Baldoví: ‘L’única eixida que li queda al PP si Vox complix la seua amenaça és convocar eleccions’

El síndic de Compromís veu “trist que el futur de 5 milions de valencians s’estiga decidint a un despatx de Madrid”

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Anuncios

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, ha afirmat que “l’única eixida que li queda al Partit Popular, si efectivament Vox complix la seua amenaça de trencar governs, és convocar eleccions”, i ha indicat al PP que “no espere res” de la seua formació quan “no ha comptat amb l’oposició per res”.

Baldoví, en declaracions als mitjans abans del ple de Les Corts, ha opinat que el president nacional de Vox, Santiago Abascal, “ho té ara molt difícil” per a no trencar els governs autonòmics “després de dir el que ha dit”.

El síndic ha assenyalat que “resulta trista que el futur de cinc milions de valencians i valencianes s’estiga decidint en un despatx de Madrid”.

Joan Baldoví ha afirmat que “el Partit Popular ja sabia amb qui pactava en el seu moment quan va fer aquell pacte infame del tovalló que tants disgustos està donant al conjunt de cinc milions de valencians i valencianes”.

En este sentit, ha indicat que el PP “no espere res” de l’oposició “quan ha sigut incapaç de mantenir els consensos més elementals” i consensos que arribaven 40 anys en esta comunitat autònoma”, i “no ha comptat amb l’oposició per res”.

Anuncios

Últimes notícies

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.