14.1 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

València Turisme participa en la primera fira turística virtual italiana

 

València Turisme, marca turística del Patronat Provincial de Turisme de València, participarà des d’este dimarts, 1 de desembre, i fins al 3 de desembre en la primera fira turística virtual del mercat italià, la VR-Spagna-2020, com a destinació patrocinadora de l’acte juntament amb Andalusia i Eivissa.

 

La VR-Spagna-2020 està promoguda per Turespaña, a través de les seues Oficines de Turisme d’Espanya (OETs) en Roma i Milà. Es tracta d’un projecte innovador en línia, dirigit tant a professionals com a públic general, que reproduirà durant tres dies en internet l’experiència d’un certamen turístic físic. 

 

Els estands seran gestionats per tècnics de cada destinació, que atendran els visitants d’igual manera que en un acte presencial d’estes característiques, a través de reunions virtuals concertades, videoxats i presentacions públiques. D’esta manera, se substituirà la gestió presencial per la virtual d’una manera immersiva, des del lloc d’origen de cada participant. 

 

 

València Turisme oferirà productes turístics de la província

València Turisme oferirà en el seu espai l’oferta actual d’experiències i productes turístics de la província, i tota classe d’informació complementària del territori, juntament amb les propostes singulars de Gandia i Cullera, que participen com coexpositores.

 

Itàlia és un dels principals mercats internacionals d’interès per a la província de València, pel que esta acció suma rellevància de cara a la reobertura de vols internacionals l’any que ve, en funció de l’evolució de la pandèmia actual. 

 

A demés dels representants de la província de València, també participen en esta fira turística virtual les marques Visit València, Visit Benidorm, Patronato Costa Blanca i Turisme Comunitat Valenciana. Una de les àrees de desplegament de l’Estratègia GO! Diputació de València és la ‘Cultura de Govern Obert’ amb els objectius d’enfortir la cultura de transparència i obertura cap als ajuntaments i la societat.

Últimes notícies

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.

Ford Almussafes suma dos dies de parada per ERTO en la planta de motors

Ford Almussafes ha afegit dos dies de parada total en la planta de motors, el 26 de gener i el 2 de febrer, dins de l'ERTO en vigor. La mesura afecta a totes les línies excepte blocs i servicis indirectes i se suma al calendari acordat per a gener i febrer.

Pérez Llorca reclama una proposta seriosa i rigorosa de finançament autonòmic

El president ha lamentat l'absència d'una proposta concreta del Govern després de l'últim Consell de Política Fiscal i Financera i ha demanat un debat transparent i conjunt.