València Turisme participa en la primera fira turística virtual italiana

 

València Turisme, marca turística del Patronat Provincial de Turisme de València, participarà des d’este dimarts, 1 de desembre, i fins al 3 de desembre en la primera fira turística virtual del mercat italià, la VR-Spagna-2020, com a destinació patrocinadora de l’acte juntament amb Andalusia i Eivissa.

 

La VR-Spagna-2020 està promoguda per Turespaña, a través de les seues Oficines de Turisme d’Espanya (OETs) en Roma i Milà. Es tracta d’un projecte innovador en línia, dirigit tant a professionals com a públic general, que reproduirà durant tres dies en internet l’experiència d’un certamen turístic físic. 

 

Els estands seran gestionats per tècnics de cada destinació, que atendran els visitants d’igual manera que en un acte presencial d’estes característiques, a través de reunions virtuals concertades, videoxats i presentacions públiques. D’esta manera, se substituirà la gestió presencial per la virtual d’una manera immersiva, des del lloc d’origen de cada participant. 

 

 

València Turisme oferirà productes turístics de la província

València Turisme oferirà en el seu espai l’oferta actual d’experiències i productes turístics de la província, i tota classe d’informació complementària del territori, juntament amb les propostes singulars de Gandia i Cullera, que participen com coexpositores.

 

Itàlia és un dels principals mercats internacionals d’interès per a la província de València, pel que esta acció suma rellevància de cara a la reobertura de vols internacionals l’any que ve, en funció de l’evolució de la pandèmia actual. 

 

A demés dels representants de la província de València, també participen en esta fira turística virtual les marques Visit València, Visit Benidorm, Patronato Costa Blanca i Turisme Comunitat Valenciana. Una de les àrees de desplegament de l’Estratègia GO! Diputació de València és la ‘Cultura de Govern Obert’ amb els objectius d’enfortir la cultura de transparència i obertura cap als ajuntaments i la societat.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.