El sorteig de l’ONCE deixa 360.000 euros entre Torrevieja i Santa Pola

Una imatge d'arxiu d'un quiosc de venda de l'ONCE

L’ONCE repartix 360.000 euros en dos municipis d’Alacant  | València Diari

 

El passat 10 de gener el cupó de l’ONCE va repartir 200.000 euros en Santa Pola, el Baix Vinalopó, a on es repartiren huit bitllets de 25.000 euros cada un. I en el municipi de Torrevieja, el Baix Segura (Alacant), el sorteig de l’ONCE, que es va celebrar el dissabte 11 de gener, va deixar 160.000 euros.

 

El nou sorteig de l’ONCE, el ‘cuponazo’, repartix tots els divendres, per 3 euros, un premi als cinc números més la sèrie de 9 milions d’euros, i sis segons premis de 100.000 euros a altres extraccions, amb sèrie. I també està l’opció del Cuponaxo XXL que, per 5 euros, el premi puja a 15 milions i 200.000 euros, respectivament, segons ha avançat ‘Información’. 

 

Mª Inmaculada Sánchez Simón ha sigut la venedora que ha repartit els 8 cupons premiats amb 25.000 euros cada un en el seu punt de venda en la plaça Glorieta núm. 4 de Santa Pola. I en Torrevieja, va ser Joaquín Domínguez Crespo qui va repartir la sort en 8 bitllets premiats amb 20.000 cada un, en la porta de l’Hospital de Torrevieja. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.