10.3 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Alfred es pronuncia sobre el seu encontre amb Amaia en el Primavera Sound

Alfred parla de la seva trobada amb Amaia

Alfred parla del seu encontre amb Amaia | EUROPA PRESS

 

‘Operación Triunfo’ ha sigut testimoni de moltes històries d’amor entre els concursants que han participat al llarg dels anys. Una de les més recents i seguida va ser la que van protagonitzar en l’edició del 2018 Amaia i Alfred, que van representar junts a Espanya en Eurovisió. La parella va arribar a tindre una popularitat altíssima i la seua història d’amor va ser seguida per tots els fans d’’Operación Triunfo’.

 

Però la dolorosa ruptura va arribar l’any passat després d’un any de relació, una decisió que tot pareix indicar que va prendre Amaia i que va ser captada per les càmeres, que van pillar als dos jóvens in fraganti discutint i plorant en mitat del carrer. No obstant, després de la tempesta pareix que tot torna a la calma, i temps després, l’exparella disfruta d’una bona relació d’amistat i a vegades coincidixen, actuant amb total normalitat. Esta última volta se’ls ha pogut vore als dos en el Primavera Sound, conversant com si res haguera passat, un encontre que les càmeres van captar, i que les xarxes i els mitjans s’han encarregat de difondre.

 

Alfred i Amaia junts a Eurovisió

Alfred i Amaia junts en Eurovisió | CEDIDA

 

Alfred parla sobre el seu encontre amb Amaia

Davant d’estes imàtgens, els fans de la parella s’estaven frotant les mans pensant en una possible reconciliació, i els periodistes van aprofitar l’assistència del músic al concert especial de David Bisbal en el Teatro Real, on Alfred va promocionar el seu videoclip ‘Wonder’, per a preguntar-li sobre el seu encontre ‘furtiu’ amb la seua exparella, a la qual cosa el xic va contestar: «Va ser un encontre molt cordial. Ens volem molt tots (referint-se als seus companys d’edició). Tots són els meus germans i germanes», va comentar feliç.

 

Per la seua part, Amaia, que no ha volgut pronunciar-se al respecte, va publicar ella mateixa les fotografies de l’encontre amb el seu ex, però pareix que al final es va arrepentir i les va borrar. Per sort, altra tuitera havia captat el moment i les va tornar a publicar per a què quedara constància de la seua animada conversació.

 

 

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.