La Policia Local d’Alacant denuncia un local en la platja de Sant Joan per incomplir l’horari de tancament

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que durant la quinta jornada del tancament del sector de l’hostaleria i restauració, decretat per la Generalitat Valenciana a les 17.00 hores, la Policia Local ha denunciat a un local per incompliment de l’horari de tancament en la ciutat d’Alacant.

 

Els agents organitzen diàriament un ampli dispositiu d’inspeccions per a garantir el compliment de les mesures de seguretat en tota la ciutat, i s’ha comprovat «un comportament exemplar de la majoria dels locals de l’hostaleria i restauració, als que els ha agraït el gran esforç que estan fent per a fer front a esta pandèmia».

 

En l’operatiu organitzat este dilluns amb controls de trànsit estàtics i itinerants la Policia Local s’ha procedit a alçar una acta contra un local situat en la platja de Sant Joan, per incompliment de l’horari de tancament.

 

A demés, cap a les 23.00 hores de la nit, s’ha auxiliat a una persona sense llar, que es trobava en la rambla de Méndez Núñez, i que va ser informat per una patrulla de Policia Local de la possibilitat d’ocupar una plaça en l’alberg situat en Ciutat Jardí, i després de manifestar la seua voluntat de voler pernoctar, l’home de 58 anys, va ser traslladat a estes dependències municipals.

Últimes notícies

Espanya s’enfronta a un episodi de calor extrema pròpia de la canícula estiuenca

Espanya encadena dies de calor excepcional per a maig, amb màximes per damunt de 34 graus, nits tropicals i rècords històrics de temperatura sense una clara data de finalització.

Nova marxa de docents recorre el centre de València i pressiona a Educació en plena vaga indefinida

Milers de docents tornen a manifestar-se pel centre de València fins a la Conselleria d'Educació en el tretzé dia de la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària.

Es tanca el termini d’al·legacions a l’informe sobre el llop amb fort xoc entre ecologistes i autonomies

Finalitza el termini per a al·legar a l'informe sexennal sobre el llop ibèric amb un pols entre ecologistes, que demanen reforçar la seua protecció, i comunitats llobateres, que qüestionen la seua mal estat de conservació.

Rafa Mir afronta este dijous un juí per agressió sexual amb petició de més de deu anys de presó

El futbolista Rafa Mir serà jutjat este dijous en l'Audiència de València per presumptes delictes d'agressió sexual i lesions, pels quals la Fiscalia sol·licita 10 anys i mig de presó, mentres el seu defensa insistix que les relacions van ser consentides i demana la seua absolució.

Nou detinguts i set investigats durant les festes de Santa Quiteria a Almassora

La Guàrdia Civil deté a nou persones i investiga a altres set en el dispositiu especial de seguretat de les festes de Santa Quiteria a Almassora, amb més d'un centenar de sancions tramitades.

Nou ajornament en la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident de Les Corts Juliol d'Espanya per presumpta agressió sexual i tracte degradant a dos pacients es posposa de nou, ara a l'1 de juny.

23 detinguts a València i Alacant per ciberestafas a veïns de Cantàbria

La Guàrdia Civil de Cantàbria ha detingut a 23 persones i manté a altres dos investigades a València i Alacant per diverses ciberestafas a càntabres que haurien suposat més de 65.000 euros en perjuís.

CSIF es desmarca de les protestes docents i aposta per negociar amb Educació

CSIF, un dels convocants de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana, desconvoca les protestes per a prioritzar la negociació amb la Conselleria d'Educació després d'aconseguir un acord de pujada salarial i altres millores.