El territori valencià ha fet més de 1,3 milions de proves diagnòstiques des de l’inici de la pandèmia

 

El territori valencià ha fet més d’un total d’1.365.987 proves diagnòstiques des que va començar la pandèmia per Covid-19, cosa que la convertix en la quinta autonomia amb major número, per darrere de Catalunya, Madrid, Andalusia i País Basc.

 

Concretament, les comunitats autònomes han notificat al Ministeri de Sanitat que, fins al 19 de novembre, han dut a terme un total de 17.249.511 proves diagnòstiques. D’estes, 15.614.262 són PCR i 1.635.249 són test d’antígens.

 

En l’última setmana, del 13 al 19 de novembre, les comunitats han fet un total de 726.277 PCR, una mitjana de 103.753 proves al dia. D’eixe total en els últims set dies, 73.892 s’han fet en el territori. A demés, des del 13 al 19 de novembre, les comunitats autònomes han dut a terme un total de 301.710 test d’antígens (43.101 de mitjana al dia), d’ells 11.544 ací.

 

Sumats a les PCR fetes, suposen un total d’1.027.987 proves diagnòstiques fetes en este període, 146.855 al dia. En el territori valencià, el total se situa 85.436 proves. Augmenta d’esta forma un 7% el número de proves diagnòstiques fetes, amb una taxa de 366,23 per cada 1.000 habitants, que en el territori valencià és de 273,27.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.