Multitudinari comiat del xicotet Julen al seu barri de Màlaga

Han enterrat Julen al mateix cementiri on descansa Oliver, el seu germà gran | València Diari

 

Aquest migdia han enterrat a Julen, el xiquet de dos anys trobat mort al pou de Totalán, a Màlaga, on va caure fa catorze dies. La cerimònia, celebrada al tanatori de Parcemasa, ha aplegat multitud de veïns, periodistes i càmeres. En moments molt durs per a la família, els pares del xiquet han demanat una vegada més respecte i intimitat.

 

L’enterrament estava previst per les 13.30 hores i, una vegada acabat, s’ha traslladat el fèretre al cementiri, on estava previst també un acte religiós, en aquest cas molt més íntim, només per a la família. Tot el poble ha esclatat en un aplaudiment en eixir el fèretre per acomiadar Julen, un dels moments més emotius de la cerimònia. Una vegada finalitzada, els assistents s’han anat retirant lentament i en silenci. 

 

El xicotet Julen ha estat enterrat al mateix cementiri on descansa el seu germà gran, Oliver, que va morir amb només tres anys el 2017 per mort sobtada, mentre la família passejava per la platja. Ara els pares ploren una vegada més la tràgica mort del seu segon fill. 

 

 

Dures crítiques a Twitter per la cobertura de l’enterrament

Les xarxes socials han estat testimoni de missatges de condol per la mort del xiquet i hui, en especial a Twitter, s’han pogut llegir dures crítiques als mitjans de comunicació que han cobert l’enterrament del xicotet.

 

 

 

 

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.