Mercadona té la solució per a acabar amb les ulleres entelades per només un euro

 

Bones notícies per a les persones que usen ulleres perquè Mercadona ho ha tornat a fer. L’empresa valenciana acaba de llançar en les prestatgeries de la seua secció de ‘Perfumeria’ les tovalloletes antibaf seques per a evitar l’entelament de les lents, sense necessitat d’usar líquids addicionals.

Però això no és tot. El millor és que són reutilitzables, fins als 20 usos i tenen un efecte durador de 8 hores. Però el seu preu és, sense cap dubte, el més sorprenent: tan sols un euro. Ara està més a l’abast de tots deslliurar-se de les molestes ulleres entelades.

Mercadona acaba amb el baf de les ulleres quan portem la màscara tovalloletes reutilitzables 

 

Des que l’any passat el Govern imposara l’ús obligatori de màscares, les persones que solen portar ulleres de veure o de sol s’han vist greument perjudicades. Algunes fins i tot fins arriben a canviar l’ús de les lents per les lents de contacte per a acabar amb este problema. Però Mercadona ara ens ho posa més fàcil.

Tan sols caldrà fer una visita a la secció de ‘Perfumeria’ de la cadena de supermercats de Juan Roig, una de les àrees més estimades pels seus fidels compradors i compradores.

Com utilitzar les tovalloletes antibaf reutilitzables de Mercadona?

 

En primer lloc, caldrà netejar i assecar les lents abans d’usar el producte.

Una vegada seques, serà el moment d’aplicar la tovalloleta per tota la superfície realitzant moviments circulars

És important comprovar l’efecte antibaf.

Repetir este mateix procés en cas que la porta mala sort es continuen entelant, tancant-lo mitjançant l’etiqueta de tancament.

Una vegada acabat el seu ús, plegar i guardar en l’envàs de plàstic.

Per què s’entelen les ulleres amb les màscares?

 

És la nostra pròpia respiració la responsable que s’entelen les ulleres, dificultant la visió. Però no sols això, també provoca una molèstia constant, per la qual cosa molts van llevant-se i posant-se les lents o el que és pitjor, llevant-se la màscara, per a buscar la manera d’evitar que la visió siga nul·la.

No hi ha dubte que es tracta d’una pràctica perillosa, ja que això suposa entrar en contacte directe de les mans amb la màscara.

No obstant això, encara que esta situació es va anar solucionant a mesura que les òptiques van anar incorporant estos isards secs, no sempre ha sigut una solució a l’abast de totes les butxaques, ja que en alguns casos les tovalloletes antibaf reutilitzables han arribat a costar més de deu euros.

Últimes notícies

José María Ángel reclama que la Comissió Mixta avance sense pensar en la foto

L’excomissionat del Govern per a la dana defensa en el Senat que la Comissió Mixta només serà útil si hi ha voluntat real d’avançar i proposa més formació i canvis legals en emergències.

Rafa Mir, condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions, i ha imposat també dos anys de presó a un segon acusat, també futbolista i amic seu. La sentència no és ferma i fixa indemnitzacions econòmiques per a les víctimes.

Sara Sorribes confia a tornar al seu màxim nivell: encara em queda corda

La tenista castellonenca Sara Sorribes assegura que encara li queda corda per a competir al màxim nivell després de la seua retirada temporal i manté com a objectiu tornar a representar Espanya i ser als Jocs de Los Angeles 2028.

Rafa Mir, condemnat a 8 anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

L'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a 8,5 anys de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions. Un segon acusat ha rebut 2 anys de presó i tots dos hauran d'indemnitzar les víctimes amb més de 70.000 euros.

Rafa Mir és condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

La nova campanya ‘En mi silla mando yo’ reivindica l’autonomia real de les persones amb diversitat funcional

Codifiva presentarà divendres en el MuVIM la campanya 'En mi silla mando yo', que defensa l'autonomia de les persones amb discapacitat més enllà de la mobilitat física i reclama un canvi en la mirada social.

Catalá admet en el Congrés que el pla municipal va fallar el dia de la DANA a València

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reconegut en la comissió del Congrés que investiga la riuada del 29 d’octubre de 2024 que el pla d’actuació municipal va fallar perquè no contemplava risc d’inundació en les pedanies del sud més afectades, on van morir 17 persones.

València Basket inicia la final de la Lliga Endesa amb pista a favor davant el Barcelona

València Basket i Barcelona reediten des de dijous la final de la Lliga Endesa de 2003, però ara amb factor pista taronja i més experiència per als valencians.