La Policia Local d’Alacant denuncia un local en la platja de Sant Joan per incomplir l’horari de tancament

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que durant la quinta jornada del tancament del sector de l’hostaleria i restauració, decretat per la Generalitat Valenciana a les 17.00 hores, la Policia Local ha denunciat a un local per incompliment de l’horari de tancament en la ciutat d’Alacant.

 

Els agents organitzen diàriament un ampli dispositiu d’inspeccions per a garantir el compliment de les mesures de seguretat en tota la ciutat, i s’ha comprovat «un comportament exemplar de la majoria dels locals de l’hostaleria i restauració, als que els ha agraït el gran esforç que estan fent per a fer front a esta pandèmia».

 

En l’operatiu organitzat este dilluns amb controls de trànsit estàtics i itinerants la Policia Local s’ha procedit a alçar una acta contra un local situat en la platja de Sant Joan, per incompliment de l’horari de tancament.

 

A demés, cap a les 23.00 hores de la nit, s’ha auxiliat a una persona sense llar, que es trobava en la rambla de Méndez Núñez, i que va ser informat per una patrulla de Policia Local de la possibilitat d’ocupar una plaça en l’alberg situat en Ciutat Jardí, i després de manifestar la seua voluntat de voler pernoctar, l’home de 58 anys, va ser traslladat a estes dependències municipals.

Últimes notícies

Aemet activa l’alerta groga per pluges i tempestes este diumenge a l’interior nord de València

Aemet activa per a este diumenge l'alerta groga per tempestes a l'interior nord de València, amb ruixats localment forts i un avís vigent de vesprada a nit.

La Generalitat permet usar la llana d’ovella i cabra com a nou fertilitzant agrícola

La Generalitat autoritza que la llana d'ovelles i cabres, fins ara sense valor comercial i costosa de retirar, puga tractar-se i utilitzar-se com a fertilitzant en sòls agrícoles, alleujant costos i millorant la gestió de residus ramaders.

Primal Scream i Röyksopp lideren un Deleste 2026 més electrònic i amb rècord a la vista

L'edició 2026 del Deleste Festival convertix de nou els Jardins de Vivers de València en focus de música independent, amb dos jornades diferenciades i rècord de públic en l'horitzó.

La Guàrdia Civil investiga l’agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura

La Guàrdia Civil manté obertes diligències per una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 13 anys, atribuïda al fisioterapeuta de l'equip de futbol femení de Faura durant una sessió de tractament.

Psiquiatres reclamen abordar la depressió persistent sense banalitzar-la ni culpar al pacient

Especialistes en salut mental defenen un abordatge integral i psicosocial de la depressió persistent i els trastorns de la personalitat, amb més formació, recursos i humanitat en l'atenció, sense culpabilitzar al pacient.

Els metges valencians afronten una altra setmana de vaga i preparen una gran manifestació el dia 20

Els metges de la Comunitat Valenciana encadenen una nova setmana de vaga entre el 18 i el 22 de maig i preparen manifestacions i concentracions per a denunciar la precarietat i la sobrecàrrega assistencial.

Un estudi revela com els mitjans influïxen en la visió ciutadana de la gestió forestal

Un estudi de la UPV mostra que l'enfocament dels mitjans condiciona la percepció social de la gestió forestal sostenible i genera una visió centrada en crisi i incendis.

Detingut a Beniparrell amb quatre botelles d’òxid nitrós i més de 2.500 euros en el cotxe

La Guàrdia Civil deté a Beniparrell a un jove de 21 anys a què intervenen quatre botelles d'òxid nitrós, gran quantitat de globus i 2.510 euros en efectiu.