El mercat ambulant de Paterna torna dimarts que ve a la plaça del Poble

 

El mercat ambulant de Paterna tornarà dimarts que ve, 21 de juliol, al seu emplaçament habitual en la plaça del Poble, després d’unes quantes setmanes instal·lat en l’esplanada del coetòdrom. D’esta manera, la setmana que ve, el mercat es muntarà al 75% de la seua ocupació habitual abans del Covid-19, garantint el compliment de les mesures de seguretat oportunes per a evitar la propagació del coronavirus.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

  

  

Tal com ha informat el regidor de Comerç, Fernando Carrion, «els llocs del mercat tindran una superfície màxima de 4 x 3 metres, i hi haurà una distància mínima de 1’5 metres entre cada un d’ells». «Amb la finalitat d’extremar les precaucions» –ha continuat Carrión– «l’Ajuntament posarà en marxa un servici de vigilància coordinat per la Policia Local, en col·laboració amb Protecció Civil, per a garantir que es mantinga la distància de seguretat entre usuaris i evitar les aglomeracions».

 

 

  

  

A demés, el consistori repartirà cartells informatius entre tots els comerciants per a que els clients puguen conéixer les normes de seguretat. De fet, també hi haurà dispensadors d’hidrogel en els llocs i serà necessari l’ús de mascareta per a permetre l’activitat de comerciants i usuaris amb majors garanties.

 

 

  

  

Amb el retorn del mercat ambulant a la plaça del Poble, l’esplanada del coetòdrom s’habilitarà com a zona d’aparcament temporal mentres s’executen les obres de condicionament dels solars adjacents al carrer Ramon Ramia Querol.

 

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.