L’Ajuntament de Xirivella incorpora huit agents nous a la Policia Local

 

La Policia Local de Xirivella, en la comarca de l’Horta Nord (València), completarà abans de cap d’any la incorporació de huit nous agents. D’ells, dos s’han incorporat ja a través del torn de mobilitat, i els sis restants ho faran en unes setmanes en la modalitat de torn lliure.

 

Les entrades en plantilla es produïxen en un moment delicat des de la perspectiva de la seguretat ciutadana. L’estat d’alarma comporta un esforç addicional en el control de moviments, aforaments i horaris.

 

«La ciutadania està assumint un sacrifici descomunal amb les successives restriccions, i la nostra obligació és garantir que tot el món complisca les normes i que ningú pose en perill la salut col·lectiva», afirma l’alcalde Michel Montaner. «No és una faena fàcil ni assignable únicament a les forces de seguretat; és una faena que ens correspon a tots», explica Montaner.

 

La incorporació d’agents ve acompanyada de l’adquisició d’un nou cotxe patrulla, equipat amb els últims avanços tecnològics en matèria policial. Per a no dependre de les cessions  de la Direcció General de Trànsit, la Policia Local de Xirivella ha adquirit també un aparell que «ens permetrà controlar amb la màxima eficàcia i autonomia la conducció baix els efectes de l’alcohol», destaca el comissari cap.

Últimes notícies

Vagues en cadena en Metrovalencia des del 22 de juny per l’estancament del conveni

El Sindicat Independent Ferroviari ha convocat vagues en Metrovalencia i TRAM d’Alacant a partir del 22 de juny per bloqueig en el conveni col·lectiu d’FGV, que se sumen als paros ja actius de SEMAF.

Pérez Llorca demana al professorat que pose fi a la vaga i negocie amb la Generalitat

El president de la Generalitat ha instat el professorat de l’ensenyament públic no universitari a reflexionar sobre la vaga indefinida i a acceptar la proposta educativa del Consell, que considera més ambiciosa que el decret de ratios del Govern central.

Pérez Llorca defensa que estar al costat de les víctimes de la DANA és clau per a una recuperació seriosa

Juanfran Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha demostrat serietat en la recuperació de la DANA de 2024, amb quasi totes les infraestructures acabades i ajudes a les víctimes mortals en marxa.

L’empresa alcoiana Texol cus més de 6.300 peces per a vestir León XIV en la seua visita a Espanya

L’empresa alcoiana Texol ha produït més de 6.300 peces litúrgiques per a León XIV i el seu seguici en els actes de la visita papal a Madrid, Barcelona i Canàries, amb més de 4.000 metres de teixits exclusius.

Les llegendes del València preparen un homenatge especial a Jaume Doménech a Catadau

Jaume Doménech tornarà a calçar-se els guants este dissabte en un partit homenatge organitzat per les llegendes del València CF al camp municipal de Catadau.

Consumidors en alerta: el Govern central demana al Consell que frene l’engany amb l’arròs valencià

El Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 ha instat la Generalitat a reforçar els controls sobre l’etiquetatge de l’arròs i a sancionar possibles fraus que confonguen el consumidor sobre l’origen valencià del producte.

Quatre detinguts a València i Algemesí per explotar treballadors estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut quatre persones a València i Algemesí per contractar treballadors estrangers, molts en situació irregular, sense contracte ni alta en la Seguretat Social, tant en una barberia com en camps de tarongers.

Tres joves detinguts per robar joies a gent major en Alfarrasí i Guadasséquies

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal que assaltava veïnes d’edat avançada en Alfarrasí i Guadasséquies per furtar-los joies. Han detingut un home i dues dones a Múrcia, i dos d’ells ja han ingressat en presó provisional.