Andrés Suárez inaugura el cicle de concerts ‘Vila-real Alive’ este dissabte

 

El nou cicle de concertsVila-real Alive‘, que se celebra en la localitat de la Plana Baixa (Castelló), comptarà amb quatre actuacions musicals de diferents estils d’artistes com Andrés Suárez, Llaura Malikian, Coc Malla i Maleïda Nerea, que representen una projecció nacional i internacional com a part del Pla de renaixement impulsat per l’equip de govern per a reactivar la cultura i l’economia.

 

En un comunicat, el consistori ha anunciat que els concerts seran del 19 al 25 de setembre, en el recinte del col·legi Verge del Carmen, un espai fitat i a l’aire lliure, i amb les corresponents mesures de prevenció per la pandèmia. El regidor responsable de la marca Vila-real Ciutat de Festivals, Diego A. Vila, ha assenyalat la rellevància d’este cicle de concerts, que durant este estiu ha recorregut 40 ciutats de tota Espanya.

 

El cantautor gallec Andrés Suárez obrirà el cicle de concerts el dissabte 19 de setembre; el dimarts 22 serà el torn del violinista internacional Llaura Malikian; el líder i vocalista dels Ronaldos, Coc Malla, actuarà el dijous 24; i la formació de pop rock Maleïda Nerea tancarà el cartell amb un concert el divendres 25 de setembre.

Últimes notícies

Cauen tres traficants amb milers de pastilles de droga sintètica a l’AP-7

Tres hòmens de 26 a 34 anys han sigut detinguts a l’AP-7, a l’altura de Pilar de la Horadada, amb més d’11 quilos de metanfetamina en pastilles amagats al maleter del cotxe.

Trenta mitjans aeris es bolquen en l’incendi de la Vall d’Uixó després de cremar 6.500 hectàrees

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha calcinat 6.500 hectàrees des de dissabte i este dilluns compta amb 30 mitjans aeris, en un dia d’alt risc d’incendis a tota la Comunitat Valenciana.

Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant

La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.