L’Ajuntament d’Oliva organitza la I Trobada Solidària per a recaptar fons per a les fundacions benèfiques

 

El pròxim dissabte i diumenge, 12 i 13 de desembre, el Centre Polivalent d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), albergarà la primera edició de la Trobada Solidària, organitzada per la Regidoria de Benestar Social. L’objectiu d’este esdeveniment és donar visibilitat a les associacions i fundacions comarcals i locals, i també potenciar la recaptació econòmica per a causes benèfiques i socials.

 

Durant el cap de setmana, les associacions i fundacions presentaran els seus servicis i accions més representatius en unes ponències organitzades i dissenyades des de la Regidoria de Benestar Social. A demés, oferiran els seus productes de marxandatge i els seus servicis en estands.

 

L’objectiu d’esta trobada no és altre que donar visibilitat als servicis que tant les associacions com el mateix Departament de Benestar Social presten a la ciutadania, i alhora donar-les a conéixer a tot aquell que puga tindre necessitat.

 

Les associacions i fundacions que participaran en la I Trobada Solidària en Oliva són: ASAEM, Cáritas, Fundació Espurna, Aefat, Col·lectiu Obertament, El Bastidor, Creu Roja, AECC i AFISA.

 

Apropar les associacions sense ànim de lucre

A demés, el Departament de Benestar Social de l’Ajuntament d’Oliva exposarà l’ampli ventall de servicis, regulats i cofinançats per la Conselleria de Polítiques Inclusives, que gestiona des dels centres socials de S. Vicent i de S. Francesc, amb atenció al públic.

 

La regidora de Benestar Social, Yolanda Balaguer, ha assegurat que des del departament no només es gestionen recursos econòmics, a demés, tenen el deure i la responsabilitat d’informar, orientar i assessorar als ciutadans sobre els seus drets i com exercir-los, i dels recursos socials adequats per a resoldre les seues necessitats.

 

A demés, Yolanda Balaguer ha afirmat: «Des del nostre departament hem volgut apropar les associacions i fundacions que voluntàriament lluiten per causes que ens afecten directament o indirectament».

Últimes notícies

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.