12.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

L’Ajuntament de Xirivella incorpora huit agents nous a la Policia Local

 

La Policia Local de Xirivella, en la comarca de l’Horta Nord (València), completarà abans de cap d’any la incorporació de huit nous agents. D’ells, dos s’han incorporat ja a través del torn de mobilitat, i els sis restants ho faran en unes setmanes en la modalitat de torn lliure.

 

Les entrades en plantilla es produïxen en un moment delicat des de la perspectiva de la seguretat ciutadana. L’estat d’alarma comporta un esforç addicional en el control de moviments, aforaments i horaris.

 

«La ciutadania està assumint un sacrifici descomunal amb les successives restriccions, i la nostra obligació és garantir que tot el món complisca les normes i que ningú pose en perill la salut col·lectiva», afirma l’alcalde Michel Montaner. «No és una faena fàcil ni assignable únicament a les forces de seguretat; és una faena que ens correspon a tots», explica Montaner.

 

La incorporació d’agents ve acompanyada de l’adquisició d’un nou cotxe patrulla, equipat amb els últims avanços tecnològics en matèria policial. Per a no dependre de les cessions  de la Direcció General de Trànsit, la Policia Local de Xirivella ha adquirit també un aparell que «ens permetrà controlar amb la màxima eficàcia i autonomia la conducció baix els efectes de l’alcohol», destaca el comissari cap.

Últimes notícies

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.

Mor un jove de 19 anys en ennuegar-se amb un grilló de mandarina a Alacant

Un jove de 19 anys ha mort a la Platja de Sant Joan després d'ennuegar-se amb un grilló de mandarina mentres estava amb amics. Els equips d'emergència no han aconseguit reanimar-ho i s'ha ordenat l'autòpsia.

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.

Final per la supervivència: Getafe i València es juguen aire en el Coliseum

Getafe i València disputen un dol directe per la permanència. Els azulones arriben en mala ratxa i amb tres reforços, mentres els che busquen el seu primer triomf fora.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.

Montero critica als barons del PP per parlar sense propostes sobre finançament autonòmic

La vicepresidenta primera ha retret al PP que convoque un cim per a debatre sense plantejar alternatives i ha defés una proposta de 21.000 milions.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada entre dolor i pau i demana justícia

L'única supervivent adulta del naufragi a Indonèsia ha agraït el suport en el funeral a València i ha reclamat una justícia sense odi ni rancor. La família demana a la societat que no s'oblide i recorda que seguix desaparegut un xiquet.

El PSPV impulsa mocions en tots els ajuntaments per a recolzar el nou model de finançament

El PSPV-PSOE presentarà mocions en tots els ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a recolzar el nou sistema de finançament autonòmic. La proposta preveu 21.000 milions extra i 3.669 per a la Comunitat en 2027, amb impacte directe en servicis públics