El PSPV de Castelló suspén de militància a l’alcalde de Benlloc en vacunar-se fora de termini

 

L’executiva provincial del PSPV-PSOE de Castelló ha decidit suspendre de militància a l’alcalde de Benlloc, en la Plana Alta, Àngel Ribés, després de fer-se públic que és un dels càrrecs als que la Conselleria de Sanitat està investigant per haver-se vacunat fora de termini, ja que el seu perfil no s’ajusta als grups de risc corresponents contemplats en la primera etapa de vacunació.

 

L’executiva socialista ha pres esta decisió després d’escoltar al mateix alcalde, a la gestora que dirigix l’agrupació local de Benlloc i als responsables comarcals del partit, i després d’informar l’executiva nacional del PSPV. La suspensió de militància serà comunicada a l’executiva federal perquè tramite el corresponent expedient a l’alcalde, ha informat el partit en un comunicat.

 

Des del PSPV-PSOE s’ha explicat: «Hem volgut actuar amb rapidesa i amb contundència. Hem dit des del primer moment que no consentirem eixes actituds insolidàries. Som un partit que sempre ha defensat el bé comú per damunt d’interessos individuals i ho continuarem fent. De la mateixa manera, s’ha obert una investigació per a determinar si es prenen altres mesures», han assenyalat.

 

En este sentit, els socialistes han instat al Partit Popular i a la resta de formacions polítiques «a prendre exemple» i actuar amb la mateixa diligència en els casos que s’estan donant a conéixer entre els seus càrrecs públics.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.