Oltra avisa de sancions per a les residències que van deixar entrar a persones externes per a vacunar-se

 

La vicepresidenta i consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, ha apuntat que la responsabilitat que entre «gent indeguda» per a vacunar-se a les residències de majors és de les direccions i ha alertat que això podrà suposar una sanció «per deixar entrar a una persona que no ha d’entrar».

 

D’eixa manera ho ha indicat Oltra en atenció als mitjans de comunicació este dimecres, a on ha explicat que la inspecció està treballant sobre este tema i que s’està obrint una investigació per a cada cas.

 

«Òbviament, tractarem per igual tots els casos a on s’haja entrat indegudament en una residència», ha indicat, encara que ha apuntat que Igualtat «no valorarà si s’han vacunat o no», això és alguna cosa que haurà de fer Sanitat. «El que sí que forma part de la faena de la Conselleria és fer complir la normativa sobre entrada i eixida de residències», ha agregat.

 

Segons Oltra, les residències «són un fort en el que no pot entrar ningú llevat que siguen treballadors o visitants familiars amb cita prèvia i organització, amb mesures de seguretat», ja que són un lloc molt vulnerable amb molta mortalitat» en el que s’ha produït «molt de dolor i moltes pèrdues».

Últimes notícies

Avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l’interior de Castelló i València

La Aemet activa l'avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l'interior de Castelló i del nord de València, amb el risc de graníssol i ratxes fortes de vent.

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.