Puig creu que les restriccions nocturnes són «suficients» però «preocupació» per les quedades de vesprada

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha considerat que les restriccions nocturnes que regixen actualment en el territori valencià són «suficients» si la resta del dia «s’actua amb responsabilitat», però s’ha mostrat «preocupat» per les quedades de la vesprada.

 

S’ha expressat Puig este dilluns preguntat sobre si existix la possibilitat d’ampliar el toc de queda de cara a Nit de cap d’any davant de l’augment dels contagis. En este sentit, ha defensat que la Generalitat no ha «pres mesures de manera compulsiva i ha analitzat quina era la situació per a intentar donar una resposta serena i equilibrada».

 

«Si hi ha circumstàncies canviants cal actuar», ha afirmat, però ha apuntat que ara mateix, les mesures valencianes són «de les més restrictives d’Espanya en el cas dels horaris», i ha recordat que estan establides en les 23.00 hores i en les 00.00 el dia de Nit de cap d’any.

 

No obstant això, ha afirmat que amb la pandèmia «no hi ha receptes ni un receptari per a buscar solucions immediates», i ha advertit que «qualsevol irresponsabilitat pot acabar afectant molta gent». Respecte al sistema sanitari, ha afirmat que està en una «posició de fortalesa», encara que la situació és «molt preocupant».

Últimes notícies

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.

Propietaris de Les Naus defenen davant la jutgessa que complien els requisits per a comprar els pisos

Huit propietaris investigats del residencial Les Naus, a la platja de Sant Joan dAlacant, asseguren davant la jutgessa que reunien les condicions per a accedir als habitatges. Les declaracions posen el focus en la interpretació de la unitat de convivència i en labast real dels ingressos que shi havien de declarar.

El PSPV presenta una esmena a la totalitat als primers pressupostos de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE ha registrat una esmena a la totalitat als primers pressupostos de la Generalitat de Pérez Llorca, que considera pensats per a satisfer Vox i amb retallades en vivenda, sanitat i educació.