10.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Alemanya, Itàlia, Polònia, Portugal i Dinamarca/Suècia opten a l’Euro Femenina 2029

MADRID, 3 (EUROPA PRESS)

Alemanya, Itàlia, Polònia, Portugal així com la candidatura escandinava de Dinamarca i Suècia són les possibles candidates a albergar l’Eurocopa Femenina del 2029, competició que prendrà el relleu de l’EURO 2025 que tindrà lloc el pròxim any a Suïssa i en la qual Anglaterra defensarà el tron assolit el 2022.

La UEFA ha confirmat aquest dijous que ha rebut l’interès de cinc possibles candidatures per a albergar l’edició del 2029 de la UEFA Women’s EURO, sent la data límit per a demanar ser seu el passat 24 de setembre.

Per a l’ens europeu del futbol, que cinc canidaturas tinguen intenció d’albergar l’EURO 2029 subratlla el creixement del futbol femení en diferents regions d’Europa i l'”ampli interès” en les competicions nacionals de la UEFA.

Alemanya, Itàlia, Polònia i Portugal van declarar el seu interès a acollir l’edició del 2029 de la competició insígnia de la UEFA, així com les federacions de futbol de Dinamarca i Suècia, que van declarar la seua intenció de presentar-se en una candidatura conjunta, en una decisió que es prendrà al desembre del 2025.

Últimes notícies

Pluja este dijous en la Comunitat Valenciana i ratxes fortes de ponent

La regió registrarà cels nuvolosos i precipitacions més abundants a l'interior nord, amb vent de l'oest que bufarà amb ratxes molt fortes. Les temperatures pujaran hui i el divendres es preveuen núvols i ruixats febles a l'interior nord.

Una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana

Més d'una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana. En 2024 va haver-hi 117 casos i el grooming va repuntar.

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.