16.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Alemanya, Itàlia, Polònia, Portugal i Dinamarca/Suècia opten a l’Euro Femenina 2029

MADRID, 3 (EUROPA PRESS)

Alemanya, Itàlia, Polònia, Portugal així com la candidatura escandinava de Dinamarca i Suècia són les possibles candidates a albergar l’Eurocopa Femenina del 2029, competició que prendrà el relleu de l’EURO 2025 que tindrà lloc el pròxim any a Suïssa i en la qual Anglaterra defensarà el tron assolit el 2022.

La UEFA ha confirmat aquest dijous que ha rebut l’interès de cinc possibles candidatures per a albergar l’edició del 2029 de la UEFA Women’s EURO, sent la data límit per a demanar ser seu el passat 24 de setembre.

Per a l’ens europeu del futbol, que cinc canidaturas tinguen intenció d’albergar l’EURO 2029 subratlla el creixement del futbol femení en diferents regions d’Europa i l'”ampli interès” en les competicions nacionals de la UEFA.

Alemanya, Itàlia, Polònia i Portugal van declarar el seu interès a acollir l’edició del 2029 de la competició insígnia de la UEFA, així com les federacions de futbol de Dinamarca i Suècia, que van declarar la seua intenció de presentar-se en una candidatura conjunta, en una decisió que es prendrà al desembre del 2025.

Últimes notícies

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.