13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Baldoví: ‘L’única eixida que li queda al PP si Vox complix la seua amenaça és convocar eleccions’

El síndic de Compromís veu “trist que el futur de 5 milions de valencians s’estiga decidint a un despatx de Madrid”

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, ha afirmat que “l’única eixida que li queda al Partit Popular, si efectivament Vox complix la seua amenaça de trencar governs, és convocar eleccions”, i ha indicat al PP que “no espere res” de la seua formació quan “no ha comptat amb l’oposició per res”.

Baldoví, en declaracions als mitjans abans del ple de Les Corts, ha opinat que el president nacional de Vox, Santiago Abascal, “ho té ara molt difícil” per a no trencar els governs autonòmics “després de dir el que ha dit”.

El síndic ha assenyalat que “resulta trista que el futur de cinc milions de valencians i valencianes s’estiga decidint en un despatx de Madrid”.

Joan Baldoví ha afirmat que “el Partit Popular ja sabia amb qui pactava en el seu moment quan va fer aquell pacte infame del tovalló que tants disgustos està donant al conjunt de cinc milions de valencians i valencianes”.

En este sentit, ha indicat que el PP “no espere res” de l’oposició “quan ha sigut incapaç de mantenir els consensos més elementals” i consensos que arribaven 40 anys en esta comunitat autònoma”, i “no ha comptat amb l’oposició per res”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.