16.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

El territori valencià ha fet més de 1,3 milions de proves diagnòstiques des de l’inici de la pandèmia

 

El territori valencià ha fet més d’un total d’1.365.987 proves diagnòstiques des que va començar la pandèmia per Covid-19, cosa que la convertix en la quinta autonomia amb major número, per darrere de Catalunya, Madrid, Andalusia i País Basc.

 

Concretament, les comunitats autònomes han notificat al Ministeri de Sanitat que, fins al 19 de novembre, han dut a terme un total de 17.249.511 proves diagnòstiques. D’estes, 15.614.262 són PCR i 1.635.249 són test d’antígens.

 

En l’última setmana, del 13 al 19 de novembre, les comunitats han fet un total de 726.277 PCR, una mitjana de 103.753 proves al dia. D’eixe total en els últims set dies, 73.892 s’han fet en el territori. A demés, des del 13 al 19 de novembre, les comunitats autònomes han dut a terme un total de 301.710 test d’antígens (43.101 de mitjana al dia), d’ells 11.544 ací.

 

Sumats a les PCR fetes, suposen un total d’1.027.987 proves diagnòstiques fetes en este període, 146.855 al dia. En el territori valencià, el total se situa 85.436 proves. Augmenta d’esta forma un 7% el número de proves diagnòstiques fetes, amb una taxa de 366,23 per cada 1.000 habitants, que en el territori valencià és de 273,27.

Últimes notícies

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.