Mastodon
25.9 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

L’Ajuntament de Xirivella incorpora huit agents nous a la Policia Local

 

La Policia Local de Xirivella, en la comarca de l’Horta Nord (València), completarà abans de cap d’any la incorporació de huit nous agents. D’ells, dos s’han incorporat ja a través del torn de mobilitat, i els sis restants ho faran en unes setmanes en la modalitat de torn lliure.

 

Les entrades en plantilla es produïxen en un moment delicat des de la perspectiva de la seguretat ciutadana. L’estat d’alarma comporta un esforç addicional en el control de moviments, aforaments i horaris.

 

«La ciutadania està assumint un sacrifici descomunal amb les successives restriccions, i la nostra obligació és garantir que tot el món complisca les normes i que ningú pose en perill la salut col·lectiva», afirma l’alcalde Michel Montaner. «No és una faena fàcil ni assignable únicament a les forces de seguretat; és una faena que ens correspon a tots», explica Montaner.

 

La incorporació d’agents ve acompanyada de l’adquisició d’un nou cotxe patrulla, equipat amb els últims avanços tecnològics en matèria policial. Per a no dependre de les cessions  de la Direcció General de Trànsit, la Policia Local de Xirivella ha adquirit també un aparell que «ens permetrà controlar amb la màxima eficàcia i autonomia la conducció baix els efectes de l’alcohol», destaca el comissari cap.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 4 anys després de caure des d’un quint pis a Calp

La menor va caure de matinada des del balcó d'un quint pis i va morir cinc dies després a Alacant. La policia judicial investiga l'accident.

Marcelino reivindica l’ambició del Vila-real i recolza a Partey abans del Tottenham

El tècnic del Vila-real assegura que l'equip arriba amb il·lusió de guanyar en el seu debut europeu i defén la presumpció d'innocència de Thomas Partey.

Foyth assenyala el debut davant el Tottenham com una gran oportunitat

El defensa del Vila-real, ex del club londinenc, anticipa un partit molt físic en la primera jornada i reclama confiança en les pròpies virtuts. Considera clau arrancar el camí europeu amb bon peu.

La Xarxa per Palestina alça el seu tancament en la UV després d’un acord amb el rectorat

El node valencià de la Xarxa Universitària per Palestina posa fi al tancament en La Nau després de firmar amb la Universitat de València un acord amb seguiment i mesures. El pacte inclou condemna, revisió de col·laboracions i un grup de treball mensual.

Detinguda una cuidadora per estafar més de 30.000 euros a una anciana a Calp

Una dona de 46 anys va ser arrestada per usar sense permís la targeta de l'anciana a la qual atenia. La Guàrdia Civil li atribuïx més de 40 extraccions nocturnes.

El Consell entregarà a la jutgessa els recursos periodístics del Cecopi si els sol·licita

Emergències garantix que, si la jutgessa ho requerix, posarà a disposició els recursos periodístics gravats en el Cecopi el 29 d'octubre, dia de la dana. S'insistix que no existix una gravació oficial de la reunió.

El BOE publica el conveni del torró i massapans 2025 amb pujada salarial del 3% retroactiva

Les taules salarials del conveni estatal del torró i massapans per a 2025 fixen una alça del 3% amb efectes des de l'1 de gener. Hi haurà ajust per IPC de fins a 1 punt.

Donya Sofia recolza a Elx un congrés amb els últims avanços en malalties neurodegeneratives

La reina Sofía ha inaugurat a Elx el Congrés Internacional sobre Malalties Neurodegeneratives, que reunix fins al dia 18 a una trentena d'experts. El fòrum aborda avanços en biomarcadores, teràpies gèniques, neuroimatgeria i enfocament sociosanitari.