El sorteig de l’ONCE deixa 360.000 euros entre Torrevieja i Santa Pola

Una imatge d'arxiu d'un quiosc de venda de l'ONCE

L’ONCE repartix 360.000 euros en dos municipis d’Alacant  | València Diari

 

El passat 10 de gener el cupó de l’ONCE va repartir 200.000 euros en Santa Pola, el Baix Vinalopó, a on es repartiren huit bitllets de 25.000 euros cada un. I en el municipi de Torrevieja, el Baix Segura (Alacant), el sorteig de l’ONCE, que es va celebrar el dissabte 11 de gener, va deixar 160.000 euros.

 

El nou sorteig de l’ONCE, el ‘cuponazo’, repartix tots els divendres, per 3 euros, un premi als cinc números més la sèrie de 9 milions d’euros, i sis segons premis de 100.000 euros a altres extraccions, amb sèrie. I també està l’opció del Cuponaxo XXL que, per 5 euros, el premi puja a 15 milions i 200.000 euros, respectivament, segons ha avançat ‘Información’. 

 

Mª Inmaculada Sánchez Simón ha sigut la venedora que ha repartit els 8 cupons premiats amb 25.000 euros cada un en el seu punt de venda en la plaça Glorieta núm. 4 de Santa Pola. I en Torrevieja, va ser Joaquín Domínguez Crespo qui va repartir la sort en 8 bitllets premiats amb 20.000 cada un, en la porta de l’Hospital de Torrevieja. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.