Anuncios

Metrovalencia i el TRAM d’Alacant tornen a la normalitat a partir del dilluns

Tram d’Alacant | Cedida

 

La Generalitat aplicarà a partir del dilluns que ve, 11 de maig, un nou calendari de servici en Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la finalitat de què recuperen la normalitat, al costat de reforços en les mesures de seguretat. En València, la freqüència de pas del metre recupera les circulacions habituals anteriors a la crisi sanitària.

 

Anuncios

S’establix una reducció màxima de fins al 2% del servici ordinari en les línies ferroviàries de metre i del 17% del servici ordinari en les línies tramviàries, pel que amb esta disposició FGV «oferirà pràcticament el cent per cent de les seues circulacions habituals, en les línies en servici, enfront del 50% aproximat de circulacions que s’han prestat en les últimes setmanes», ha destacat en un comunicat el conseller de Mobilitat, Arcadi España.

 

Metrovalencia

En Metrovalencia, les línies de metro recuperen el servici habitual establit de dilluns a divendres, dissabtes i diumenges i festius. En el tramvia, les Línies 4 (Mas del Rosari-Doctor Lluch) i 6 (Tossal del Rei-Marítim Serreria) recuperen el servici dels dies laborables no lectius, al no estar oberts els centres universitaris i educatius.

 

Al seu torn, continua paralitzada temporalment el servici de la Línia 8 (Marítim Serreria-Marina Reial Joan Carles I). A demés, el servici nocturn previst els divendres, dissabtes i vespres de festius, que facilita els desplaçaments amb metro i tramvia fins a les 03.00 hores de la matinada aproximadament, seguix suspés en les línies de metro i tramvia.

 

Els usuaris i usuàries de Metrovalencia disposen dels canals d’atenció telefònica, xarxes socials, i el telèfon d’atenció al client gratuït 900 46 10 46. En Twitter @metrovalencia té un horari d’atenció de 06.00 a 00.00 hores de dilluns a dissabtes i de 07.00 a 00.00 h diumenges i festius.

 

El TRAM d’Alacant

En la xarxa del TRAM d’Alacant es recupera el servici previst per a les jornades laborables no lectives, al no estar oberta la Universitat d’Alacant i ni els altres centres educatius. La Línia 3 (Estels-El Campello) entra de nou en servici, mentres que la Línia 5 (Porta de la Mar-Plaça la Corunya) seguix paralitzada temporalment.

 

Davant de qualsevol dubte els clients del TRAM d’Alacant disposen dels canals d’atenció telefònica 900 72 04 72 i en Twitter @tramdealicante amb horari d’atenció de 06.00 a 00.00 hores de dilluns a dissabtes i de 07.00 a 00.00 h diumenges i festius.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios