L’Ajuntament d’Oliva organitza la I Trobada Solidària per a recaptar fons per a les fundacions benèfiques

 

El pròxim dissabte i diumenge, 12 i 13 de desembre, el Centre Polivalent d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), albergarà la primera edició de la Trobada Solidària, organitzada per la Regidoria de Benestar Social. L’objectiu d’este esdeveniment és donar visibilitat a les associacions i fundacions comarcals i locals, i també potenciar la recaptació econòmica per a causes benèfiques i socials.

 

Durant el cap de setmana, les associacions i fundacions presentaran els seus servicis i accions més representatius en unes ponències organitzades i dissenyades des de la Regidoria de Benestar Social. A demés, oferiran els seus productes de marxandatge i els seus servicis en estands.

 

L’objectiu d’esta trobada no és altre que donar visibilitat als servicis que tant les associacions com el mateix Departament de Benestar Social presten a la ciutadania, i alhora donar-les a conéixer a tot aquell que puga tindre necessitat.

 

Les associacions i fundacions que participaran en la I Trobada Solidària en Oliva són: ASAEM, Cáritas, Fundació Espurna, Aefat, Col·lectiu Obertament, El Bastidor, Creu Roja, AECC i AFISA.

 

Apropar les associacions sense ànim de lucre

A demés, el Departament de Benestar Social de l’Ajuntament d’Oliva exposarà l’ampli ventall de servicis, regulats i cofinançats per la Conselleria de Polítiques Inclusives, que gestiona des dels centres socials de S. Vicent i de S. Francesc, amb atenció al públic.

 

La regidora de Benestar Social, Yolanda Balaguer, ha assegurat que des del departament no només es gestionen recursos econòmics, a demés, tenen el deure i la responsabilitat d’informar, orientar i assessorar als ciutadans sobre els seus drets i com exercir-los, i dels recursos socials adequats per a resoldre les seues necessitats.

 

A demés, Yolanda Balaguer ha afirmat: «Des del nostre departament hem volgut apropar les associacions i fundacions que voluntàriament lluiten per causes que ens afecten directament o indirectament».

Últimes notícies

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.

Detingut un matrimoni a Callosa de Segura per tracta sexual i alliberades tres víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut a Callosa de Segura un matrimoni acusat de tracta de dones amb fins d’explotació sexual i detenció il·legal. Agents han alliberat tres víctimes i han localitzat dades de fins a mig centenar de possibles afectades.

Compte arrere al Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 Sorolla

El Museu de la Ciutat de València inicia dilluns les obres i millores de seguretat per a acollir més de 200 quadres de Sorolla procedents de la Hispanic Society of America, amb una inversió total de 650.000 euros.

El curs 2026-2027 arranca amb pujada salarial docent i noves mobilitzacions en educació

El curs escolar 2026-2027 començarà la pròxima setmana en la Comunitat Valenciana amb l’entrada en vigor d’una pujada salarial de 200 euros al professorat pactada amb ANPE i CSIF, mentres la vaga indefinida continua suspesa però amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats majoritaris.

Els ciberacosadors de menors demanen imatges íntimes als primers minuts de xat

Un estudi de la UPV ha analitzat converses reals i conclou que més de la mitat dels ciberacosadors de xiquets, xiquetes i adolescents demanen imatges o vídeos sexuals durant els primers torns de xat, sovint disfressats de confiança i afecte per normalitzar l’explotació.

Ford Almussafes posarà damunt la taula un nou acord laboral i salarial fins a 2030

La direcció de Ford Almussafes presentarà la pròxima setmana als sindicats una proposta laboral i salarial per al període 2027-2030, que donarà continuïtat a l'actual Acord per l'Electrificació i acabarà convertint-se en conveni col·lectiu. UGT i STM-Intersindical Valenciana reclamen pujades vinculades a l'IPC i recuperar poder adquisitiu després dels anys de contenció.

Desmantellada una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda amb tres detinguts

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens i ha desmantellat una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda, on ha confiscat 200 plantes, més de 8.500 grams de droga i uns 10.000 euros en metàl·lic. Un dels arrestats ha ingressat a la presó per ordre judicial.