Sanitat reforça el telèfon Covid-19 per a resoldre dubtes sobre l’inici del curs escolar

 

La conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha ampliat el servici d’atenció telefònica del número 900 300 555 sobre consultes per coronavirus amb motiu de l’inici del curs escolar. D’esta forma, a les consultes sobre informació general de Covid-19 se sumen els dubtes que puguen presentar des de la comunitat educativa sobre els protocols d’inici de curs.

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ja havia anunciat esta atenció telefònica: «ampliem el servici d’atenció telefònica, que ja estava en marxa per a la població general, a la comunitat educativa, amb informació específica dels protocols escolars, amb l’objectiu d’atendre els dubtes de tota la comunitat educativa i la població escolar puga disposar de tota la informació que requerisca sobre un retorn a les aules segur».

 

Este servici està en marxa de dilluns a diumenge, des de les 8 hores fins a les 20 hores. Fins a les 12 hores d’este dilluns, este telèfon d’atenció a la comunitat ja havia registrat 330 cridades. 

 

Un locutor segons el motiu de consulta

Per a això, el centre de trucades ha arrancat amb 115 llocs coberts, que s’aniran incrementant de manera progressiva fins a arribar als 200 professionals, que han rebut una formació específica impartida per Salut Pública sobre la patologia produïda pel coronavirus i els protocols establits per a la tornada al curs escolar.

 

A través d’una primera locució digital s’anirà dirigint a la persona que telefona a un locutor segons el seu motiu de consulta, ja siga sobre qüestions generals de la malaltia, bé sobre l’inici del curs escolar o bé sobre la simptomatologia compatible amb la Covid-19.

 

De la mateixa manera, hi ha altres dos funcions de pulsació digital específiques que tenen com a objectiu millorar l’atenció sanitària. D’una banda, les persones del centre de cridades recolliran els dubtes o reclamacions de població que ja s’han anomenat amb anterioritat. Estes incidències es remetran als departaments de salut corresponent per a agilitzar la seua tramitació i respondre amb agilitat a la ciutadania.

 

Servici complementari a la pàgina web de conselleria de Sanitat

Este servici del centre de cridades complementa a la informació disponible en el portal específic de coronavirus habilitat en la pàgina web de la conselleria de Sanitat i en l’APP GVA Coronavirus. 

 

En estos servicis la població general té a la seua disposició tota la informació actualitzada de dades, protocols sanitaris, mesures de contenció i accés a demanda de cites mèdiques, a demés de poder fer un test orientatiu sobre la seua simptomatologia completa i ser derivat, si fora necessari, a un centre sanitari. 
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.