El PSPV de Castelló suspén de militància a l’alcalde de Benlloc en vacunar-se fora de termini

 

L’executiva provincial del PSPV-PSOE de Castelló ha decidit suspendre de militància a l’alcalde de Benlloc, en la Plana Alta, Àngel Ribés, després de fer-se públic que és un dels càrrecs als que la Conselleria de Sanitat està investigant per haver-se vacunat fora de termini, ja que el seu perfil no s’ajusta als grups de risc corresponents contemplats en la primera etapa de vacunació.

 

L’executiva socialista ha pres esta decisió després d’escoltar al mateix alcalde, a la gestora que dirigix l’agrupació local de Benlloc i als responsables comarcals del partit, i després d’informar l’executiva nacional del PSPV. La suspensió de militància serà comunicada a l’executiva federal perquè tramite el corresponent expedient a l’alcalde, ha informat el partit en un comunicat.

 

Des del PSPV-PSOE s’ha explicat: «Hem volgut actuar amb rapidesa i amb contundència. Hem dit des del primer moment que no consentirem eixes actituds insolidàries. Som un partit que sempre ha defensat el bé comú per damunt d’interessos individuals i ho continuarem fent. De la mateixa manera, s’ha obert una investigació per a determinar si es prenen altres mesures», han assenyalat.

 

En este sentit, els socialistes han instat al Partit Popular i a la resta de formacions polítiques «a prendre exemple» i actuar amb la mateixa diligència en els casos que s’estan donant a conéixer entre els seus càrrecs públics.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PP exigix mesures per a desbloquejar l’embós de 45.000 valencians en el permís de conduir

El PP en Les Corts ha registrat una iniciativa per a instar el Govern a augmentar examinadors, reforçar Trànsit i llançar un pla de xoc. Denúncia un repartiment desequilibrat i advertix que la llista creix en mil jóvens al mes.

França s’aferma com a destí líder per a inversió industrial i assenyala a Vicky Foods com a exemple

França reivindica el seu atractiu per a projectes industrials i posa d'exemple l'expansió de Vicky Foods. El ministre d'Indústria constata calma empresarial davant la pujada de l'energia.

Empleats de CaixaBank han parat una hora contra la pressió comercial

Empleats de CaixaBank han secundat un atur d'una hora en oficines de tota Espanya per a denunciar la pressió comercial i un mal clima laboral. Els sindicats xifren un 75% de seguiment i reclamen canvis en el model d'objectius.

El ministre d’Indústria francés ressalta la calma empresarial davant la pujada del preu de l’energia

Sébastien Martin ha assenyalat a Gandia que les empreses europees reaccionen amb calma davant la guerra a l'Iran i l'encariment energètic, que preveu que continue. La UE manté reunions diàries per a seguir la situació i reforçar la coordinació.

Catalá celebra la presència de Jordi Sabaté en les Falles i la seua primera mascletà

Jordi Sabaté ha viscut la seua primera mascletà a València després de demanar en X un espai accessible. Catalá ho ha convidat i ha destacat el valor inclusiu del gest.

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV el sobreseïment lliure de la causa penal per la gestió de la DANA a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la investigació si s'obri causa contra Carlos Mazón.

Argüeso demana al TSJCV assumir tota la causa si investiga a Mazón per la DANA

La defensa d'Emilio Argüeso ha sol·licitat que, si el TSJCV admet investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024, atraga tot el procediment. També demana el sobreseïment si l'alt tribunal es declara competent.

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la dana

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV l'arxiu lliure de la causa penal per la gestió de la dana instruïda a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la causa si s'investiga a Carlos Mazón.