Multitudinari comiat del xicotet Julen al seu barri de Màlaga

Han enterrat Julen al mateix cementiri on descansa Oliver, el seu germà gran | València Diari

 

Aquest migdia han enterrat a Julen, el xiquet de dos anys trobat mort al pou de Totalán, a Màlaga, on va caure fa catorze dies. La cerimònia, celebrada al tanatori de Parcemasa, ha aplegat multitud de veïns, periodistes i càmeres. En moments molt durs per a la família, els pares del xiquet han demanat una vegada més respecte i intimitat.

 

L’enterrament estava previst per les 13.30 hores i, una vegada acabat, s’ha traslladat el fèretre al cementiri, on estava previst també un acte religiós, en aquest cas molt més íntim, només per a la família. Tot el poble ha esclatat en un aplaudiment en eixir el fèretre per acomiadar Julen, un dels moments més emotius de la cerimònia. Una vegada finalitzada, els assistents s’han anat retirant lentament i en silenci. 

 

El xicotet Julen ha estat enterrat al mateix cementiri on descansa el seu germà gran, Oliver, que va morir amb només tres anys el 2017 per mort sobtada, mentre la família passejava per la platja. Ara els pares ploren una vegada més la tràgica mort del seu segon fill. 

 

 

Dures crítiques a Twitter per la cobertura de l’enterrament

Les xarxes socials han estat testimoni de missatges de condol per la mort del xiquet i hui, en especial a Twitter, s’han pogut llegir dures crítiques als mitjans de comunicació que han cobert l’enterrament del xicotet.

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.