15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Alfred es pronuncia sobre el seu encontre amb Amaia en el Primavera Sound

Alfred parla de la seva trobada amb Amaia

Alfred parla del seu encontre amb Amaia | EUROPA PRESS

 

‘Operación Triunfo’ ha sigut testimoni de moltes històries d’amor entre els concursants que han participat al llarg dels anys. Una de les més recents i seguida va ser la que van protagonitzar en l’edició del 2018 Amaia i Alfred, que van representar junts a Espanya en Eurovisió. La parella va arribar a tindre una popularitat altíssima i la seua història d’amor va ser seguida per tots els fans d’’Operación Triunfo’.

 

Però la dolorosa ruptura va arribar l’any passat després d’un any de relació, una decisió que tot pareix indicar que va prendre Amaia i que va ser captada per les càmeres, que van pillar als dos jóvens in fraganti discutint i plorant en mitat del carrer. No obstant, després de la tempesta pareix que tot torna a la calma, i temps després, l’exparella disfruta d’una bona relació d’amistat i a vegades coincidixen, actuant amb total normalitat. Esta última volta se’ls ha pogut vore als dos en el Primavera Sound, conversant com si res haguera passat, un encontre que les càmeres van captar, i que les xarxes i els mitjans s’han encarregat de difondre.

 

Alfred i Amaia junts a Eurovisió

Alfred i Amaia junts en Eurovisió | CEDIDA

 

Alfred parla sobre el seu encontre amb Amaia

Davant d’estes imàtgens, els fans de la parella s’estaven frotant les mans pensant en una possible reconciliació, i els periodistes van aprofitar l’assistència del músic al concert especial de David Bisbal en el Teatro Real, on Alfred va promocionar el seu videoclip ‘Wonder’, per a preguntar-li sobre el seu encontre ‘furtiu’ amb la seua exparella, a la qual cosa el xic va contestar: «Va ser un encontre molt cordial. Ens volem molt tots (referint-se als seus companys d’edició). Tots són els meus germans i germanes», va comentar feliç.

 

Per la seua part, Amaia, que no ha volgut pronunciar-se al respecte, va publicar ella mateixa les fotografies de l’encontre amb el seu ex, però pareix que al final es va arrepentir i les va borrar. Per sort, altra tuitera havia captat el moment i les va tornar a publicar per a què quedara constància de la seua animada conversació.

 

 

Últimes notícies

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.