8.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Paterna suspén el castell de focs artificials del pròxim dilluns davant de l’evolució de la pandèmia

 

Davant de la preocupant evolució de les xifres de transmissió del coronavirus en el nostre país i les actuals xifres d’incidència del coronavirus en el territori valencià, el Comité de Seguiment de la COVID-19 de l’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha decidit este dijous la suspensió del Gran Castell de Focs Artificials previst per al pròxim dilluns 31 d’agost.

 

Amb la suspensió d’este espectacle pirotècnic, el consistori busca continuar protegint i preservant la salut de la població i previndre la propagació del virus en el municipi.

 

L’Ajuntament, conscient del gran interés que desperten els actes de foc de Paterna entre veïns i visitants, ha qualificat esta suspensió com la «decisió més responsable» de vetlar per la salut i seguretat de tota la
ciutadania i de garantir el compliment de tota la normativa disposada per a frenar l’expansió del coronavirus.

 

El Gran Castell de Focs Artificials s’anava a disparar el pròxim dilluns, 31 d’agost, festivitat del Santíssim Crist de la Fe, a les 23.55 hores com a homenatge a les Festes Majors suspeses este any degut a la pandèmia i en
record de totes les víctimes del coronavirus.

 

Amb 249 quilos de pólvora, este castell pretenia a demés servir d’ajuda al sector pirotècnic, molt castigat per esta crisi i molt vinculat a Paterna.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.