Multitudinari comiat del xicotet Julen al seu barri de Màlaga

Han enterrat Julen al mateix cementiri on descansa Oliver, el seu germà gran | València Diari

 

Aquest migdia han enterrat a Julen, el xiquet de dos anys trobat mort al pou de Totalán, a Màlaga, on va caure fa catorze dies. La cerimònia, celebrada al tanatori de Parcemasa, ha aplegat multitud de veïns, periodistes i càmeres. En moments molt durs per a la família, els pares del xiquet han demanat una vegada més respecte i intimitat.

 

L’enterrament estava previst per les 13.30 hores i, una vegada acabat, s’ha traslladat el fèretre al cementiri, on estava previst també un acte religiós, en aquest cas molt més íntim, només per a la família. Tot el poble ha esclatat en un aplaudiment en eixir el fèretre per acomiadar Julen, un dels moments més emotius de la cerimònia. Una vegada finalitzada, els assistents s’han anat retirant lentament i en silenci. 

 

El xicotet Julen ha estat enterrat al mateix cementiri on descansa el seu germà gran, Oliver, que va morir amb només tres anys el 2017 per mort sobtada, mentre la família passejava per la platja. Ara els pares ploren una vegada més la tràgica mort del seu segon fill. 

 

 

Dures crítiques a Twitter per la cobertura de l’enterrament

Les xarxes socials han estat testimoni de missatges de condol per la mort del xiquet i hui, en especial a Twitter, s’han pogut llegir dures crítiques als mitjans de comunicació que han cobert l’enterrament del xicotet.

 

 

 

 

Últimes notícies

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.