Anuncios

El mercat ambulant de Paterna torna dimarts que ve a la plaça del Poble

 

El mercat ambulant de Paterna tornarà dimarts que ve, 21 de juliol, al seu emplaçament habitual en la plaça del Poble, després d’unes quantes setmanes instal·lat en l’esplanada del coetòdrom. D’esta manera, la setmana que ve, el mercat es muntarà al 75% de la seua ocupació habitual abans del Covid-19, garantint el compliment de les mesures de seguretat oportunes per a evitar la propagació del coronavirus.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

Anuncios

 

  

  

Tal com ha informat el regidor de Comerç, Fernando Carrion, «els llocs del mercat tindran una superfície màxima de 4 x 3 metres, i hi haurà una distància mínima de 1’5 metres entre cada un d’ells». «Amb la finalitat d’extremar les precaucions» –ha continuat Carrión– «l’Ajuntament posarà en marxa un servici de vigilància coordinat per la Policia Local, en col·laboració amb Protecció Civil, per a garantir que es mantinga la distància de seguretat entre usuaris i evitar les aglomeracions».

 

 

  

  

A demés, el consistori repartirà cartells informatius entre tots els comerciants per a que els clients puguen conéixer les normes de seguretat. De fet, també hi haurà dispensadors d’hidrogel en els llocs i serà necessari l’ús de mascareta per a permetre l’activitat de comerciants i usuaris amb majors garanties.

 

 

  

  

Amb el retorn del mercat ambulant a la plaça del Poble, l’esplanada del coetòdrom s’habilitarà com a zona d’aparcament temporal mentres s’executen les obres de condicionament dels solars adjacents al carrer Ramon Ramia Querol.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.
Anuncios