L’Ajuntament de Xirivella incorpora huit agents nous a la Policia Local

 

La Policia Local de Xirivella, en la comarca de l’Horta Nord (València), completarà abans de cap d’any la incorporació de huit nous agents. D’ells, dos s’han incorporat ja a través del torn de mobilitat, i els sis restants ho faran en unes setmanes en la modalitat de torn lliure.

 

Les entrades en plantilla es produïxen en un moment delicat des de la perspectiva de la seguretat ciutadana. L’estat d’alarma comporta un esforç addicional en el control de moviments, aforaments i horaris.

 

«La ciutadania està assumint un sacrifici descomunal amb les successives restriccions, i la nostra obligació és garantir que tot el món complisca les normes i que ningú pose en perill la salut col·lectiva», afirma l’alcalde Michel Montaner. «No és una faena fàcil ni assignable únicament a les forces de seguretat; és una faena que ens correspon a tots», explica Montaner.

 

La incorporació d’agents ve acompanyada de l’adquisició d’un nou cotxe patrulla, equipat amb els últims avanços tecnològics en matèria policial. Per a no dependre de les cessions  de la Direcció General de Trànsit, la Policia Local de Xirivella ha adquirit també un aparell que «ens permetrà controlar amb la màxima eficàcia i autonomia la conducció baix els efectes de l’alcohol», destaca el comissari cap.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.