Amaia publica una enigmàtica imatge despullada i pintada de blau a Instagram

Amaia Romero ha compartit en Instagram una enigmàtica fotografia on apareix nueta i pintada de blau | Instagram

 

Amaia Romero, la concursant preferida d’‘Operación Triunfo 2017’ que finalment va guanyar i va representar Espanya en Eurovisió, està a punt de vore com el seu primer disc ix a la llum, tot i que des de la seua ruptura amb Alfred no s’ha deixat vore massa. A pesar de tot, en les xarxes socials, la pamplonesa va compartint imàtgens i ara ha cridat l’atenció una a on apareix completament despullada, amb el cos parcialment pintat de color blau.

 

Amaia, completament nueta i pintada de blau

La cantant d’‘OT’ tampoc ha estat fent massa promoció del seu disc, una cosa que podria ser perjudicial per a la seua carrera, ja que no s’està parlant de la seua cançó ‘El Relámpago’ i no està tenint massa acceptació. A més a més, també destaquen unes declaracions d’Amaia a on afirma que es penedix d’haver anat a Eurovisió, unes paraules que han arribat poc abans que sorgira el rumor que assegura que el seu ex està eixint amb Mimi, una altra companya del ‘reality’ musical. 

 

Siga de veres, o no, Amaia continua amb la seua carrera professional, potser molt lentament, segons alguns seguidors, però sempre mirant cap avant. Però ara la cantant és notícia no per la seua música, sinó per l’última publicació que ha compartit al seu compte d’Instagram, xarxa social a on tampoc és massa activa. En la imatge es pot vore la pamplonesa dreta, enmig d’una sala completament blanca, pràcticament buida, a on només hi ha dos cadires i una màquina d’aigua.

 

En el centre apareix Amaia, completament despullada, duent només unes botes blaves, de la mateixa tonalitat que la pintura que parcialment cobrix el seu cos. Cap text acompanya la fotografia, només un dibuixet d’un geni. Tots els seus seguidors han embogit, intentant endevinar el significat d’esta enigmàtica imatge de la cantant. Alguns especulen que podria tindre relació amb el seu disc, podria estar gravant algun videoclip o, simplement, està cridant l’atenció. Per a eixir de dubtes, caldrà esperar a vore si, finalment, la xica dona alguna explicació.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de amaia romero (@amaia) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PPCV denuncia un nou atac amb pintades a la seua seu regional a València

El PPCV denuncia un nou atac vandàlic amb pintades en la seua seu regional de València i l'atribuïx a sectors de l'independentisme català, al qual acusa de fomentar la confrontació.

Les reserves d’última hora disparen l’ocupació hotelera al 82% en la Setmana Santa valenciana

Les reserves d'última hora impulsen l'ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana fins al 82,4% en els dies centrals de Setmana Santa, amb Benidorm, València i Peníscola al capdavant.

La CHJ encara la recta final de la reconstrucció del barranc de Poio després de la dana

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer ultima la reconstrucció del barranc de Poio, danyat per la dana d'octubre de 2024, amb una inversió de 20 milions i noves defenses enfront d'inundacions.

Les Corts avalen el canvi legal que aplana l’arribada de quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes han validat el decret llei que modifica la llei de Patrimoni cultural per a facilitar la seu a València de la Hispanic Society i l'arribada de 220 obres de Sorolla, en una votació dividida per blocs.

Detinguda a Torrent per empadronar il·legalment a estrangers a canvi de mil euros

Una dona de 33 anys ha sigut detinguda a Torrent acusada d'afavorir la immigració il·legal i falsificar contractes de lloguer i empadronaments a canvi de mil euros, a més de coaccionar a inquilins vulnerables.

Pérez Llorca investigarà el gasto de Camps i compara amb els 187.000 euros de Puig en 2025

Pérez Llorca es compromet a investigar a fons els 15.000 euros en combustible atribuïts a Camps i subratlla que el major gasto en 2025 correspon al expresident Ximo Puig, amb més de 187.000 euros.

Sergi Cardona reivindica l’ambició del Vila-real davant una temporada històrica

Sergi Cardona destaca que el Vila-real té a la seua mà firmar una temporada històrica, amb la plaça de Champions encarrilada i la tercera posició a l'abast. El lateral demana ambició màxima en el tram final de Lliga i enaltix la irrupció del jove Pau Navarro.