Multitudinari comiat del xicotet Julen al seu barri de Màlaga

Han enterrat Julen al mateix cementiri on descansa Oliver, el seu germà gran | València Diari

 

Aquest migdia han enterrat a Julen, el xiquet de dos anys trobat mort al pou de Totalán, a Màlaga, on va caure fa catorze dies. La cerimònia, celebrada al tanatori de Parcemasa, ha aplegat multitud de veïns, periodistes i càmeres. En moments molt durs per a la família, els pares del xiquet han demanat una vegada més respecte i intimitat.

 

L’enterrament estava previst per les 13.30 hores i, una vegada acabat, s’ha traslladat el fèretre al cementiri, on estava previst també un acte religiós, en aquest cas molt més íntim, només per a la família. Tot el poble ha esclatat en un aplaudiment en eixir el fèretre per acomiadar Julen, un dels moments més emotius de la cerimònia. Una vegada finalitzada, els assistents s’han anat retirant lentament i en silenci. 

 

El xicotet Julen ha estat enterrat al mateix cementiri on descansa el seu germà gran, Oliver, que va morir amb només tres anys el 2017 per mort sobtada, mentre la família passejava per la platja. Ara els pares ploren una vegada més la tràgica mort del seu segon fill. 

 

 

Dures crítiques a Twitter per la cobertura de l’enterrament

Les xarxes socials han estat testimoni de missatges de condol per la mort del xiquet i hui, en especial a Twitter, s’han pogut llegir dures crítiques als mitjans de comunicació que han cobert l’enterrament del xicotet.

 

 

 

 

Últimes notícies

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa la gestió del PP en Les Naus i nega falta de transparència a Alacant

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern del PP està col·laborant i sent transparent en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta situació amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.