Anuncios

La Policia proposa sancionar a 38 locals d’oci durant el cap de setmana per incomplir la normativa sanitària

 

La Policia de la Generalitat ha fet durant el cap de setmana un total de 149 inspeccions en locals d’oci nocturn i ha proposat sancionar a 38 d’ells per incomplir la normativa sanitària contra el Covid-19 o algun article de la Llei d’Espectacles.

 

Entre elles, destaca la localització d’un restaurant il·legal a la província de València que no tenia ni llicència ni permís i en l’interior del que es trobaven 60 persones. A demés, este mateix local incomplia la normativa anti Covid-19.

 

En altres deu establiments s’han fer actes per l’ús de pipes, excés d’aforament, ballar o no mantindre la distància de seguretat. En concret, en un d’ells, els agents han detingut a una persona per tràfic d’estupefaents. En la província d’Alacant es van inspeccionar també una discoteca i un club, ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

En total, la Policia de la Generalitat ha efectuat 62 actes, 55 d’elles per no portar mascareta o saltar-se el confinament nocturn i altres set per tinença de drogues o armes. En els controls efectuats entre el divendres i el diumenge, els agents policials han advertit a 294 persones per no portar mascareta, fer un ús inadequat de la mateixa o per no guardar la distància de seguretat. A demés, la Unitat Adscrita ha identificat a 173 vehicles i 294 persones.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.