27.5 C
València
Dissabte, 12 juliol, 2025

Pedro Sánchez nomena a Carolina Darias ministra de Sanitat i a Miquel Iceta ministre de Política Territorial

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Esta vesprada, poc abans de les sis de la vesprada, el president del Govern, Pedro Sánchez, ha anunciat la primera remodelació de l’Executiu de coalició en nomenar a Carolina Darias, ministra de Sanitat, en substitució de Salvador Illa, que serà el candidat del PSC a les eleccions catalanes previstes per al 14 de febrer.

 

El lloc de Darias, que fins ara era ministra de Política Territorial i Funció Pública, serà ocupat per Miquel Iceta, qui des de 2014 exercix de primer secretari del Partit dels Socialistes de Catalunya.

 

Des de la porta del Palau de la Moncloa, Sánchez ha informat després de comunicar-li-ho al rei i ha començat elogiant el treball de Salvador Illa, «nomenat per a impulsar una sanitat de qualitat», ha dit Sánchez, però que es va trobar amb la crisi del coronavirus

 

A demés, Pedro Sánchez ha manifestat que «els nous ministres coneixen molt bé els àmbits a on desenvoluparan les seues noves funcions», ha assenyalat Sánchez.

Últimes notícies

Tempestes intenses i breus a Castelló i nord de València deixen fins a 37,4 litres per metre quadrat

Tempestes intenses però de curta duració afecten el litoral i prelitoral de Castelló i Camp de Morvedre a València, acumulant fins a 37,4 litres per metre quadrat a Cabanes.

San Fulgencio convocarà ple extraordinari el 25 de juliol per a debatre moció de censura del PSPV contra el PP

L'Ajuntament de San Fulgencio reunirà un ple el 25 de juliol per a tractar la moció de censura presentada pel PSPV-PSOE contra el PP, després de suspensió al juny.

Tràgic accident a Finestrat: Mor un home després de caure un camió sobre una vivenda

Un home de 47 anys mor després de ser atropellat per un camió de material en una obra a Finestrat, Alacant. S'investiga com a possible accident laboral.

Defender i defensar

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna de hui parla sobre que la forma defendre és ben valenciana i normativa en els diccionaris valencians i catalans

Tragèdia a Finestrat: Mor un home després de precipitar-se un camió sobre la seua casa

Un home de 47 anys va morir a Finestrat després que un camió es precipitara sobre una vivenda. Els equips mèdics van intentar reanimar-ho sense èxit.

El Govern impulsa la rehabilitació de l’històric Pont Vell de Riba-roja amb una inversió de 1,5 milions d’euros

El Govern d'Espanya destina 1,5 milions per a rehabilitar el Pont Vell de Riba-roja (València), danyat per la dana, millorant connexions i preservant el seu patrimoni històric.

La Diputació de València impulsa un pla de huit milions per a modernitzar els ‘trinquets’ i revitalitzar la pilota valenciana

La Diputació de València ha llançat un ambiciós pla amb una inversió de huit milions d'euros per a modernitzar els 'trinquets' i assegurar el futur de la pilota valenciana, amb 11 actuacions previstes en diversos municipis.

La Diputació de València impulsarà un itinerari ciclopedestre segur entre Tavernes i Xeraco

La Diputació de València presenta un projecte per a transformar la via pecuària entre Tavernes i Xeraco en una carretera segura amb carril ciclopedestre, millorant la connexió entre Cullera i Gandia.