Multitudinari comiat del xicotet Julen al seu barri de Màlaga

Han enterrat Julen al mateix cementiri on descansa Oliver, el seu germà gran | València Diari

 

Aquest migdia han enterrat a Julen, el xiquet de dos anys trobat mort al pou de Totalán, a Màlaga, on va caure fa catorze dies. La cerimònia, celebrada al tanatori de Parcemasa, ha aplegat multitud de veïns, periodistes i càmeres. En moments molt durs per a la família, els pares del xiquet han demanat una vegada més respecte i intimitat.

 

L’enterrament estava previst per les 13.30 hores i, una vegada acabat, s’ha traslladat el fèretre al cementiri, on estava previst també un acte religiós, en aquest cas molt més íntim, només per a la família. Tot el poble ha esclatat en un aplaudiment en eixir el fèretre per acomiadar Julen, un dels moments més emotius de la cerimònia. Una vegada finalitzada, els assistents s’han anat retirant lentament i en silenci. 

 

El xicotet Julen ha estat enterrat al mateix cementiri on descansa el seu germà gran, Oliver, que va morir amb només tres anys el 2017 per mort sobtada, mentre la família passejava per la platja. Ara els pares ploren una vegada més la tràgica mort del seu segon fill. 

 

 

Dures crítiques a Twitter per la cobertura de l’enterrament

Les xarxes socials han estat testimoni de missatges de condol per la mort del xiquet i hui, en especial a Twitter, s’han pogut llegir dures crítiques als mitjans de comunicació que han cobert l’enterrament del xicotet.

 

 

 

 

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.