Alacant demana el trasllat dels festius de les Fogueres a setembre

Foguera d'Alacant

L’Ajuntament pretén celebrar la festa en setembre, una data condicionada per l’evolució de la pandèmia | Wikipedia

 

La comissió de Presidència de l’Ajuntament d’Alacant ha acordat este divendres per unanimitat sol·licitar a la Generalitat el trasllat dels festius de Fogueres previstos per al 22 i el 24 de juny al 3 i 4 de setembre. En el primer dels casos se sol·licita al Consell que la festa local prevista per al 22 de juny es canvie pel 3 de setembre. En el segon, es demana a la Generalitat que tinga a bé modificar la festa autonòmica del 24 de juny al 4 de setembre.

 

El canvi de dates, que ha de ser ratificat en el ple ordinari del pròxim dijous, es produïx per a adaptar les festivitats a la previsió de celebrar la festa de Fogueres en la primera setmana del mes de setembre, situació que seguix condicionada per l’evolució de la pandèmia i subjecta a garantir en primer lloc l’adequada protecció sanitària de tots els veïns de la ciutat d’Alacant.

 

Sense anar més lluny, Madrid cancel·lava ahir totes les festes i verbenes programades fins al mes de novembre a causa de la pandèmia del coronavirus.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.