Alba Carrillo munta un ‘espectacle’ després del ‘poli’ de la seua mare

Alba Carrillo una vegada més esclata i munta una gorda en els passadissos de Telecinco després d’escoltar les preguntes que se li havien fet a la seua mare, Lucía Pariente, en el ‘PoliDeluxe‘ d’este dissabte.

Un ‘PoliDeluxe’ que enfada molt a Alba Carrillo, quin és el motiu?

«S’està embolicant en el passadís perquè sembla que alba li està armant un sidral a la seua mare acollonant«, avançava Jorge Javier Vázquez. «Alba està molt enfadada perquè només es parlava d’ella i no de la vida de la seua mare«, afegia Emmy Russ, que ho havia presenciat tot.

<

>

Declaracions de testimonis

Víctor Sandoval, que havia estat al costat d’Alba Carrillo durant la seua explosió contra el programa, assegurava: «Se sent enganyada perquè li van dir que no anava a haver-hi preguntes seues, que eren totes de ‘Secret Story’. Estava molt enfadada«, assegurava el col·laborador.

Rafa Mora, per part seua, ha contat el que ell ha vist en primera persona: «Estava muntant-li un pitote a la seua mare i ella aguantant l’aiguat. Alba li ha recriminat a la seua mare que s’ha fet tot el ‘PoliDeluxe’ parlant d’ella«, afegia el col·laborador.

Rocío Durán, una de les redactores del programa, ha entrat en plató per a explicar com s’ha trobat a Alba Carrillo després de la nit més sincera de Lucía Pariente: «Ens ha insultat a tots els redactors. La va prendre amb mi i em va dir bruta. A més, ens va dir que no sabia on ens havíem tret la carrera de periodisme«, assegurava la redactora.

«Ha llançat improperis per a tots. Ha dit que som molt poc professionals, que no sabem fer el nostre treball bé i que li hem fet una feina«, assegurava Rafa Mora, que havia estat testimoni en tot moment de l’empipament de la filla de Lucía Pariente.

<

>

La directora de ‘Sábado Deluxe’ ho aclareix tot

Patricia ha volgut buidar tots els dubtes i ha assegurat que Lucía Pariente sí que era coneixedora que se li anaven a realitzar preguntes sobre Alba Carrillo i que en cap cas s’havia produït un parany.

Ningú ha mentit a Lucía Pariente

«Lucía sabia les preguntes que se li anaven a fer. Vam fer una anomenada a tres amb la representant, li vaig llegir les preguntes i va acceptar totes. Només em va demanar que llevés algunes del seu marit«. «Ningú ha mentit a Lucía, ni el representant ni ningú. Una cosa és el que ella li ha comptat a Alba, hi ha una ocultació de la veritat«.

<

>

<

>

 

 

Últimes notícies

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.

El Villarreal aposta per la continuïtat en els banquets tècnics del futbol base

El Villarreal ha decidit mantindre una temporada més els mateixos entrenadors en el seu futbol base, amb David Albelda al Villarreal B, David Cifuentes al Villarreal C i Pepe Reina al Juvenil de Divisió d'Honor.

Baldoví acusa Mazón de prioritzar la imatge davant la gestió en la DANA del 29-O

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón i el seu Consell de preocupar-se més per la imatge que per la gestió durant la DANA del 29 d octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.

Pérez Llorca demana al professorat que pare la vaga i negocie amb la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca insta el professorat en vaga indefinida a reflexionar, acceptar la proposta educativa de la Generalitat i treballar conjuntament per millorar el sistema.

Els missatges de Mazón en la dana: instrucció als consellers per a “inundar de dades” els mitjans

Carlos Mazón va ordenar als seus consellers el dia de la dana del 29 d’octubre de 2024 que inundaren de dades els mitjans per a, segons ell, transmetre sensació d’alerta i calma a la ciutadania. Els missatges de Whatsapp han arribat al jutjat de Catarroja a través de la declaració com a testimoni de Susana Camarero.

La rebaixa d’impostos facilita el relleu en l’empresa familiar però l’IVEFA reclama suport al reemprenedor

La reforma fiscal del Consell ha ampliat les bonificacions en successions i donacions per a empreses familiars fins al quart grau, però l’IVEFA reclama un autèntic xec relleu i més suport al reemprenedor per a garantir la continuïtat dels negocis.

El professorat valencià es decanta per suspendre la vaga indefinida i mantindre la pressió

STEPV, CCOO PV i UGT-PV aposten per suspendre la vaga indefinida del professorat valencià i continuar la negociació amb Educació, mentre la base sindical vota en consulta fins a les 20 hores.

L’empresa familiar valenciana reclama un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor

La reforma fiscal de la Generalitat ha ampliat les bonificacions en successions i donacions per a facilitar el relleu de l’empresa familiar, que demana ara un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor.