9.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Ribó demana «lentitud i tranquil·litat» per a reduir les restriccions davant del Covid-19

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha demanat este dimarts «lentitud i tranquil·litat» per a reduir i eliminar les restriccions decretades amb la finalitat de frenar l’expansió de la pandèmia dl Covid-19 i advocat per dur a terme una vacunació massiva per a frenar els contagis, a demés d’apel·lar a la «responsabilitat de tots».

 

Ribó s’ha pronunciat d’esta manera en la roda de premsa que ha oferit al costat d’altres representants de Compromís per a parlar de paper dels ajuntaments en la gestió dels fons europeus de recuperació postCovid, preguntat per si és partidari que continuen les restriccions sanitàries establides enfront de la pandèmia.

 

El primer edil ha assenyalat que una qüestió que cal tindre «clara» i en compte són les conseqüències de «voler acabar ràpidament amb les restriccions en les fases anteriors» i ha citat com «un exemple molt clar d’això» la idea de salvar el Nadal. «És clar, salvem el Nadal és un exemple molt clar d’això. Ens ha portat a això», ha dit respecte a l’augment de contagis després d’estes festes.

 

Insistix en mantindre les restriccions

El responsable municipal ha afirmat que s’alegra «moltíssim que este siga el primer dia» en què la incidència acumulada en 14 dies haja baixat dels mil casos per 100.000 habitants, una barrera que es va superar el passat 20 de gener, però ha subratllat que encara d’eixa forma «mil són molts».

 

En este sentit, ha ressaltat que eixa és una xifra que «s’ha de baixar» i ha insistit en mantindre les mesures. Referent a això, ha dit que «si comparem, per exemple, amb les mesures que s’estan prenent en països molt civilitzats com Alemanya» no podem fer-nos «il·lusions. S’ha de baixar a poc a poc el tema», ha manifestat.

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.