19.8 C
València
Diumenge, 2 novembre, 2025

La Policia Local d’Alacant denuncia un local en la platja de Sant Joan per incomplir l’horari de tancament

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que durant la quinta jornada del tancament del sector de l’hostaleria i restauració, decretat per la Generalitat Valenciana a les 17.00 hores, la Policia Local ha denunciat a un local per incompliment de l’horari de tancament en la ciutat d’Alacant.

 

Els agents organitzen diàriament un ampli dispositiu d’inspeccions per a garantir el compliment de les mesures de seguretat en tota la ciutat, i s’ha comprovat «un comportament exemplar de la majoria dels locals de l’hostaleria i restauració, als que els ha agraït el gran esforç que estan fent per a fer front a esta pandèmia».

 

En l’operatiu organitzat este dilluns amb controls de trànsit estàtics i itinerants la Policia Local s’ha procedit a alçar una acta contra un local situat en la platja de Sant Joan, per incompliment de l’horari de tancament.

 

A demés, cap a les 23.00 hores de la nit, s’ha auxiliat a una persona sense llar, que es trobava en la rambla de Méndez Núñez, i que va ser informat per una patrulla de Policia Local de la possibilitat d’ocupar una plaça en l’alberg situat en Ciutat Jardí, i després de manifestar la seua voluntat de voler pernoctar, l’home de 58 anys, va ser traslladat a estes dependències municipals.

Últimes notícies

Arranca el juí per abusos sexuals en una secta pseudoreligiosa de Vistabella amb sis acusats

L'Audiència de Castelló inicia una vista de tretze sessions contra sis persones per nou delictes d'abusos sexuals continuats a menors i associació il·lícita. El procés se centra en una comunitat pseudoreligiosa de Vistabella entorn d'un líder ja mort.

Troben en la palla d’arròs potencial antienvelliment i usos per al calçat

La palla d'arròs conté compostos amb efecte antienvelliment i aptes per a adhesius, segons un projecte d'arrossers i centres tecnològics. El pla assegura l'extracció del residu i prepara una empresa per a valorar 80.000 tones anuals.

La periodista que va menjar amb Mazón el 29-O declararà este dilluns davant la jutgessa de la dana

Maribel Vilaplana declararà este dilluns com a testimoni per la gestió de la dana del 29-O. La jutgessa li ha demanat el tiquet de l'aparcament per a fixar la cronologia d'eixa vesprada.

La periodista que va menjar amb Mazón es recupera a casa després d’un quadre d’ansietat

La periodista es troba en el seu domicili després de ser atesa en un hospital. Està citada com a testimoni este dilluns a Catarroja per la gestió de la DANA.

La comissió de la dana arranca amb les víctimes i el focus en Carlos Mazón

La setmana parlamentària, sense ple en el Congrés, concentra l'atenció al Senat i en les primeres sessions de la comissió de la dana, que escoltarà víctimes i prepara la compareixença de Carlos Mazón el 17 de novembre.

Domingo amb núvols, ruixats febles i màximes sense canvis o en descens en la Comunitat Valenciana

Previsió per a hui diumenge: intervals de núvols amb obertura de clars al migdia i possibles precipitacions febles i disperses. Les mínimes pujaran; les màximes baixaran a l'interior de Castelló i es mantindran estables en la resta.

Gayà admet la mala ratxa del València després del 4-0 i confia a revertir-la

El capità del València va reconéixer la dinàmica negativa després del 4-0 en el Santiago Bernabéu i va assegurar que l'equip pot donar-li la volta com la passada temporada.

Reial Madrid va atropellar 4-0 al València en la festa de Mbappé

El Reial Madrid va golejar 4-0 al València en un Bernabéu de celebració. Mbappé va marcar dos, va cedir un penal que va fallar Vinícius, i Bellingham i Carreras van completar el compte.