Mercadona té la solució per a acabar amb les ulleres entelades per només un euro

 

Bones notícies per a les persones que usen ulleres perquè Mercadona ho ha tornat a fer. L’empresa valenciana acaba de llançar en les prestatgeries de la seua secció de ‘Perfumeria’ les tovalloletes antibaf seques per a evitar l’entelament de les lents, sense necessitat d’usar líquids addicionals.

Però això no és tot. El millor és que són reutilitzables, fins als 20 usos i tenen un efecte durador de 8 hores. Però el seu preu és, sense cap dubte, el més sorprenent: tan sols un euro. Ara està més a l’abast de tots deslliurar-se de les molestes ulleres entelades.

Mercadona acaba amb el baf de les ulleres quan portem la màscara tovalloletes reutilitzables 

 

Des que l’any passat el Govern imposara l’ús obligatori de màscares, les persones que solen portar ulleres de veure o de sol s’han vist greument perjudicades. Algunes fins i tot fins arriben a canviar l’ús de les lents per les lents de contacte per a acabar amb este problema. Però Mercadona ara ens ho posa més fàcil.

Tan sols caldrà fer una visita a la secció de ‘Perfumeria’ de la cadena de supermercats de Juan Roig, una de les àrees més estimades pels seus fidels compradors i compradores.

Com utilitzar les tovalloletes antibaf reutilitzables de Mercadona?

 

En primer lloc, caldrà netejar i assecar les lents abans d’usar el producte.

Una vegada seques, serà el moment d’aplicar la tovalloleta per tota la superfície realitzant moviments circulars

És important comprovar l’efecte antibaf.

Repetir este mateix procés en cas que la porta mala sort es continuen entelant, tancant-lo mitjançant l’etiqueta de tancament.

Una vegada acabat el seu ús, plegar i guardar en l’envàs de plàstic.

Per què s’entelen les ulleres amb les màscares?

 

És la nostra pròpia respiració la responsable que s’entelen les ulleres, dificultant la visió. Però no sols això, també provoca una molèstia constant, per la qual cosa molts van llevant-se i posant-se les lents o el que és pitjor, llevant-se la màscara, per a buscar la manera d’evitar que la visió siga nul·la.

No hi ha dubte que es tracta d’una pràctica perillosa, ja que això suposa entrar en contacte directe de les mans amb la màscara.

No obstant això, encara que esta situació es va anar solucionant a mesura que les òptiques van anar incorporant estos isards secs, no sempre ha sigut una solució a l’abast de totes les butxaques, ja que en alguns casos les tovalloletes antibaf reutilitzables han arribat a costar més de deu euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.