Paterna suspén el castell de focs artificials del pròxim dilluns davant de l’evolució de la pandèmia

 

Davant de la preocupant evolució de les xifres de transmissió del coronavirus en el nostre país i les actuals xifres d’incidència del coronavirus en el territori valencià, el Comité de Seguiment de la COVID-19 de l’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha decidit este dijous la suspensió del Gran Castell de Focs Artificials previst per al pròxim dilluns 31 d’agost.

 

Amb la suspensió d’este espectacle pirotècnic, el consistori busca continuar protegint i preservant la salut de la població i previndre la propagació del virus en el municipi.

 

L’Ajuntament, conscient del gran interés que desperten els actes de foc de Paterna entre veïns i visitants, ha qualificat esta suspensió com la «decisió més responsable» de vetlar per la salut i seguretat de tota la
ciutadania i de garantir el compliment de tota la normativa disposada per a frenar l’expansió del coronavirus.

 

El Gran Castell de Focs Artificials s’anava a disparar el pròxim dilluns, 31 d’agost, festivitat del Santíssim Crist de la Fe, a les 23.55 hores com a homenatge a les Festes Majors suspeses este any degut a la pandèmia i en
record de totes les víctimes del coronavirus.

 

Amb 249 quilos de pólvora, este castell pretenia a demés servir d’ajuda al sector pirotècnic, molt castigat per esta crisi i molt vinculat a Paterna.

Últimes notícies

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà en el port de València

La Guàrdia Civil, la Policia Nacional i l'Agència Tributària confisquen en el port de València 3.289 quilos de marihuana ocults en un contenidor procedent del Canadà, en una operació que confirma una nova ruta d'entrada de drogues a la Unió Europea.

Pérez Llorca justifica la comissió de servicis de la seua parella enfront de les acusacions de enchufismo

Juanfran Pérez Llorca defén en Les Corts la comissió de servicis per la qual la seua parella treballa en la Diputació de València, mentres l'oposició la tatxa de enchufismo i la qualifica de vestit a mida.

Detingut a Torrent per estafar quasi 19.000 euros usant la banca en línia d’un conegut

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un jove de 25 anys acusat d'estafar 18.866 euros a un conegut, després de realitzar diverses transferències amb les seues claus de banca en línia.

Jorge Bartual s’incorpora com a preparador de porters a l’Atlètic Saguntí

El exguardameta del València Jorge Bartual es convertix en el nou preparador de porters de l'Atlètic Saguntí, que lluita per l'ascens a Segona RFEF des de la tercera plaça del grup VI de Tercera RFEF.

Les ratxes de vent superen els 160 km/h a l’interior de Castelló

Les ratxes de vent han superat els 160 km/h a Xert i Vilar de Canes i han deixat registres molt elevats en altres municipis de l'interior de Castelló, encara que sense incidents rellevants.

Zara, BBVA i Santander lideren el rànquing de marques espanyoles més valuoses en 2026

Zara manté per desé any consecutiu el lideratge com a marca espanyola més valuosa en 2026, seguida per BBVA i Santander, segons l'informe Kantar BrandZ. L'estudi reflectix a més una forta revaloració del conjunt de grans marques espanyoles enfront d'altres mercats europeus.

València i Alacant concentren ja l’11% de les residències per arrelament a Espanya

València reunix el 6% i Alacant el 5% de les autoritzacions de residència per arrelament en vigor a Espanya, en un context de rècord històric de persones regularitzades i alta inserció laboral.

Detinguts sis hòmens per una sèrie de robatoris amb força en vivendes de Godella i Massarrojos

La Guàrdia Civil ha detingut a sis hòmens per tres robatoris amb força en vivendes de Godella i Massarrojos, on a més s'hauria detectat activitat de tràfic de drogues i una possible organització criminal.