Metrovalencia i el TRAM d’Alacant tornen a la normalitat a partir del dilluns

Tram d’Alacant | Cedida

 

La Generalitat aplicarà a partir del dilluns que ve, 11 de maig, un nou calendari de servici en Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la finalitat de què recuperen la normalitat, al costat de reforços en les mesures de seguretat. En València, la freqüència de pas del metre recupera les circulacions habituals anteriors a la crisi sanitària.

 

S’establix una reducció màxima de fins al 2% del servici ordinari en les línies ferroviàries de metre i del 17% del servici ordinari en les línies tramviàries, pel que amb esta disposició FGV «oferirà pràcticament el cent per cent de les seues circulacions habituals, en les línies en servici, enfront del 50% aproximat de circulacions que s’han prestat en les últimes setmanes», ha destacat en un comunicat el conseller de Mobilitat, Arcadi España.

 

Metrovalencia

En Metrovalencia, les línies de metro recuperen el servici habitual establit de dilluns a divendres, dissabtes i diumenges i festius. En el tramvia, les Línies 4 (Mas del Rosari-Doctor Lluch) i 6 (Tossal del Rei-Marítim Serreria) recuperen el servici dels dies laborables no lectius, al no estar oberts els centres universitaris i educatius.

 

Al seu torn, continua paralitzada temporalment el servici de la Línia 8 (Marítim Serreria-Marina Reial Joan Carles I). A demés, el servici nocturn previst els divendres, dissabtes i vespres de festius, que facilita els desplaçaments amb metro i tramvia fins a les 03.00 hores de la matinada aproximadament, seguix suspés en les línies de metro i tramvia.

 

Els usuaris i usuàries de Metrovalencia disposen dels canals d’atenció telefònica, xarxes socials, i el telèfon d’atenció al client gratuït 900 46 10 46. En Twitter @metrovalencia té un horari d’atenció de 06.00 a 00.00 hores de dilluns a dissabtes i de 07.00 a 00.00 h diumenges i festius.

 

El TRAM d’Alacant

En la xarxa del TRAM d’Alacant es recupera el servici previst per a les jornades laborables no lectives, al no estar oberta la Universitat d’Alacant i ni els altres centres educatius. La Línia 3 (Estels-El Campello) entra de nou en servici, mentres que la Línia 5 (Porta de la Mar-Plaça la Corunya) seguix paralitzada temporalment.

 

Davant de qualsevol dubte els clients del TRAM d’Alacant disposen dels canals d’atenció telefònica 900 72 04 72 i en Twitter @tramdealicante amb horari d’atenció de 06.00 a 00.00 hores de dilluns a dissabtes i de 07.00 a 00.00 h diumenges i festius.

Últimes notícies

Passa a disposició judicial l’assassí masclista de Callosa de Segura

L’home que va confessar haver estrangulat Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura ha passat este matí a disposició judicial als jutjats d’Orihuela. El crim és el número 23 per violència masclista a Espanya en 2026 i el quart a la Comunitat Valenciana.

El valencià Ricardo Ten lidera Espanya en els Europeus de ciclisme paralímpic en carretera

El valencià Ricardo Ten, catorze vegades campió del món, i la handbiker Manuela Vos encapçalen la selecció espanyola de ciclisme paralímpic que competirà del 12 al 14 de juny als Europeus de carretera a Maniago i Montereale Valcellina, acompanyats pel retorn de Luis Miguel García-Marquina.

Emergències reserva 21,3 dels 234 milions del seu pressupost per a actuacions per la dana

La Conselleria d'Emergència i Interior, dirigida per Juan Carlos Valderrama, destina 21,3 milions d'euros del pressupost total de 234,2 milions de 2026 a actuacions derivades de la dana i defensa un model valencià de seguretat i emergències més robust. L'oposició critica la paràlisi i les prioritats de la Conselleria, mentres Vox avala les comptes amb matisos.

Un València Basket en alerta busca el pas a semifinals per la via ràpida a Bilbao

El València Basket visita divendres Miribilla amb un 1-0 a favor davant el Surne Bilbao Basket i l’opció de tancar l’eliminatòria, però conscient de la capacitat dels bascos per controlar el seu joc.

Carles Esteve assegura que Compromís se sent còmode amb la candidatura de Mónica Oltra a l’alcaldia

El diputat de Compromís i portaveu d’Iniciativa Carles Esteve defensa que tota la coalició està còmoda amb què Mónica Oltra encapçale la candidatura a l’alcaldia de València i critica el ‘lawfare’ contra l’exvicepresidenta del Consell.

El Barça vol allargar el seu domini a la Copa del Rei a Alacant amb plaça europea en joc

El Centre de Tecnificació d Alacant acull des de divendres fins diumenge la fase final de la Copa del Rei d handbol, amb un Barça hegemònic, debut del Horneo en l elit i una plaça europea en joc.

El valencià Roberto Bou s’estrena en la Gigante de Piedra amb opcions màximes de triomf

La 14a edició de la Gigante de Piedra, este dissabte a l’Alcora, reunirà 300 ciclistes en un traçat extrem de 200 km, amb el debut en la prova reina de Roberto Bou i Anna Bello com a gran favorita femenina.

El Barça vol mantindre la seua supremacia en una Copa del Rei d’Alacant amb bitllet europeu

El Centre de Tecnificació d’Alacant acull des de divendres fins diumenge la fase final de la Copa del Rei d’handbol, amb un Barça dominador i una plaça europea en joc per als finalistes.