Mercadona té la solució per a acabar amb les ulleres entelades per només un euro

 

Bones notícies per a les persones que usen ulleres perquè Mercadona ho ha tornat a fer. L’empresa valenciana acaba de llançar en les prestatgeries de la seua secció de ‘Perfumeria’ les tovalloletes antibaf seques per a evitar l’entelament de les lents, sense necessitat d’usar líquids addicionals.

Però això no és tot. El millor és que són reutilitzables, fins als 20 usos i tenen un efecte durador de 8 hores. Però el seu preu és, sense cap dubte, el més sorprenent: tan sols un euro. Ara està més a l’abast de tots deslliurar-se de les molestes ulleres entelades.

Mercadona acaba amb el baf de les ulleres quan portem la màscara tovalloletes reutilitzables 

 

Des que l’any passat el Govern imposara l’ús obligatori de màscares, les persones que solen portar ulleres de veure o de sol s’han vist greument perjudicades. Algunes fins i tot fins arriben a canviar l’ús de les lents per les lents de contacte per a acabar amb este problema. Però Mercadona ara ens ho posa més fàcil.

Tan sols caldrà fer una visita a la secció de ‘Perfumeria’ de la cadena de supermercats de Juan Roig, una de les àrees més estimades pels seus fidels compradors i compradores.

Com utilitzar les tovalloletes antibaf reutilitzables de Mercadona?

 

En primer lloc, caldrà netejar i assecar les lents abans d’usar el producte.

Una vegada seques, serà el moment d’aplicar la tovalloleta per tota la superfície realitzant moviments circulars

És important comprovar l’efecte antibaf.

Repetir este mateix procés en cas que la porta mala sort es continuen entelant, tancant-lo mitjançant l’etiqueta de tancament.

Una vegada acabat el seu ús, plegar i guardar en l’envàs de plàstic.

Per què s’entelen les ulleres amb les màscares?

 

És la nostra pròpia respiració la responsable que s’entelen les ulleres, dificultant la visió. Però no sols això, també provoca una molèstia constant, per la qual cosa molts van llevant-se i posant-se les lents o el que és pitjor, llevant-se la màscara, per a buscar la manera d’evitar que la visió siga nul·la.

No hi ha dubte que es tracta d’una pràctica perillosa, ja que això suposa entrar en contacte directe de les mans amb la màscara.

No obstant això, encara que esta situació es va anar solucionant a mesura que les òptiques van anar incorporant estos isards secs, no sempre ha sigut una solució a l’abast de totes les butxaques, ja que en alguns casos les tovalloletes antibaf reutilitzables han arribat a costar més de deu euros.

Últimes notícies

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.