13.3 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

El mercat ambulant de Paterna torna dimarts que ve a la plaça del Poble

 

El mercat ambulant de Paterna tornarà dimarts que ve, 21 de juliol, al seu emplaçament habitual en la plaça del Poble, després d’unes quantes setmanes instal·lat en l’esplanada del coetòdrom. D’esta manera, la setmana que ve, el mercat es muntarà al 75% de la seua ocupació habitual abans del Covid-19, garantint el compliment de les mesures de seguretat oportunes per a evitar la propagació del coronavirus.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

  

  

Tal com ha informat el regidor de Comerç, Fernando Carrion, «els llocs del mercat tindran una superfície màxima de 4 x 3 metres, i hi haurà una distància mínima de 1’5 metres entre cada un d’ells». «Amb la finalitat d’extremar les precaucions» –ha continuat Carrión– «l’Ajuntament posarà en marxa un servici de vigilància coordinat per la Policia Local, en col·laboració amb Protecció Civil, per a garantir que es mantinga la distància de seguretat entre usuaris i evitar les aglomeracions».

 

 

  

  

A demés, el consistori repartirà cartells informatius entre tots els comerciants per a que els clients puguen conéixer les normes de seguretat. De fet, també hi haurà dispensadors d’hidrogel en els llocs i serà necessari l’ús de mascareta per a permetre l’activitat de comerciants i usuaris amb majors garanties.

 

 

  

  

Amb el retorn del mercat ambulant a la plaça del Poble, l’esplanada del coetòdrom s’habilitarà com a zona d’aparcament temporal mentres s’executen les obres de condicionament dels solars adjacents al carrer Ramon Ramia Querol.

 

Últimes notícies

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.

Oliva cancel·la la cavalcada de Reis per la pluja i Xàtiva l’ajorna al 6

La previsió de pluges per la borrasca Francis ha obligat a Oliva a cancel·lar la cavalcada del 5 de gener. Xàtiva la trasllada al dia 6 al migdia i manté les visites del dia 5.

Una setmana sense rastre de tres valencians a Indonèsia després del naufragi

Una setmana després del naufragi del KM Putri Sakinah en Padar, la busca de tres valencians seguix sense resultats per la mala mar. La Policia investiga possibles negligències i les autoritats amplien la prohibició de navegació.