La Policia Local d’Aldaia desallotja una reunió il·legal amb 8 persones

 

Els agents de la Policia Local d’Aldaia, en la comarca de l’Horta (València), que feien faenes de vigilància dissabte passat van haver d’intervindre davant d’una reunió social que s’estava celebrant en un local del municipi i que infringia les restriccions que s’han posat en marxa per a tractar de frenar l’avanç del Covid-19.

 

En l’interior del recinte es trobaven huit persones que van ser sorpreses pels agents de Policia i que s’hauran d’enfrontar a multes que poden oscil·lar entre els 601 i els 30.000 euros per infracció greu. La col·laboració ciutadana va ser clau en esta ocasió per a poder desmantellar esta reunió en una conjuntura d’alt risc per a la Salut Pública.

 

La pressió hospitalària als hospitals del territori valencià és cada volta major, pel que és clau el compliment de les mesures sanitàries i la responsabilitat individual davant del Covid-19.

Últimes notícies

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.