L’Ajuntament d’Oliva organitza la I Trobada Solidària per a recaptar fons per a les fundacions benèfiques

 

El pròxim dissabte i diumenge, 12 i 13 de desembre, el Centre Polivalent d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), albergarà la primera edició de la Trobada Solidària, organitzada per la Regidoria de Benestar Social. L’objectiu d’este esdeveniment és donar visibilitat a les associacions i fundacions comarcals i locals, i també potenciar la recaptació econòmica per a causes benèfiques i socials.

 

Durant el cap de setmana, les associacions i fundacions presentaran els seus servicis i accions més representatius en unes ponències organitzades i dissenyades des de la Regidoria de Benestar Social. A demés, oferiran els seus productes de marxandatge i els seus servicis en estands.

 

L’objectiu d’esta trobada no és altre que donar visibilitat als servicis que tant les associacions com el mateix Departament de Benestar Social presten a la ciutadania, i alhora donar-les a conéixer a tot aquell que puga tindre necessitat.

 

Les associacions i fundacions que participaran en la I Trobada Solidària en Oliva són: ASAEM, Cáritas, Fundació Espurna, Aefat, Col·lectiu Obertament, El Bastidor, Creu Roja, AECC i AFISA.

 

Apropar les associacions sense ànim de lucre

A demés, el Departament de Benestar Social de l’Ajuntament d’Oliva exposarà l’ampli ventall de servicis, regulats i cofinançats per la Conselleria de Polítiques Inclusives, que gestiona des dels centres socials de S. Vicent i de S. Francesc, amb atenció al públic.

 

La regidora de Benestar Social, Yolanda Balaguer, ha assegurat que des del departament no només es gestionen recursos econòmics, a demés, tenen el deure i la responsabilitat d’informar, orientar i assessorar als ciutadans sobre els seus drets i com exercir-los, i dels recursos socials adequats per a resoldre les seues necessitats.

 

A demés, Yolanda Balaguer ha afirmat: «Des del nostre departament hem volgut apropar les associacions i fundacions que voluntàriament lluiten per causes que ens afecten directament o indirectament».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.