començar a mitat de gener.

 

El president s’ha congratulat del «gran esforç» de la ciutadania que ha permés que la situació epidemiològica avance «molt positivament». En este sentit, ha incidit en què serà a finals de setmana quan es decidisquen les mesures que es flexibilitzaran (hi haurà una comissió interdepartamental el dijous).

 

No obstant això, ha recordat que estem «en una situació molt difícil», pel que ha insistit en la «prudència» en la desescalada. A demés, ha expressat el seu desig que la vacunació i la immunització vagen a significar «l’escut fonamental de salvació enfront de la pandèmia».

 

Per això, ha apostat per«accelerar la vacunació» i al mateix temps «mantindre la prudència», a demés d’algunes de les restriccions que «són obligatòries per a poder conviure amb esta situació».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.

El Consell dona llum verda a tres grans contractes sanitaris per més de 1.100 milions

El Consell autoritza tres grans contractes sanitaris per 1.106,8 milions per a neteja de centres, compra de medicaments i analítiques clíniques en La Fe, a més d'adaptar la normativa d'establiments de productes sanitaris.

El Consell obri la negociació per a aplicar la jornada de 35 hores a partir de 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària. Sindicats com a CCOO i UGT reclamen concreció, homogeneïtat i més rapidesa en Sanitat.