Amaia publica una enigmàtica imatge despullada i pintada de blau a Instagram

Amaia Romero ha compartit en Instagram una enigmàtica fotografia on apareix nueta i pintada de blau | Instagram

 

Amaia Romero, la concursant preferida d’‘Operación Triunfo 2017’ que finalment va guanyar i va representar Espanya en Eurovisió, està a punt de vore com el seu primer disc ix a la llum, tot i que des de la seua ruptura amb Alfred no s’ha deixat vore massa. A pesar de tot, en les xarxes socials, la pamplonesa va compartint imàtgens i ara ha cridat l’atenció una a on apareix completament despullada, amb el cos parcialment pintat de color blau.

 

Amaia, completament nueta i pintada de blau

La cantant d’‘OT’ tampoc ha estat fent massa promoció del seu disc, una cosa que podria ser perjudicial per a la seua carrera, ja que no s’està parlant de la seua cançó ‘El Relámpago’ i no està tenint massa acceptació. A més a més, també destaquen unes declaracions d’Amaia a on afirma que es penedix d’haver anat a Eurovisió, unes paraules que han arribat poc abans que sorgira el rumor que assegura que el seu ex està eixint amb Mimi, una altra companya del ‘reality’ musical. 

 

Siga de veres, o no, Amaia continua amb la seua carrera professional, potser molt lentament, segons alguns seguidors, però sempre mirant cap avant. Però ara la cantant és notícia no per la seua música, sinó per l’última publicació que ha compartit al seu compte d’Instagram, xarxa social a on tampoc és massa activa. En la imatge es pot vore la pamplonesa dreta, enmig d’una sala completament blanca, pràcticament buida, a on només hi ha dos cadires i una màquina d’aigua.

 

En el centre apareix Amaia, completament despullada, duent només unes botes blaves, de la mateixa tonalitat que la pintura que parcialment cobrix el seu cos. Cap text acompanya la fotografia, només un dibuixet d’un geni. Tots els seus seguidors han embogit, intentant endevinar el significat d’esta enigmàtica imatge de la cantant. Alguns especulen que podria tindre relació amb el seu disc, podria estar gravant algun videoclip o, simplement, està cridant l’atenció. Per a eixir de dubtes, caldrà esperar a vore si, finalment, la xica dona alguna explicació.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de amaia romero (@amaia) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.

Aemet alerta d’un possible gir brusc del vent a l’incendi de Tírig

Aemet advertix que en les pròximes hores podria produir-se un gir brusc i breu del vent en la zona de l’incendi forestal de Tírig, originat ahir previsiblement per un llamp.

La UCI de l’Hospital Sant Joan d’Alacant estrena monitorització avançada per al pacient crític

La UCI de l’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un sistema de monitorització avançada amb 16 punts i alarmes personalitzades que permet detectar abans complicacions en pacients crítics i millorar-ne la seguretat.

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.
FILMOTECA D'ESTIU