9.1 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

El territori valencià ha fet més de 1,3 milions de proves diagnòstiques des de l’inici de la pandèmia

 

El territori valencià ha fet més d’un total d’1.365.987 proves diagnòstiques des que va començar la pandèmia per Covid-19, cosa que la convertix en la quinta autonomia amb major número, per darrere de Catalunya, Madrid, Andalusia i País Basc.

 

Concretament, les comunitats autònomes han notificat al Ministeri de Sanitat que, fins al 19 de novembre, han dut a terme un total de 17.249.511 proves diagnòstiques. D’estes, 15.614.262 són PCR i 1.635.249 són test d’antígens.

 

En l’última setmana, del 13 al 19 de novembre, les comunitats han fet un total de 726.277 PCR, una mitjana de 103.753 proves al dia. D’eixe total en els últims set dies, 73.892 s’han fet en el territori. A demés, des del 13 al 19 de novembre, les comunitats autònomes han dut a terme un total de 301.710 test d’antígens (43.101 de mitjana al dia), d’ells 11.544 ací.

 

Sumats a les PCR fetes, suposen un total d’1.027.987 proves diagnòstiques fetes en este període, 146.855 al dia. En el territori valencià, el total se situa 85.436 proves. Augmenta d’esta forma un 7% el número de proves diagnòstiques fetes, amb una taxa de 366,23 per cada 1.000 habitants, que en el territori valencià és de 273,27.

Últimes notícies

86-73: el València doblega al Partizan i tanca la primera tornada al capdamunt

El València Basket va véncer 86-73 a un Partizan en millora després d'anar a remolc durant gran part del dol. Va remuntar amb Thompson i el rebot ofensiu per a tancar la primera volta a dalt.

L’Elx tanca 24-25 amb 7 milions de pèrdues i preveu 15 de benefici en 25-26

La junta d'accionistes va aprovar uns comptes amb prop de 7 milions en negatiu i un pressupost que anticipa 15 milions de benefici en 2025-26. El club va eixir del concurs de creditors i mantindrà la inversió en plantilla i infraestructures.

El Govern designa a Zulima Pérez per a tancar amb Martínez Mus la comissió mixta de la DANA

El Govern ha designat a Zulima Pérez com a interlocutora per a concretar amb Vicente Martínez Mus la comissió mixta de la DANA. Les dos parts han fixat una reunió el 9 de gener per a acordar la seua constitució i definir el seu funcionament.

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.

Anticicló en Nit de cap d’any: més fred i boires denses a l’interior

El dimecres de Nit de cap d'any estarà marcat per un anticicló que deixarà temps estable, descens tèrmic i boires persistents a l'interior. Aemet preveu gelades generalitzades i tramuntana a l'Empordà.

Detingut un veí per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un veí de l'immoble ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb l'incendi registrat el dilluns a Crevillent. Una jove de 25 anys va morir a l'hospital i va haver-hi una evacuació massiva.

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.