València Turisme participa en la primera fira turística virtual italiana

 

València Turisme, marca turística del Patronat Provincial de Turisme de València, participarà des d’este dimarts, 1 de desembre, i fins al 3 de desembre en la primera fira turística virtual del mercat italià, la VR-Spagna-2020, com a destinació patrocinadora de l’acte juntament amb Andalusia i Eivissa.

 

La VR-Spagna-2020 està promoguda per Turespaña, a través de les seues Oficines de Turisme d’Espanya (OETs) en Roma i Milà. Es tracta d’un projecte innovador en línia, dirigit tant a professionals com a públic general, que reproduirà durant tres dies en internet l’experiència d’un certamen turístic físic. 

 

Els estands seran gestionats per tècnics de cada destinació, que atendran els visitants d’igual manera que en un acte presencial d’estes característiques, a través de reunions virtuals concertades, videoxats i presentacions públiques. D’esta manera, se substituirà la gestió presencial per la virtual d’una manera immersiva, des del lloc d’origen de cada participant. 

 

 

València Turisme oferirà productes turístics de la província

València Turisme oferirà en el seu espai l’oferta actual d’experiències i productes turístics de la província, i tota classe d’informació complementària del territori, juntament amb les propostes singulars de Gandia i Cullera, que participen com coexpositores.

 

Itàlia és un dels principals mercats internacionals d’interès per a la província de València, pel que esta acció suma rellevància de cara a la reobertura de vols internacionals l’any que ve, en funció de l’evolució de la pandèmia actual. 

 

A demés dels representants de la província de València, també participen en esta fira turística virtual les marques Visit València, Visit Benidorm, Patronato Costa Blanca i Turisme Comunitat Valenciana. Una de les àrees de desplegament de l’Estratègia GO! Diputació de València és la ‘Cultura de Govern Obert’ amb els objectius d’enfortir la cultura de transparència i obertura cap als ajuntaments i la societat.

Últimes notícies

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.

Condemnat a dos anys i mig de presó per patronejar una patera amb 18 immigrants a la deriva davant Calp

Un home ha sigut condemnat a dos anys i mig de presó per dirigir una patera amb 18 immigrants, quatre d’ells menors, entre Algèria i Alacant, que va quedar a la deriva davant la costa de Calp sense combustible.