L’Ajuntament d’Oliva organitza la I Trobada Solidària per a recaptar fons per a les fundacions benèfiques

 

El pròxim dissabte i diumenge, 12 i 13 de desembre, el Centre Polivalent d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), albergarà la primera edició de la Trobada Solidària, organitzada per la Regidoria de Benestar Social. L’objectiu d’este esdeveniment és donar visibilitat a les associacions i fundacions comarcals i locals, i també potenciar la recaptació econòmica per a causes benèfiques i socials.

 

Durant el cap de setmana, les associacions i fundacions presentaran els seus servicis i accions més representatius en unes ponències organitzades i dissenyades des de la Regidoria de Benestar Social. A demés, oferiran els seus productes de marxandatge i els seus servicis en estands.

 

L’objectiu d’esta trobada no és altre que donar visibilitat als servicis que tant les associacions com el mateix Departament de Benestar Social presten a la ciutadania, i alhora donar-les a conéixer a tot aquell que puga tindre necessitat.

 

Les associacions i fundacions que participaran en la I Trobada Solidària en Oliva són: ASAEM, Cáritas, Fundació Espurna, Aefat, Col·lectiu Obertament, El Bastidor, Creu Roja, AECC i AFISA.

 

Apropar les associacions sense ànim de lucre

A demés, el Departament de Benestar Social de l’Ajuntament d’Oliva exposarà l’ampli ventall de servicis, regulats i cofinançats per la Conselleria de Polítiques Inclusives, que gestiona des dels centres socials de S. Vicent i de S. Francesc, amb atenció al públic.

 

La regidora de Benestar Social, Yolanda Balaguer, ha assegurat que des del departament no només es gestionen recursos econòmics, a demés, tenen el deure i la responsabilitat d’informar, orientar i assessorar als ciutadans sobre els seus drets i com exercir-los, i dels recursos socials adequats per a resoldre les seues necessitats.

 

A demés, Yolanda Balaguer ha afirmat: «Des del nostre departament hem volgut apropar les associacions i fundacions que voluntàriament lluiten per causes que ens afecten directament o indirectament».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.