El sorteig de l’ONCE deixa 360.000 euros entre Torrevieja i Santa Pola

Una imatge d'arxiu d'un quiosc de venda de l'ONCE

L’ONCE repartix 360.000 euros en dos municipis d’Alacant  | València Diari

 

El passat 10 de gener el cupó de l’ONCE va repartir 200.000 euros en Santa Pola, el Baix Vinalopó, a on es repartiren huit bitllets de 25.000 euros cada un. I en el municipi de Torrevieja, el Baix Segura (Alacant), el sorteig de l’ONCE, que es va celebrar el dissabte 11 de gener, va deixar 160.000 euros.

 

El nou sorteig de l’ONCE, el ‘cuponazo’, repartix tots els divendres, per 3 euros, un premi als cinc números més la sèrie de 9 milions d’euros, i sis segons premis de 100.000 euros a altres extraccions, amb sèrie. I també està l’opció del Cuponaxo XXL que, per 5 euros, el premi puja a 15 milions i 200.000 euros, respectivament, segons ha avançat ‘Información’. 

 

Mª Inmaculada Sánchez Simón ha sigut la venedora que ha repartit els 8 cupons premiats amb 25.000 euros cada un en el seu punt de venda en la plaça Glorieta núm. 4 de Santa Pola. I en Torrevieja, va ser Joaquín Domínguez Crespo qui va repartir la sort en 8 bitllets premiats amb 20.000 cada un, en la porta de l’Hospital de Torrevieja. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.