9 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

El PSPV de Castelló suspén de militància a l’alcalde de Benlloc en vacunar-se fora de termini

 

L’executiva provincial del PSPV-PSOE de Castelló ha decidit suspendre de militància a l’alcalde de Benlloc, en la Plana Alta, Àngel Ribés, després de fer-se públic que és un dels càrrecs als que la Conselleria de Sanitat està investigant per haver-se vacunat fora de termini, ja que el seu perfil no s’ajusta als grups de risc corresponents contemplats en la primera etapa de vacunació.

 

L’executiva socialista ha pres esta decisió després d’escoltar al mateix alcalde, a la gestora que dirigix l’agrupació local de Benlloc i als responsables comarcals del partit, i després d’informar l’executiva nacional del PSPV. La suspensió de militància serà comunicada a l’executiva federal perquè tramite el corresponent expedient a l’alcalde, ha informat el partit en un comunicat.

 

Des del PSPV-PSOE s’ha explicat: «Hem volgut actuar amb rapidesa i amb contundència. Hem dit des del primer moment que no consentirem eixes actituds insolidàries. Som un partit que sempre ha defensat el bé comú per damunt d’interessos individuals i ho continuarem fent. De la mateixa manera, s’ha obert una investigació per a determinar si es prenen altres mesures», han assenyalat.

 

En este sentit, els socialistes han instat al Partit Popular i a la resta de formacions polítiques «a prendre exemple» i actuar amb la mateixa diligència en els casos que s’estan donant a conéixer entre els seus càrrecs públics.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.