L’Ajuntament d’Oliva organitza la I Trobada Solidària per a recaptar fons per a les fundacions benèfiques

 

El pròxim dissabte i diumenge, 12 i 13 de desembre, el Centre Polivalent d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), albergarà la primera edició de la Trobada Solidària, organitzada per la Regidoria de Benestar Social. L’objectiu d’este esdeveniment és donar visibilitat a les associacions i fundacions comarcals i locals, i també potenciar la recaptació econòmica per a causes benèfiques i socials.

 

Durant el cap de setmana, les associacions i fundacions presentaran els seus servicis i accions més representatius en unes ponències organitzades i dissenyades des de la Regidoria de Benestar Social. A demés, oferiran els seus productes de marxandatge i els seus servicis en estands.

 

L’objectiu d’esta trobada no és altre que donar visibilitat als servicis que tant les associacions com el mateix Departament de Benestar Social presten a la ciutadania, i alhora donar-les a conéixer a tot aquell que puga tindre necessitat.

 

Les associacions i fundacions que participaran en la I Trobada Solidària en Oliva són: ASAEM, Cáritas, Fundació Espurna, Aefat, Col·lectiu Obertament, El Bastidor, Creu Roja, AECC i AFISA.

 

Apropar les associacions sense ànim de lucre

A demés, el Departament de Benestar Social de l’Ajuntament d’Oliva exposarà l’ampli ventall de servicis, regulats i cofinançats per la Conselleria de Polítiques Inclusives, que gestiona des dels centres socials de S. Vicent i de S. Francesc, amb atenció al públic.

 

La regidora de Benestar Social, Yolanda Balaguer, ha assegurat que des del departament no només es gestionen recursos econòmics, a demés, tenen el deure i la responsabilitat d’informar, orientar i assessorar als ciutadans sobre els seus drets i com exercir-los, i dels recursos socials adequats per a resoldre les seues necessitats.

 

A demés, Yolanda Balaguer ha afirmat: «Des del nostre departament hem volgut apropar les associacions i fundacions que voluntàriament lluiten per causes que ens afecten directament o indirectament».

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.