Metrovalencia i el TRAM d’Alacant tornen a la normalitat a partir del dilluns

Tram d’Alacant | Cedida

 

La Generalitat aplicarà a partir del dilluns que ve, 11 de maig, un nou calendari de servici en Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la finalitat de què recuperen la normalitat, al costat de reforços en les mesures de seguretat. En València, la freqüència de pas del metre recupera les circulacions habituals anteriors a la crisi sanitària.

 

S’establix una reducció màxima de fins al 2% del servici ordinari en les línies ferroviàries de metre i del 17% del servici ordinari en les línies tramviàries, pel que amb esta disposició FGV «oferirà pràcticament el cent per cent de les seues circulacions habituals, en les línies en servici, enfront del 50% aproximat de circulacions que s’han prestat en les últimes setmanes», ha destacat en un comunicat el conseller de Mobilitat, Arcadi España.

 

Metrovalencia

En Metrovalencia, les línies de metro recuperen el servici habitual establit de dilluns a divendres, dissabtes i diumenges i festius. En el tramvia, les Línies 4 (Mas del Rosari-Doctor Lluch) i 6 (Tossal del Rei-Marítim Serreria) recuperen el servici dels dies laborables no lectius, al no estar oberts els centres universitaris i educatius.

 

Al seu torn, continua paralitzada temporalment el servici de la Línia 8 (Marítim Serreria-Marina Reial Joan Carles I). A demés, el servici nocturn previst els divendres, dissabtes i vespres de festius, que facilita els desplaçaments amb metro i tramvia fins a les 03.00 hores de la matinada aproximadament, seguix suspés en les línies de metro i tramvia.

 

Els usuaris i usuàries de Metrovalencia disposen dels canals d’atenció telefònica, xarxes socials, i el telèfon d’atenció al client gratuït 900 46 10 46. En Twitter @metrovalencia té un horari d’atenció de 06.00 a 00.00 hores de dilluns a dissabtes i de 07.00 a 00.00 h diumenges i festius.

 

El TRAM d’Alacant

En la xarxa del TRAM d’Alacant es recupera el servici previst per a les jornades laborables no lectives, al no estar oberta la Universitat d’Alacant i ni els altres centres educatius. La Línia 3 (Estels-El Campello) entra de nou en servici, mentres que la Línia 5 (Porta de la Mar-Plaça la Corunya) seguix paralitzada temporalment.

 

Davant de qualsevol dubte els clients del TRAM d’Alacant disposen dels canals d’atenció telefònica 900 72 04 72 i en Twitter @tramdealicante amb horari d’atenció de 06.00 a 00.00 hores de dilluns a dissabtes i de 07.00 a 00.00 h diumenges i festius.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantà en diversos municipis

Les ratxes han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan afectant la plantà a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió espera a l'artista per a valorar la reparació mentres l'infantil s'ha plantat sense problemes.

La falla més llarga del món ret homenatge a la Marató de València amb 42,195 metres

La comissió Manuel de Falla Tamarindes firma un monument horitzontal de 42,195 metres que recrea la meta de la Marató de València i aspira a fer història.

El GP de la Comunitat Valenciana es retarda al 29 de novembre per la situació a Orient Mitjà

El tancament de MotoGP 2026 es mou una setmana: València passa del 22 al 29 de novembre després de l'ajornament del GP de Catar al 8 de novembre. Portimão es fixa per al dia 22.

Ratxes de fins a 103 km/h a l’interior nord de Castelló i alerta taronja per vent

La passada nit va deixar ratxes de 103 km/h a La Pobla de Benifassà i l'interior nord de Castelló seguix en avís taronja fins a les 19.00. També hi ha avisos grocs per vent i fenòmens costaners en altres zones.

Un policia fora de servici frustra un furt afectuós a un home de 77 anys a Elx i deté a tres

Un agent de la Policia Nacional ha impedit que un grup sostraguera la cadena d'or d'un home de 77 anys a Elx. Tres persones han sigut detingudes per furt i pertinença a grup criminal.

La Setmana Gran fallera comença amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes a Castelló i nord de València

Els dies grans de les Falles arranquen amb cel poc nuvolós, temperatures en descens i vent del nord-oest, amb ratxes molt fortes a Castelló i el nord de València. El dilluns de 'plantá' s'espera cel poc nuvolós i màximes a l'alça a l'interior, amb brises en el litoral a la vesprada.

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.