Paterna suspén el castell de focs artificials del pròxim dilluns davant de l’evolució de la pandèmia

 

Davant de la preocupant evolució de les xifres de transmissió del coronavirus en el nostre país i les actuals xifres d’incidència del coronavirus en el territori valencià, el Comité de Seguiment de la COVID-19 de l’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha decidit este dijous la suspensió del Gran Castell de Focs Artificials previst per al pròxim dilluns 31 d’agost.

 

Amb la suspensió d’este espectacle pirotècnic, el consistori busca continuar protegint i preservant la salut de la població i previndre la propagació del virus en el municipi.

 

L’Ajuntament, conscient del gran interés que desperten els actes de foc de Paterna entre veïns i visitants, ha qualificat esta suspensió com la «decisió més responsable» de vetlar per la salut i seguretat de tota la
ciutadania i de garantir el compliment de tota la normativa disposada per a frenar l’expansió del coronavirus.

 

El Gran Castell de Focs Artificials s’anava a disparar el pròxim dilluns, 31 d’agost, festivitat del Santíssim Crist de la Fe, a les 23.55 hores com a homenatge a les Festes Majors suspeses este any degut a la pandèmia i en
record de totes les víctimes del coronavirus.

 

Amb 249 quilos de pólvora, este castell pretenia a demés servir d’ajuda al sector pirotècnic, molt castigat per esta crisi i molt vinculat a Paterna.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.