19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

València Turisme participa en la primera fira turística virtual italiana

 

València Turisme, marca turística del Patronat Provincial de Turisme de València, participarà des d’este dimarts, 1 de desembre, i fins al 3 de desembre en la primera fira turística virtual del mercat italià, la VR-Spagna-2020, com a destinació patrocinadora de l’acte juntament amb Andalusia i Eivissa.

 

La VR-Spagna-2020 està promoguda per Turespaña, a través de les seues Oficines de Turisme d’Espanya (OETs) en Roma i Milà. Es tracta d’un projecte innovador en línia, dirigit tant a professionals com a públic general, que reproduirà durant tres dies en internet l’experiència d’un certamen turístic físic. 

 

Els estands seran gestionats per tècnics de cada destinació, que atendran els visitants d’igual manera que en un acte presencial d’estes característiques, a través de reunions virtuals concertades, videoxats i presentacions públiques. D’esta manera, se substituirà la gestió presencial per la virtual d’una manera immersiva, des del lloc d’origen de cada participant. 

 

 

València Turisme oferirà productes turístics de la província

València Turisme oferirà en el seu espai l’oferta actual d’experiències i productes turístics de la província, i tota classe d’informació complementària del territori, juntament amb les propostes singulars de Gandia i Cullera, que participen com coexpositores.

 

Itàlia és un dels principals mercats internacionals d’interès per a la província de València, pel que esta acció suma rellevància de cara a la reobertura de vols internacionals l’any que ve, en funció de l’evolució de la pandèmia actual. 

 

A demés dels representants de la província de València, també participen en esta fira turística virtual les marques Visit València, Visit Benidorm, Patronato Costa Blanca i Turisme Comunitat Valenciana. Una de les àrees de desplegament de l’Estratègia GO! Diputació de València és la ‘Cultura de Govern Obert’ amb els objectius d’enfortir la cultura de transparència i obertura cap als ajuntaments i la societat.

Últimes notícies

Retards en L1 i L2 de Metrovalencia per un senglar en les vies

La presència d'un senglar en les vies entre Burjassot, Entroncament i Campanar ha obligat a reduir la velocitat i ha generat demores en L1 i L2, mentres el Seprona intenta capturar-ho.

Rescaten a un matrimoni atrapat en esfondrar-se el sostre de la seua vivenda a Elda

Un matrimoni ha sigut rescatat després de quedar atrapat per la solsida del sostre de la seua vivenda de dos plantes a Elda. Els dos han sigut traslladats a l'hospital després de la primera assistència.

Localitzen en el Palau de Llíria ‘La Camusa’ de Sorolla, desapareguda des dels 70

La Policia Nacional ha recuperat el retrat 'La Camusa' de Joaquín Sorolla en el Palau de Llíria, al costat de dos obres de José Moreno Carbonero. Les peces van pertànyer a l'extinta Societat Espanyola d'Amics de l'Art i passaran a la disposició de l'Estat en constatar-se la seua titularitat pública.

Catorze artistes valencians exploren el cos en ‘Cos. Resistència. Combat’

L'esbarzer de la Saïdia inaugura este divendres 'Cos. Resistència. Combat', amb 14 artistes valencians que exploren el cos com a territori de resistència des de l'esport, la sexualitat i la guerra. La mostra recorre a fotografia, il·lustració, escultura, videoart i performance i inclou un homenatge a Roberta Marrero.

Localitzen en el Palau de Llíria el quadre de Sorolla ‘La Camusa’, desaparegut en els 70

La Policia ha recuperat el retrat d'Isabel de Borbó pintat per Sorolla, al costat de dos obres de Moreno Carbonero, després de rastrejar la seua procedència a Llíria. Les peces van pertànyer a l'extinta Societat Espanyola d'Amics de l'Art i passaran a la disposició de l'Estat.

El BOE detalla la Comissió Mixta després de la dana i fixa la seua estrena el 18 de febrer

El BOE publica el Reial decret que crea la Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana en la Comunitat Valenciana. La primera reunió està prevista per al 18 de febrer.

Kenneth encara el Benidorm Fest com a favorit amb ‘Els ulls no mentixen’

L'artista arriba al compte arrere del Benidorm Fest com un dels més votats en reproduccions amb 'Els ulls no mentixen', a punt del milió, i promet un directe explosiu.

Detinguts a València un notari i dos advocats per espoli a una octogenària amb alzheimer

La Policia Nacional ha arrestat a València a un notari, dos advocats i altres dos persones pel presumpte espoli del patrimoni d'una dona de 80 anys amb alzheimer. Les operacions van incloure vendes infravalorades, doble assessorament i un intent de suprimir el seu usdefruit.