16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

El PSPV de Castelló suspén de militància a l’alcalde de Benlloc en vacunar-se fora de termini

 

L’executiva provincial del PSPV-PSOE de Castelló ha decidit suspendre de militància a l’alcalde de Benlloc, en la Plana Alta, Àngel Ribés, després de fer-se públic que és un dels càrrecs als que la Conselleria de Sanitat està investigant per haver-se vacunat fora de termini, ja que el seu perfil no s’ajusta als grups de risc corresponents contemplats en la primera etapa de vacunació.

 

L’executiva socialista ha pres esta decisió després d’escoltar al mateix alcalde, a la gestora que dirigix l’agrupació local de Benlloc i als responsables comarcals del partit, i després d’informar l’executiva nacional del PSPV. La suspensió de militància serà comunicada a l’executiva federal perquè tramite el corresponent expedient a l’alcalde, ha informat el partit en un comunicat.

 

Des del PSPV-PSOE s’ha explicat: «Hem volgut actuar amb rapidesa i amb contundència. Hem dit des del primer moment que no consentirem eixes actituds insolidàries. Som un partit que sempre ha defensat el bé comú per damunt d’interessos individuals i ho continuarem fent. De la mateixa manera, s’ha obert una investigació per a determinar si es prenen altres mesures», han assenyalat.

 

En este sentit, els socialistes han instat al Partit Popular i a la resta de formacions polítiques «a prendre exemple» i actuar amb la mateixa diligència en els casos que s’estan donant a conéixer entre els seus càrrecs públics.

Últimes notícies

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.

Els bombers han realitzat 12 intervencions pel vent a Alacant i es decreten tancaments preventius

El vent ha provocat 12 actuacions dels bombers des de les 7.50 hores i ha motivat tancaments de parcs, jardins i del Castell de Santa Bàrbara. Les autoritats mantenen l'alerta groga i demanen precaució en zones arbrades i costaneres.