El territori valencià ha fet més de 1,3 milions de proves diagnòstiques des de l’inici de la pandèmia

 

El territori valencià ha fet més d’un total d’1.365.987 proves diagnòstiques des que va començar la pandèmia per Covid-19, cosa que la convertix en la quinta autonomia amb major número, per darrere de Catalunya, Madrid, Andalusia i País Basc.

 

Concretament, les comunitats autònomes han notificat al Ministeri de Sanitat que, fins al 19 de novembre, han dut a terme un total de 17.249.511 proves diagnòstiques. D’estes, 15.614.262 són PCR i 1.635.249 són test d’antígens.

 

En l’última setmana, del 13 al 19 de novembre, les comunitats han fet un total de 726.277 PCR, una mitjana de 103.753 proves al dia. D’eixe total en els últims set dies, 73.892 s’han fet en el territori. A demés, des del 13 al 19 de novembre, les comunitats autònomes han dut a terme un total de 301.710 test d’antígens (43.101 de mitjana al dia), d’ells 11.544 ací.

 

Sumats a les PCR fetes, suposen un total d’1.027.987 proves diagnòstiques fetes en este període, 146.855 al dia. En el territori valencià, el total se situa 85.436 proves. Augmenta d’esta forma un 7% el número de proves diagnòstiques fetes, amb una taxa de 366,23 per cada 1.000 habitants, que en el territori valencià és de 273,27.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.