Amaia publica una enigmàtica imatge despullada i pintada de blau a Instagram

Amaia Romero ha compartit en Instagram una enigmàtica fotografia on apareix nueta i pintada de blau | Instagram

 

Amaia Romero, la concursant preferida d’‘Operación Triunfo 2017’ que finalment va guanyar i va representar Espanya en Eurovisió, està a punt de vore com el seu primer disc ix a la llum, tot i que des de la seua ruptura amb Alfred no s’ha deixat vore massa. A pesar de tot, en les xarxes socials, la pamplonesa va compartint imàtgens i ara ha cridat l’atenció una a on apareix completament despullada, amb el cos parcialment pintat de color blau.

 

Amaia, completament nueta i pintada de blau

La cantant d’‘OT’ tampoc ha estat fent massa promoció del seu disc, una cosa que podria ser perjudicial per a la seua carrera, ja que no s’està parlant de la seua cançó ‘El Relámpago’ i no està tenint massa acceptació. A més a més, també destaquen unes declaracions d’Amaia a on afirma que es penedix d’haver anat a Eurovisió, unes paraules que han arribat poc abans que sorgira el rumor que assegura que el seu ex està eixint amb Mimi, una altra companya del ‘reality’ musical. 

 

Siga de veres, o no, Amaia continua amb la seua carrera professional, potser molt lentament, segons alguns seguidors, però sempre mirant cap avant. Però ara la cantant és notícia no per la seua música, sinó per l’última publicació que ha compartit al seu compte d’Instagram, xarxa social a on tampoc és massa activa. En la imatge es pot vore la pamplonesa dreta, enmig d’una sala completament blanca, pràcticament buida, a on només hi ha dos cadires i una màquina d’aigua.

 

En el centre apareix Amaia, completament despullada, duent només unes botes blaves, de la mateixa tonalitat que la pintura que parcialment cobrix el seu cos. Cap text acompanya la fotografia, només un dibuixet d’un geni. Tots els seus seguidors han embogit, intentant endevinar el significat d’esta enigmàtica imatge de la cantant. Alguns especulen que podria tindre relació amb el seu disc, podria estar gravant algun videoclip o, simplement, està cridant l’atenció. Per a eixir de dubtes, caldrà esperar a vore si, finalment, la xica dona alguna explicació.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de amaia romero (@amaia) el

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.