Baldoví: ‘L’única eixida que li queda al PP si Vox complix la seua amenaça és convocar eleccions’

El síndic de Compromís veu “trist que el futur de 5 milions de valencians s’estiga decidint a un despatx de Madrid”

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, ha afirmat que “l’única eixida que li queda al Partit Popular, si efectivament Vox complix la seua amenaça de trencar governs, és convocar eleccions”, i ha indicat al PP que “no espere res” de la seua formació quan “no ha comptat amb l’oposició per res”.

Baldoví, en declaracions als mitjans abans del ple de Les Corts, ha opinat que el president nacional de Vox, Santiago Abascal, “ho té ara molt difícil” per a no trencar els governs autonòmics “després de dir el que ha dit”.

El síndic ha assenyalat que “resulta trista que el futur de cinc milions de valencians i valencianes s’estiga decidint en un despatx de Madrid”.

Joan Baldoví ha afirmat que “el Partit Popular ja sabia amb qui pactava en el seu moment quan va fer aquell pacte infame del tovalló que tants disgustos està donant al conjunt de cinc milions de valencians i valencianes”.

En este sentit, ha indicat que el PP “no espere res” de l’oposició “quan ha sigut incapaç de mantenir els consensos més elementals” i consensos que arribaven 40 anys en esta comunitat autònoma”, i “no ha comptat amb l’oposició per res”.

Últimes notícies

Educació obri el termini d’inscripció per a les proves d’accés a la universitat

Educació obri el termini d'inscripció a la PAU 2026 per a alumnat de secundària i posa en marxa un portal renovat amb tota la informació acadèmica i administrativa.

L’any de somni de Claudio Barragán: del futbol regional a l’ascens del Eldense a Segona

Claudio Barragán culmina un any excepcional en aconseguir l'ascens del Eldense a la Lliga Hypermotion, després d'iniciar la passada temporada en la categoria més baixa del futbol regional.

Ford destaca que el Bast convertix a Almussafes en un pilar estratègic a Europa

La direcció de Ford trasllada a la plantilla d'Almussafes que l'arribada del nou Bast reforça el seu paper com a planta estratègica a Europa i marca l'estàndard que la companyia vol per a la regió.

El PP confia en un acord que pose fi a la vaga docent i acusa a Morant de polititzar-la

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, confia en un acord entre Educació i sindicats que desactive la vaga indefinida del professorat i acusa a Diana Morant de polititzar el conflicte.

Els sindicats celebren el nou model Bast per a Ford Almussafes i exigixen detalls sobre ocupació

Els sindicats de Ford Almussafes valoren l'arribada del nou Bast a partir de 2028 com un alleujament per a la planta, però reclamen dades clares sobre volum de producció i ocupació associada.

Femeval veu en el nou model de Ford a Almussafes una garantia d’estabilitat per a l’ocupació

Femeval celebra que Ford fabrique un nou model a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la decisió reduïx la incertesa i reforça l'ocupació i la indústria auxiliar del metall en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca celebra que Ford fabrique un nou model Bast a Almussafes

Pérez Llorca celebra que Ford Europa fabrique un nou model Bast a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la Comunitat Valenciana és motor de confiança, innovació i oportunitats.

Vox presumix de creixement electoral i confia a repetir en la Comunitat Valenciana

Vox reivindica que el seu suport no ha deixat de créixer en diverses autonòmiques, destaca el seu avanç a Andalusia i confia a traslladar eixe impuls a la Comunitat Valenciana.