13.3 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

València Turisme participa en la primera fira turística virtual italiana

 

València Turisme, marca turística del Patronat Provincial de Turisme de València, participarà des d’este dimarts, 1 de desembre, i fins al 3 de desembre en la primera fira turística virtual del mercat italià, la VR-Spagna-2020, com a destinació patrocinadora de l’acte juntament amb Andalusia i Eivissa.

 

La VR-Spagna-2020 està promoguda per Turespaña, a través de les seues Oficines de Turisme d’Espanya (OETs) en Roma i Milà. Es tracta d’un projecte innovador en línia, dirigit tant a professionals com a públic general, que reproduirà durant tres dies en internet l’experiència d’un certamen turístic físic. 

 

Els estands seran gestionats per tècnics de cada destinació, que atendran els visitants d’igual manera que en un acte presencial d’estes característiques, a través de reunions virtuals concertades, videoxats i presentacions públiques. D’esta manera, se substituirà la gestió presencial per la virtual d’una manera immersiva, des del lloc d’origen de cada participant. 

 

 

València Turisme oferirà productes turístics de la província

València Turisme oferirà en el seu espai l’oferta actual d’experiències i productes turístics de la província, i tota classe d’informació complementària del territori, juntament amb les propostes singulars de Gandia i Cullera, que participen com coexpositores.

 

Itàlia és un dels principals mercats internacionals d’interès per a la província de València, pel que esta acció suma rellevància de cara a la reobertura de vols internacionals l’any que ve, en funció de l’evolució de la pandèmia actual. 

 

A demés dels representants de la província de València, també participen en esta fira turística virtual les marques Visit València, Visit Benidorm, Patronato Costa Blanca i Turisme Comunitat Valenciana. Una de les àrees de desplegament de l’Estratègia GO! Diputació de València és la ‘Cultura de Govern Obert’ amb els objectius d’enfortir la cultura de transparència i obertura cap als ajuntaments i la societat.

Últimes notícies

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.

Oliva cancel·la la cavalcada de Reis per la pluja i Xàtiva l’ajorna al 6

La previsió de pluges per la borrasca Francis ha obligat a Oliva a cancel·lar la cavalcada del 5 de gener. Xàtiva la trasllada al dia 6 al migdia i manté les visites del dia 5.

Una setmana sense rastre de tres valencians a Indonèsia després del naufragi

Una setmana després del naufragi del KM Putri Sakinah en Padar, la busca de tres valencians seguix sense resultats per la mala mar. La Policia investiga possibles negligències i les autoritats amplien la prohibició de navegació.