L’Associació de Comerciants d’Oliva celebra el Dia del Pare i sorteja 300 euros entre els seus clients

 

L’Associació de Comerciants d’Oliva (ACCO), en la comarca de la Safor (València), amb la col·laboració de la Delegació de Comerç, Mercats i Consum de l’Ajuntament d’Oliva, ha fet una campanya per a potenciar les vendes en el comerç local, amb motiu de la celebració del ‘Dia del Pare i Sant Josep’.

 

Per cada compra feta en els comerços associats a ACCO, el client emplenarà una papereta per al sorteig de 3 premis de 100 €ur-ACCOS, del 9 al 18 de març. Rosa Llopis, presidenta d’ACCO comenta que «estem en un moment en què és important recordar l’amor que sentim pels nostres, per això no pot faltar un detall en un dia tan especial com el dia del pare. En els nostres comerços es poden trobar tota classe de regals, originals i personalitzats. Cal no oblidar que comprar local, ens beneficia a tots».

 

Yolanda Balaguer, regidora de Comerç, per la seua banda ha declarat que «sabem que són temps difícils per a moltes famílies, però en Oliva es poden trobar detalls per a totes les butxaques. Animem a la ciutadania a consumir local i tindre un detall amb les persones estimades».

 

A través dels diferents perfils que té en les xarxes socials, l’associació anirà publicant idees per a regalar el dia del pare. Serà el dissabte 20 de març quan es farà el sorteig. Una volta se sàpiga els guanyadors, es contactarà directament amb ells i es publicaran en les xarxes socials de l’Associació de Comerciants d’Oliva eixe mateix dia.

Últimes notícies

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.

El València Basket busca sentenciar la final davant Saragossa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb l'opció de tancar la final de la Lliga Femenina Endesa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena després del triomf en el primer partit.