Alemanya, Itàlia, Polònia, Portugal i Dinamarca/Suècia opten a l’Euro Femenina 2029

MADRID, 3 (EUROPA PRESS)

Alemanya, Itàlia, Polònia, Portugal així com la candidatura escandinava de Dinamarca i Suècia són les possibles candidates a albergar l’Eurocopa Femenina del 2029, competició que prendrà el relleu de l’EURO 2025 que tindrà lloc el pròxim any a Suïssa i en la qual Anglaterra defensarà el tron assolit el 2022.

La UEFA ha confirmat aquest dijous que ha rebut l’interès de cinc possibles candidatures per a albergar l’edició del 2029 de la UEFA Women’s EURO, sent la data límit per a demanar ser seu el passat 24 de setembre.

Per a l’ens europeu del futbol, que cinc canidaturas tinguen intenció d’albergar l’EURO 2029 subratlla el creixement del futbol femení en diferents regions d’Europa i l'”ampli interès” en les competicions nacionals de la UEFA.

Alemanya, Itàlia, Polònia i Portugal van declarar el seu interès a acollir l’edició del 2029 de la competició insígnia de la UEFA, així com les federacions de futbol de Dinamarca i Suècia, que van declarar la seua intenció de presentar-se en una candidatura conjunta, en una decisió que es prendrà al desembre del 2025.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.