Baldoví: ‘L’única eixida que li queda al PP si Vox complix la seua amenaça és convocar eleccions’

El síndic de Compromís veu “trist que el futur de 5 milions de valencians s’estiga decidint a un despatx de Madrid”

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, ha afirmat que “l’única eixida que li queda al Partit Popular, si efectivament Vox complix la seua amenaça de trencar governs, és convocar eleccions”, i ha indicat al PP que “no espere res” de la seua formació quan “no ha comptat amb l’oposició per res”.

Baldoví, en declaracions als mitjans abans del ple de Les Corts, ha opinat que el president nacional de Vox, Santiago Abascal, “ho té ara molt difícil” per a no trencar els governs autonòmics “després de dir el que ha dit”.

El síndic ha assenyalat que “resulta trista que el futur de cinc milions de valencians i valencianes s’estiga decidint en un despatx de Madrid”.

Joan Baldoví ha afirmat que “el Partit Popular ja sabia amb qui pactava en el seu moment quan va fer aquell pacte infame del tovalló que tants disgustos està donant al conjunt de cinc milions de valencians i valencianes”.

En este sentit, ha indicat que el PP “no espere res” de l’oposició “quan ha sigut incapaç de mantenir els consensos més elementals” i consensos que arribaven 40 anys en esta comunitat autònoma”, i “no ha comptat amb l’oposició per res”.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.