18 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Bernabé afirma que el cadàver trobat a Paiporta podria coincidir amb un dels desapareguts en la dana

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha afirmat que el cadàver trobat hui a Paiporta podria coincidir amb una de les quatre persones que continuen desaparegudes després de la dana del 29 d’octubre.

Bernabé ha indicat en declaracions als mitjans de comunicació que la troballa del cadàver s’ha produït este matí i fins a la zona s’ha traslladat la Unitat de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil.

La delegada de l’Executiu ha assenyalat que per la ubicació i per els recerques que s’estan realitzant, el cos sense vida trobat “podria coincidir amb una dels quatre persones comptabilitzades com a desaparegudes, però anem a deixar que és produïsquen les identificacions per part de l’organisme competent i els donarem la informació”, ha assenyalat.

La delegada, preguntada per les circumstàncies en què s’ha localitzat el cadàver, ha indicat que ho han trobat efectius de la Unitat Militar d’Emergència (UME).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana suma 1,4 milions de pernoctacions hoteleres al gener i puja preus un 6%

La Comunitat Valenciana va registrar 1,4 milions de pernoctacions hoteleres al gener, amb preus un 6% més cars. El turista estranger va aportar més nits malgrat arribar en menor número.

El Llevant necessita huit triomfs en tretze jornades per a depassar els 40 punts

Penúltim amb 18 punts, l'equip ha de sumar 24 més per a arribar a 42, el llindar que sol assegurar la salvació. Enfronta quatre dols directes que marcaran el seu futur.

Concentració davant Les Corts fa costat a les víctimes de la dana i exigix presó per a Mazón

Una concentració davant Les Corts ha recolzat a les víctimes de la dana de 2024 i ha exigit presó per a Carlos Mazón. Els afectats intervindran 483 dies després i hi haurà una altra protesta l'1 de març.

Les Falles de 2026 eleven la facturació pirotècnica a 8,75 milions, un 3% més

ACFAE preveu 8,75 milions d'euros en vendes durant les Falles de 2026, un 3% més. El consum mig es manté en 45 euros i s'esperen més de 1.000 contractacions.

L’Audiència de València ordena obrir juí oral contra Mónica Oltra per encobriment

L'Audiència Provincial de València ha ordenat al Jutjat d'Instrucció 15 obrir juí oral contra Mónica Oltra i altres nou per presumpte encobriment d'abusos. La decisió revoca el sobreseïment i dona pas a la fase d'enjudiciament.

Robatori de cable provoca retards en Metrovalencia i afecta a les línies 1, 2 i 7

Les línies 1, 2 i 7 registren demores des de primera hora per un robatori de cable nocturn entre València Sud i Castelló. La seguretat està garantida i es treballa en la reparació.

Tres detinguts, un menor, per robatoris amb violència de telèfons valorats en 24.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'un grup, un d'ells menor, per assalts a botigues de telefonia a Llíria, Moncada i la Vall d'Uixó. Se'ls atribuïxen quatre robatoris i resistència després d'una persecució.

Dimarts solejat i temperatures lleugerament més altes en la Comunitat Valenciana

Jornada poc nuvolosa o buidada, amb boires i bancs de boira en el litoral a primeres i últimes hores. Vent fluix i descens de les màximes el dimecres.