8 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Andrés Suárez inaugura el cicle de concerts ‘Vila-real Alive’ este dissabte

 

El nou cicle de concertsVila-real Alive‘, que se celebra en la localitat de la Plana Baixa (Castelló), comptarà amb quatre actuacions musicals de diferents estils d’artistes com Andrés Suárez, Llaura Malikian, Coc Malla i Maleïda Nerea, que representen una projecció nacional i internacional com a part del Pla de renaixement impulsat per l’equip de govern per a reactivar la cultura i l’economia.

 

En un comunicat, el consistori ha anunciat que els concerts seran del 19 al 25 de setembre, en el recinte del col·legi Verge del Carmen, un espai fitat i a l’aire lliure, i amb les corresponents mesures de prevenció per la pandèmia. El regidor responsable de la marca Vila-real Ciutat de Festivals, Diego A. Vila, ha assenyalat la rellevància d’este cicle de concerts, que durant este estiu ha recorregut 40 ciutats de tota Espanya.

 

El cantautor gallec Andrés Suárez obrirà el cicle de concerts el dissabte 19 de setembre; el dimarts 22 serà el torn del violinista internacional Llaura Malikian; el líder i vocalista dels Ronaldos, Coc Malla, actuarà el dijous 24; i la formació de pop rock Maleïda Nerea tancarà el cartell amb un concert el divendres 25 de setembre.

Últimes notícies

86-73: el València doblega al Partizan i tanca la primera tornada al capdamunt

El València Basket va véncer 86-73 a un Partizan en millora després d'anar a remolc durant gran part del dol. Va remuntar amb Thompson i el rebot ofensiu per a tancar la primera volta a dalt.

L’Elx tanca 24-25 amb 7 milions de pèrdues i preveu 15 de benefici en 25-26

La junta d'accionistes va aprovar uns comptes amb prop de 7 milions en negatiu i un pressupost que anticipa 15 milions de benefici en 2025-26. El club va eixir del concurs de creditors i mantindrà la inversió en plantilla i infraestructures.

El Govern designa a Zulima Pérez per a tancar amb Martínez Mus la comissió mixta de la DANA

El Govern ha designat a Zulima Pérez com a interlocutora per a concretar amb Vicente Martínez Mus la comissió mixta de la DANA. Les dos parts han fixat una reunió el 9 de gener per a acordar la seua constitució i definir el seu funcionament.

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.

Anticicló en Nit de cap d’any: més fred i boires denses a l’interior

El dimecres de Nit de cap d'any estarà marcat per un anticicló que deixarà temps estable, descens tèrmic i boires persistents a l'interior. Aemet preveu gelades generalitzades i tramuntana a l'Empordà.

Detingut un veí per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un veí de l'immoble ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb l'incendi registrat el dilluns a Crevillent. Una jove de 25 anys va morir a l'hospital i va haver-hi una evacuació massiva.

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.