La Policia Local d’Alacant denuncia un local en la platja de Sant Joan per incomplir l’horari de tancament

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que durant la quinta jornada del tancament del sector de l’hostaleria i restauració, decretat per la Generalitat Valenciana a les 17.00 hores, la Policia Local ha denunciat a un local per incompliment de l’horari de tancament en la ciutat d’Alacant.

 

Els agents organitzen diàriament un ampli dispositiu d’inspeccions per a garantir el compliment de les mesures de seguretat en tota la ciutat, i s’ha comprovat «un comportament exemplar de la majoria dels locals de l’hostaleria i restauració, als que els ha agraït el gran esforç que estan fent per a fer front a esta pandèmia».

 

En l’operatiu organitzat este dilluns amb controls de trànsit estàtics i itinerants la Policia Local s’ha procedit a alçar una acta contra un local situat en la platja de Sant Joan, per incompliment de l’horari de tancament.

 

A demés, cap a les 23.00 hores de la nit, s’ha auxiliat a una persona sense llar, que es trobava en la rambla de Méndez Núñez, i que va ser informat per una patrulla de Policia Local de la possibilitat d’ocupar una plaça en l’alberg situat en Ciutat Jardí, i després de manifestar la seua voluntat de voler pernoctar, l’home de 58 anys, va ser traslladat a estes dependències municipals.

Últimes notícies

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.

La jutgessa exigix a l’Ajuntament d’Alacant l’expedient complet per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en el repartiment de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan exigix a l'Ajuntament d'Alacant l'expedient complet de la parcel·la i més documentació a la cooperativa promotora.

El Consell veu en el fort creixement de passatgers la prova que urgix ampliar els aeroports valencians

La Generalitat subratlla que el fort augment de passatgers en els aeroports de València i Alacant-Elx Miguel Hernández confirma la urgència d'escometre les ampliacions previstes per a evitar colls de botella i mantindre la competitivitat turística.

El Palau de la Música presenta l’estrena absoluta de l’òpera Medea de Sánchez-Verdú

El Palau de la Música de València estrena l'òpera Medea de José María Sánchez-Verdú, una proposta monodramática i experimental que integra al públic en un ritual sonor, al costat de la Simfonia núm. 1 de Beethoven.