El mercat ambulant de Paterna torna dimarts que ve a la plaça del Poble

 

El mercat ambulant de Paterna tornarà dimarts que ve, 21 de juliol, al seu emplaçament habitual en la plaça del Poble, després d’unes quantes setmanes instal·lat en l’esplanada del coetòdrom. D’esta manera, la setmana que ve, el mercat es muntarà al 75% de la seua ocupació habitual abans del Covid-19, garantint el compliment de les mesures de seguretat oportunes per a evitar la propagació del coronavirus.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

  

  

Tal com ha informat el regidor de Comerç, Fernando Carrion, «els llocs del mercat tindran una superfície màxima de 4 x 3 metres, i hi haurà una distància mínima de 1’5 metres entre cada un d’ells». «Amb la finalitat d’extremar les precaucions» –ha continuat Carrión– «l’Ajuntament posarà en marxa un servici de vigilància coordinat per la Policia Local, en col·laboració amb Protecció Civil, per a garantir que es mantinga la distància de seguretat entre usuaris i evitar les aglomeracions».

 

 

  

  

A demés, el consistori repartirà cartells informatius entre tots els comerciants per a que els clients puguen conéixer les normes de seguretat. De fet, també hi haurà dispensadors d’hidrogel en els llocs i serà necessari l’ús de mascareta per a permetre l’activitat de comerciants i usuaris amb majors garanties.

 

 

  

  

Amb el retorn del mercat ambulant a la plaça del Poble, l’esplanada del coetòdrom s’habilitarà com a zona d’aparcament temporal mentres s’executen les obres de condicionament dels solars adjacents al carrer Ramon Ramia Querol.

 

Últimes notícies

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.