Mercadona té la solució per a acabar amb les ulleres entelades per només un euro

 

Bones notícies per a les persones que usen ulleres perquè Mercadona ho ha tornat a fer. L’empresa valenciana acaba de llançar en les prestatgeries de la seua secció de ‘Perfumeria’ les tovalloletes antibaf seques per a evitar l’entelament de les lents, sense necessitat d’usar líquids addicionals.

Però això no és tot. El millor és que són reutilitzables, fins als 20 usos i tenen un efecte durador de 8 hores. Però el seu preu és, sense cap dubte, el més sorprenent: tan sols un euro. Ara està més a l’abast de tots deslliurar-se de les molestes ulleres entelades.

Mercadona acaba amb el baf de les ulleres quan portem la màscara tovalloletes reutilitzables 

 

Des que l’any passat el Govern imposara l’ús obligatori de màscares, les persones que solen portar ulleres de veure o de sol s’han vist greument perjudicades. Algunes fins i tot fins arriben a canviar l’ús de les lents per les lents de contacte per a acabar amb este problema. Però Mercadona ara ens ho posa més fàcil.

Tan sols caldrà fer una visita a la secció de ‘Perfumeria’ de la cadena de supermercats de Juan Roig, una de les àrees més estimades pels seus fidels compradors i compradores.

Com utilitzar les tovalloletes antibaf reutilitzables de Mercadona?

 

En primer lloc, caldrà netejar i assecar les lents abans d’usar el producte.

Una vegada seques, serà el moment d’aplicar la tovalloleta per tota la superfície realitzant moviments circulars

És important comprovar l’efecte antibaf.

Repetir este mateix procés en cas que la porta mala sort es continuen entelant, tancant-lo mitjançant l’etiqueta de tancament.

Una vegada acabat el seu ús, plegar i guardar en l’envàs de plàstic.

Per què s’entelen les ulleres amb les màscares?

 

És la nostra pròpia respiració la responsable que s’entelen les ulleres, dificultant la visió. Però no sols això, també provoca una molèstia constant, per la qual cosa molts van llevant-se i posant-se les lents o el que és pitjor, llevant-se la màscara, per a buscar la manera d’evitar que la visió siga nul·la.

No hi ha dubte que es tracta d’una pràctica perillosa, ja que això suposa entrar en contacte directe de les mans amb la màscara.

No obstant això, encara que esta situació es va anar solucionant a mesura que les òptiques van anar incorporant estos isards secs, no sempre ha sigut una solució a l’abast de totes les butxaques, ja que en alguns casos les tovalloletes antibaf reutilitzables han arribat a costar més de deu euros.

Últimes notícies

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.
FILMOTECA D'ESTIU