15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

El mercat ambulant de Paterna torna dimarts que ve a la plaça del Poble

 

El mercat ambulant de Paterna tornarà dimarts que ve, 21 de juliol, al seu emplaçament habitual en la plaça del Poble, després d’unes quantes setmanes instal·lat en l’esplanada del coetòdrom. D’esta manera, la setmana que ve, el mercat es muntarà al 75% de la seua ocupació habitual abans del Covid-19, garantint el compliment de les mesures de seguretat oportunes per a evitar la propagació del coronavirus.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

  

  

Tal com ha informat el regidor de Comerç, Fernando Carrion, «els llocs del mercat tindran una superfície màxima de 4 x 3 metres, i hi haurà una distància mínima de 1’5 metres entre cada un d’ells». «Amb la finalitat d’extremar les precaucions» –ha continuat Carrión– «l’Ajuntament posarà en marxa un servici de vigilància coordinat per la Policia Local, en col·laboració amb Protecció Civil, per a garantir que es mantinga la distància de seguretat entre usuaris i evitar les aglomeracions».

 

 

  

  

A demés, el consistori repartirà cartells informatius entre tots els comerciants per a que els clients puguen conéixer les normes de seguretat. De fet, també hi haurà dispensadors d’hidrogel en els llocs i serà necessari l’ús de mascareta per a permetre l’activitat de comerciants i usuaris amb majors garanties.

 

 

  

  

Amb el retorn del mercat ambulant a la plaça del Poble, l’esplanada del coetòdrom s’habilitarà com a zona d’aparcament temporal mentres s’executen les obres de condicionament dels solars adjacents al carrer Ramon Ramia Querol.

 

Últimes notícies

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.