11.9 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Bernabé afirma que el cadàver trobat a Paiporta podria coincidir amb un dels desapareguts en la dana

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha afirmat que el cadàver trobat hui a Paiporta podria coincidir amb una de les quatre persones que continuen desaparegudes després de la dana del 29 d’octubre.

Bernabé ha indicat en declaracions als mitjans de comunicació que la troballa del cadàver s’ha produït este matí i fins a la zona s’ha traslladat la Unitat de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil.

La delegada de l’Executiu ha assenyalat que per la ubicació i per els recerques que s’estan realitzant, el cos sense vida trobat “podria coincidir amb una dels quatre persones comptabilitzades com a desaparegudes, però anem a deixar que és produïsquen les identificacions per part de l’organisme competent i els donarem la informació”, ha assenyalat.

La delegada, preguntada per les circumstàncies en què s’ha localitzat el cadàver, ha indicat que ho han trobat efectius de la Unitat Militar d’Emergència (UME).

Últimes notícies

El València examina l’estat anímic del Raig a Vallecas

El Raig busca rescabalar-se de la maçada europea davant un València que arriba reforçat pel derbi. El dol mesura la solidesa local i l'assignatura pendent visitant.

Localitzat il·lés el menor desaparegut a Navarrés

El menor de 12 anys desaparegut este diumenge a Navarrés ha sigut localitzat il·lés sobre les 13.40. Va ser trobat prop de la zona d'acampada després d'un operatiu iniciat a les 10.00.

Calero ix del Llevant amb un somriure i agraït després de la seua destitució

El Llevant va cessar a Julián Calero després del 0-2 davant l'Athletic. El tècnic s'acomiada sense retrets i afirma que sale amb un somriure i agraït.

El Llevant destituïx a Julián Calero després de la quarta derrota seguida

El club ha acomiadat al tècnic després del 0-2 davant l'Athletic Club, quarta derrota consecutiva, que deixa a l'equip penúltim amb nou punts. Encara no hi ha relleu.

Drons i unitats canines se sumen a la busca d’un menor a Navarrés

Drons dels bombers forestals i un guia caní de la Guàrdia Civil s'han sumat a la busca d'un xiquet de 12 anys a Navarrés. El dispositiu, actiu des de les 10 hores, inclou diverses dotacions, un helicòpter i unitats canines del Consorci Provincial.

La Generalitat recupera dos terços de les vies, passarel·les i ponts danyats per la DANA

Dos terços de les 58 actuacions municipals ja estan acabades i la Generalitat entra en la fase final de reconstrucció. El pla prioritza la resiliència enfront d'inundacions.

El xiquet rescatat de l’aigua a Oliva roman ingressat en La Fe amb pronòstic reservat

El menor de 10 anys va ser trobat de nit a 400 metres del port d'Oliva, inconscient en l'aigua, i va aconseguir ser reanimat. Continua en La Fe amb pronòstic reservat.

Els CIPS van notificar 440 nous casos de VIH en la Comunitat Valenciana en 2024

Els centres d'informació i prevenció de la sida van atendre prop de 18.000 consultes i més de 8.000 proves en 2024, amb 440 casos autòctons i 156 importats. El perfil predominant va ser d'hòmens de 25 a 29 anys i la transmissió es va concentrar en pràctiques sexuals sense preservatiu.