Alemanya, Itàlia, Polònia, Portugal i Dinamarca/Suècia opten a l’Euro Femenina 2029

MADRID, 3 (EUROPA PRESS)

Alemanya, Itàlia, Polònia, Portugal així com la candidatura escandinava de Dinamarca i Suècia són les possibles candidates a albergar l’Eurocopa Femenina del 2029, competició que prendrà el relleu de l’EURO 2025 que tindrà lloc el pròxim any a Suïssa i en la qual Anglaterra defensarà el tron assolit el 2022.

La UEFA ha confirmat aquest dijous que ha rebut l’interès de cinc possibles candidatures per a albergar l’edició del 2029 de la UEFA Women’s EURO, sent la data límit per a demanar ser seu el passat 24 de setembre.

Per a l’ens europeu del futbol, que cinc canidaturas tinguen intenció d’albergar l’EURO 2029 subratlla el creixement del futbol femení en diferents regions d’Europa i l'”ampli interès” en les competicions nacionals de la UEFA.

Alemanya, Itàlia, Polònia i Portugal van declarar el seu interès a acollir l’edició del 2029 de la competició insígnia de la UEFA, així com les federacions de futbol de Dinamarca i Suècia, que van declarar la seua intenció de presentar-se en una candidatura conjunta, en una decisió que es prendrà al desembre del 2025.

Últimes notícies

Jutgen a un home per agredir sexualment durant anys a la filla de la seua parella a Alacant

L'Audiència Provincial d'Alacant jutja este divendres a un home acusat d'anys d'abusos i agressions sexuals a la filla de la seua parella, presumptament iniciats quan la menor tenia set anys.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

El base val·lisoletà del València Basket Sergio de Larrea rep el Premi Podi al millor esportista absolut de Castella i Lleó, que també reconeix a jóvens talents i entitats esportives de la comunitat.

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.

La Comunitat Valenciana es prepara per a un cap de setmana preestiuenc amb cel buidat i calor

La Comunitat Valenciana encara un tram final de setmana amb ambient clarament preestiuenc, temperatures en ascens fins a fregar els 30 graus, cels buidats i vent fluix, tant a l'interior com en la costa.

Detingut a Ontinyent el responsable d’una finca amb 1.200 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de cànnabis amb 1.232 plantes en una finca rústica d'Ontinyent, equipada amb videovigilància 24 hores i material per a cultiu indoor.

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.