L’Associació de Comerciants d’Oliva celebra el Dia del Pare i sorteja 300 euros entre els seus clients

 

L’Associació de Comerciants d’Oliva (ACCO), en la comarca de la Safor (València), amb la col·laboració de la Delegació de Comerç, Mercats i Consum de l’Ajuntament d’Oliva, ha fet una campanya per a potenciar les vendes en el comerç local, amb motiu de la celebració del ‘Dia del Pare i Sant Josep’.

 

Per cada compra feta en els comerços associats a ACCO, el client emplenarà una papereta per al sorteig de 3 premis de 100 €ur-ACCOS, del 9 al 18 de març. Rosa Llopis, presidenta d’ACCO comenta que «estem en un moment en què és important recordar l’amor que sentim pels nostres, per això no pot faltar un detall en un dia tan especial com el dia del pare. En els nostres comerços es poden trobar tota classe de regals, originals i personalitzats. Cal no oblidar que comprar local, ens beneficia a tots».

 

Yolanda Balaguer, regidora de Comerç, per la seua banda ha declarat que «sabem que són temps difícils per a moltes famílies, però en Oliva es poden trobar detalls per a totes les butxaques. Animem a la ciutadania a consumir local i tindre un detall amb les persones estimades».

 

A través dels diferents perfils que té en les xarxes socials, l’associació anirà publicant idees per a regalar el dia del pare. Serà el dissabte 20 de març quan es farà el sorteig. Una volta se sàpiga els guanyadors, es contactarà directament amb ells i es publicaran en les xarxes socials de l’Associació de Comerciants d’Oliva eixe mateix dia.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.