10.5 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Mercadona té la solució per a acabar amb les ulleres entelades per només un euro

 

Bones notícies per a les persones que usen ulleres perquè Mercadona ho ha tornat a fer. L’empresa valenciana acaba de llançar en les prestatgeries de la seua secció de ‘Perfumeria’ les tovalloletes antibaf seques per a evitar l’entelament de les lents, sense necessitat d’usar líquids addicionals.

Però això no és tot. El millor és que són reutilitzables, fins als 20 usos i tenen un efecte durador de 8 hores. Però el seu preu és, sense cap dubte, el més sorprenent: tan sols un euro. Ara està més a l’abast de tots deslliurar-se de les molestes ulleres entelades.

Mercadona acaba amb el baf de les ulleres quan portem la màscara tovalloletes reutilitzables 

 

Des que l’any passat el Govern imposara l’ús obligatori de màscares, les persones que solen portar ulleres de veure o de sol s’han vist greument perjudicades. Algunes fins i tot fins arriben a canviar l’ús de les lents per les lents de contacte per a acabar amb este problema. Però Mercadona ara ens ho posa més fàcil.

Tan sols caldrà fer una visita a la secció de ‘Perfumeria’ de la cadena de supermercats de Juan Roig, una de les àrees més estimades pels seus fidels compradors i compradores.

Com utilitzar les tovalloletes antibaf reutilitzables de Mercadona?

 

En primer lloc, caldrà netejar i assecar les lents abans d’usar el producte.

Una vegada seques, serà el moment d’aplicar la tovalloleta per tota la superfície realitzant moviments circulars

És important comprovar l’efecte antibaf.

Repetir este mateix procés en cas que la porta mala sort es continuen entelant, tancant-lo mitjançant l’etiqueta de tancament.

Una vegada acabat el seu ús, plegar i guardar en l’envàs de plàstic.

Per què s’entelen les ulleres amb les màscares?

 

És la nostra pròpia respiració la responsable que s’entelen les ulleres, dificultant la visió. Però no sols això, també provoca una molèstia constant, per la qual cosa molts van llevant-se i posant-se les lents o el que és pitjor, llevant-se la màscara, per a buscar la manera d’evitar que la visió siga nul·la.

No hi ha dubte que es tracta d’una pràctica perillosa, ja que això suposa entrar en contacte directe de les mans amb la màscara.

No obstant això, encara que esta situació es va anar solucionant a mesura que les òptiques van anar incorporant estos isards secs, no sempre ha sigut una solució a l’abast de totes les butxaques, ja que en alguns casos les tovalloletes antibaf reutilitzables han arribat a costar més de deu euros.

Últimes notícies

Mor després de tres dies en l’UCI una dona de 43 anys agredida per la seua parella a Catarroja

Una dona de 43 anys ha mort en l'UCI tres dies després de patir una agressió en el seu domicili de Catarroja. La seua parella va ser detinguda i va quedar en llibertat amb mesures cautelars abans de la defunció.

Núvols a la vesprada i lleuger descens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La jornada deixa més nuvolositat des de la vesprada i una baixada suau de les màximes, amb boires i bancs de boira a l'interior de València i Alacant. El vent serà fluix i rolará d'oest a nord-est en la costa, amb repunts al final del dia.

Mor una dona després de tres dies en l’UCI després de ser agredida per la seua parella a Catarroja (València)

Una dona de 50 anys ha mort en l'UCI tres dies després de ser agredida presumptament per la seua parella a Catarroja. El detingut va quedar en llibertat amb mesures cautelars després de passar a disposició judicial.

Mor després de tres dies en l’UCI una dona agredida per la seua parella a Catarroja

Una dona de 50 anys ha mort en l'UCI tres dies després d'ingressar per una agressió suposadament a les mans de la seua parella a Catarroja. L'home va ser detingut i va quedar en llibertat amb mesures cautelars.

La mort de l’anglés, novel·la

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana explica que el valencià emprat en la novel·la segueix els criteris de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, amb preferència per formes genuïnes i habituals

La magrana mollar d’Elx arribarà este nadal a valencians que viuen fora

La DOP de la magrana mollar d'Elx enviarà 200 caixes per a acostar els sabors de la terra a valencians que residixen a Espanya i a la UE. L'acció forma part de 'El Nostre Nadal' i inclourà una postal.

El Govern ha autoritzat l’alliberament definitiu del peatge de l’AP-7 en la circumval·lació d’Alacant

El Consell de Ministres ha autoritzat l'alliberament definitiu del peatge en la circumval·lació d'Alacant després de la prova de gratuïtat iniciada en 2024. L'AP-7 queda com a alternativa permanent per a alleujar l'A-70, amb transició de la gestió de SEITT a la Direcció General de Carreteres.

El Consell aprova el projecte per a condonar deute autonòmic: 11.210 milions per a la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha aprovat el projecte de llei per a condonar 83.252 milions de deute a les autonomies del règim comú. La Comunitat Valenciana tindria 11.210 milions i la iniciativa passa ara al Congrés, amb rebuig de governs del PP.