El PSPV de Castelló suspén de militància a l’alcalde de Benlloc en vacunar-se fora de termini

 

L’executiva provincial del PSPV-PSOE de Castelló ha decidit suspendre de militància a l’alcalde de Benlloc, en la Plana Alta, Àngel Ribés, després de fer-se públic que és un dels càrrecs als que la Conselleria de Sanitat està investigant per haver-se vacunat fora de termini, ja que el seu perfil no s’ajusta als grups de risc corresponents contemplats en la primera etapa de vacunació.

 

L’executiva socialista ha pres esta decisió després d’escoltar al mateix alcalde, a la gestora que dirigix l’agrupació local de Benlloc i als responsables comarcals del partit, i després d’informar l’executiva nacional del PSPV. La suspensió de militància serà comunicada a l’executiva federal perquè tramite el corresponent expedient a l’alcalde, ha informat el partit en un comunicat.

 

Des del PSPV-PSOE s’ha explicat: «Hem volgut actuar amb rapidesa i amb contundència. Hem dit des del primer moment que no consentirem eixes actituds insolidàries. Som un partit que sempre ha defensat el bé comú per damunt d’interessos individuals i ho continuarem fent. De la mateixa manera, s’ha obert una investigació per a determinar si es prenen altres mesures», han assenyalat.

 

En este sentit, els socialistes han instat al Partit Popular i a la resta de formacions polítiques «a prendre exemple» i actuar amb la mateixa diligència en els casos que s’estan donant a conéixer entre els seus càrrecs públics.

Últimes notícies

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als agents morts en el seu 182 aniversari

La Guàrdia Civil d'Alacant va celebrar el 182 aniversari de la seua fundació amb un acte institucional marcat per l'homenatge als agents morts i ferits a Huelva i el reconeixement als guàrdies retirats.

València destina més de 1,8 milions a renovar el sanejament dels Poblats Marítims

L'Ajuntament de València invertix 1,81 milions a modernitzar la xarxa de sanejament dels Poblats Marítims per a millorar l'evacuació d'aigües pluvials i residuals i reforçar la resposta davant pluges intenses.

València i Raig es juguen a Mestalla la permanència i somiar amb Europa

València i Rayo Vallecano, separats per un punt, s'enfronten a Mestalla amb la permanència en joc i la sèptima plaça europea encara a l'abast en LaLiga.

Corberán fixa l’objectiu en els 45 punts davant un Raig finalista europeu

Carlos Corberán insistix que el més ambiciós per al València és aconseguir els 45 punts davant el Rayo Vallecano, finalista europeu, i centra tot el discurs en el pròxim partit a Mestalla.

Carlos Baño s’acull al cas judicial per a no respondre sobre el presumpte frau dels bo comercie

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, evita respondre a l'esquerra sobre el presumpte frau en els bo comercie de 2022 i 2023 en al·legar que el cas està judicialitzat.

Mor als 74 anys Tania Doris, vedete valenciana i mite del Paral·lel barceloní

La vedete valenciana Tania Doris, figura emblemàtica del Paral·lel i diva del Teatre Apol·lo, ha mort als 74 anys després d'una llarga trajectòria en la revista musical i l'espectacle.