7.2 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

El sorteig de l’ONCE deixa 360.000 euros entre Torrevieja i Santa Pola

Una imatge d'arxiu d'un quiosc de venda de l'ONCE

L’ONCE repartix 360.000 euros en dos municipis d’Alacant  | València Diari

 

El passat 10 de gener el cupó de l’ONCE va repartir 200.000 euros en Santa Pola, el Baix Vinalopó, a on es repartiren huit bitllets de 25.000 euros cada un. I en el municipi de Torrevieja, el Baix Segura (Alacant), el sorteig de l’ONCE, que es va celebrar el dissabte 11 de gener, va deixar 160.000 euros.

 

El nou sorteig de l’ONCE, el ‘cuponazo’, repartix tots els divendres, per 3 euros, un premi als cinc números més la sèrie de 9 milions d’euros, i sis segons premis de 100.000 euros a altres extraccions, amb sèrie. I també està l’opció del Cuponaxo XXL que, per 5 euros, el premi puja a 15 milions i 200.000 euros, respectivament, segons ha avançat ‘Información’. 

 

Mª Inmaculada Sánchez Simón ha sigut la venedora que ha repartit els 8 cupons premiats amb 25.000 euros cada un en el seu punt de venda en la plaça Glorieta núm. 4 de Santa Pola. I en Torrevieja, va ser Joaquín Domínguez Crespo qui va repartir la sort en 8 bitllets premiats amb 20.000 cada un, en la porta de l’Hospital de Torrevieja. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Héctor Fort serà baixa a l’Elx després de ser operat del muscle

El lateral cedit pel Barcelona es perdrà els pròxims partits després d'una intervenció exitosa en el muscle esquerre. El termini dependrà de la seua evolució.

El temporal ha deixat almenys 23.000 hectàrees de cultiu afectades i 80 intervencions a València

La Diputació xifra de manera provisional més de 23.000 hectàrees de cultiu afectades i el Consorci de Bombers ha gestionat 306 avisos, amb 80 intervencions. Tretze de les 14 carreteres tallades ja han reobert i es preveu l'obertura de la CV-543 entre hui i demà.

El Consell exigix al Govern obres hidràuliques i anuncia mesures d’urgència després de les pluges

Els vicepresidents del Consell han recorregut municipis de València per a avaluar els efectes del temporal i reclamar infraestructures que reduïsquen els riscos. També han avançat actuacions transitòries mentres la CHJ definix solucions definitives.

Queralt Casas, primera a arribar a 300 partits amb el València Basket

La capitana taronja s'ha convertit en la primera jugadora a firmar 300 partits amb el València Basket. El registre va arribar en la jornada 13 davant el Joventut.

El Vila-real oficialitza l’eixida d’Adrià Altimira amb carta de llibertat

El lateral s'ha desvinculat del club i queda lliure per a firmar en el mercat hivernal després de tres temporades. Esta campanya només ha disputat tres partits de Copa i un de Lliga.

La Generalitat defén que la simplificació administrativa generarà ocupació i riquesa

El Consell ha defés el seu decret de simplificació per a accelerar projectes i atraure inversió, mentres Govern i Compromís alerten de menys controls i riscos ambientals. El debat s'ha intensificat malgrat que la norma encara no s'ha publicat oficialment.

El PSOE avisa que Feijóo oferirà racisme i masclisme institucional si governa

Diana Morant ha vinculat el projecte del PP als seus pactes amb Vox i ha denunciat exemples de 'racisme institucional' i 'masclisme institucional' en diverses autonomies. També ha acusat a Feijóo de mancar de projecte propi, de normalitzar a Vox i ha defés que el PSOE ha expulsat als qui van incórrer en conductes reprotxables.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres de protecció davant danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per urgència obres en llits i barrancs després de pluges que han superat els 200 l/m². Ha demanat agilitzar projectes com el Pedrís, la Saleta o el Magre i ha avançat un balanç de danys, amb la taronja afectada en plena temporada.